חג שמח לכולם!

Another Girl

New member
../images/Emo166.gif../images/Emo165.gifחג שמח לכולם!../images/Emo165.gif../images/Emo166.gif

צאו,תבלו,ומחר תתפרעו על המנגל.
יום עצמאות שמייח
 

Speed King

New member
../images/Emo104.gif../images/Emo166.gifחג שמח../images/Emo70.gif../images/Emo165.gif../images/Emo166.gif

כולם מוזמנים אליי ליוקו על האש...
מאור גם אתה מוזמן!
 

100police

New member
אחחחחחח... לצלות את יוקו

זה משאלת יום העצמאות הכי טובה שיכולתי לבקש.
 
חג שמייח!

אני מקווה לטובתכם האישית שחייזרים שעושים עם האצבעות "פיס" לא ימסרו אתכם ליוקו :)
 

אלרוס

New member
../images/Emo165.gifחג שמח../images/Emo165.gif

ואל תגידי מנגל, מנגל זו מילה ערסית, מעתה אמרו "ברביקיו"
 

SmallVille Girl

New member
|דגלחג שמח!!!!!!!!!!!!!!!!!! ../images/Emo104.gif

דבר אחד בטוח אני אתנפל על המנגל ! כן , ללא ספק :)
 

Anna Karenina

New member
אני די בסדר. ../images/Emo13.gif

רוב הזמן אני בצבא, וכרגע אני בחופשה לרגל החג. אני חוזרת מחר לבסיס, אבל אני אצא שוב לסופ"ש.
ומה איתך?
 
למעלה