../images/Emo166.gif../images/Emo104.gifיום העצמאות ליוצאים
התבקשתי ע"י בעל הרעיון לכתוב אותו תחת שמי יש יום האם יום הטבע יום הגאים...האם חשבתם על יום סמלי לחגיגת עצמאותינו/ שלנו היוצאים ???. הרימו נא את נר המהפכה ובואו ניתן יד איש אל אחיו ואל אחותו ונרקוד ונשתה ונחגוג את חגינו הציבור הקדוש חברי הפורום מוזמנים בזאת להציע יום תאריך לחגינו אולי זה רעיון לעשות סקר חברי הפורום על הצעד הדרסטי שעשו אחרי שנפל להם האסימון למשל חילול השבת הראשון מתי זה קרה לכם והחודש אשר נהפך לנו מיגון לשמחה דהיינו חודש שיש שם הכי הרבה יוצאים נקבע יום האמצעי בחודש כיום חגינו רעיון ?????????????????? תגובות יתקבלו בברכה באם יוחלט על קיום החג יצטרכו להתיישב על שולחן אחד או על סביב מדורה אחת מיטב מוחות חברינו מועצת חכמי היוצאים לפנטז ולקבוע דיני החג לכל פרטיה ודיקדוקיה.... אויש על מה לחגוג ?? אז ככה ערב יום החג יהיה יום עצוב בה נבכה איש על כתפי רעהו על אלה אני בוכיה עיני עיני יבשו מים על ימינו ששרפנו בשטיות עד עכשיו ובהגיע שקיעת השמש נפתח את הקבוקים ונחגוג על ::::.... מוח נקי מזיבולים, על אל לא קיים חיים מוסריים ללא נקפי מצפון יומם ולילה על זה שטעמת קצת חזיר ושרימפס להתחבק ולהתנשק עם אשת חיקך לא דווקא שבועיים בחודש לעשן מתי שבא לך 7 ימים בשבוע לאכול איפוא שמתחשק לך לתרום לקהילה ללא חשש ביטול תורה חשיבה ענינית למי שמפעיל את הראש חיים כבן חורין בני חורין - מהשכנים אפשר להסתכל בטלויזיה אפשר גם חלילה להביא עיתון הביתה אפשר גם להשכיר וידאו מהוידאומט השכונתי אפשר לראות סרטים בכל צבעי הקשת ( כן גם כחול ) אפשר לדון כל אדם באשר הוא אדם ללא הפליית דת מין וגזע וללא קשר באיזה אל הוא מאמין בכלל - אם הוא מאמין וכולי וכולי וכולי תגובות יתקבלו בברכה אז מתי הוא יום חגינו? תשובותיכם בבקשה:
התבקשתי ע"י בעל הרעיון לכתוב אותו תחת שמי יש יום האם יום הטבע יום הגאים...האם חשבתם על יום סמלי לחגיגת עצמאותינו/ שלנו היוצאים ???. הרימו נא את נר המהפכה ובואו ניתן יד איש אל אחיו ואל אחותו ונרקוד ונשתה ונחגוג את חגינו הציבור הקדוש חברי הפורום מוזמנים בזאת להציע יום תאריך לחגינו אולי זה רעיון לעשות סקר חברי הפורום על הצעד הדרסטי שעשו אחרי שנפל להם האסימון למשל חילול השבת הראשון מתי זה קרה לכם והחודש אשר נהפך לנו מיגון לשמחה דהיינו חודש שיש שם הכי הרבה יוצאים נקבע יום האמצעי בחודש כיום חגינו רעיון ?????????????????? תגובות יתקבלו בברכה באם יוחלט על קיום החג יצטרכו להתיישב על שולחן אחד או על סביב מדורה אחת מיטב מוחות חברינו מועצת חכמי היוצאים לפנטז ולקבוע דיני החג לכל פרטיה ודיקדוקיה.... אויש על מה לחגוג ?? אז ככה ערב יום החג יהיה יום עצוב בה נבכה איש על כתפי רעהו על אלה אני בוכיה עיני עיני יבשו מים על ימינו ששרפנו בשטיות עד עכשיו ובהגיע שקיעת השמש נפתח את הקבוקים ונחגוג על ::::.... מוח נקי מזיבולים, על אל לא קיים חיים מוסריים ללא נקפי מצפון יומם ולילה על זה שטעמת קצת חזיר ושרימפס להתחבק ולהתנשק עם אשת חיקך לא דווקא שבועיים בחודש לעשן מתי שבא לך 7 ימים בשבוע לאכול איפוא שמתחשק לך לתרום לקהילה ללא חשש ביטול תורה חשיבה ענינית למי שמפעיל את הראש חיים כבן חורין בני חורין - מהשכנים אפשר להסתכל בטלויזיה אפשר גם חלילה להביא עיתון הביתה אפשר גם להשכיר וידאו מהוידאומט השכונתי אפשר לראות סרטים בכל צבעי הקשת ( כן גם כחול ) אפשר לדון כל אדם באשר הוא אדם ללא הפליית דת מין וגזע וללא קשר באיזה אל הוא מאמין בכלל - אם הוא מאמין וכולי וכולי וכולי תגובות יתקבלו בברכה אז מתי הוא יום חגינו? תשובותיכם בבקשה: