חג שמח לכולם

C O L T

New member
../images/Emo165.gif../images/Emo61.gif../images/Emo104.gif../images/Emo61.gif חג שמח ../images/Emo104.gif

לכל האופנוענים, לכל חברי הפורום, לכל בני עם ישראל ויושבי הארץ ואפילו לטרולים!
 

המחנך10

New member
חג שמח לעם ישראל ../images/Emo104.gif ../images/Emo165.gif ../images/Emo104.gif

ושנזכה כולנו להיות כאן בשנה הבאה ובכל שנה ושנה
 

shirshir6

New member
מזעזע???? למה????../images/Emo12.gif

זה באמת מזעזע עד כדי כך :
או שבערך כך :
???
 

bendoe

New member
ראיתם את המפגן של המניאק בערוץ2?

איזה חמדמדים עשו לב וכאלה
..ממש מוכשרים.... מזהזה החארטה הזה
וואאלק הייתי בא להם שם עם
ו
עושים להם אמון מגרש עם קצת השחזות וגאזגאזות וכאלה...יוצאים להם בווילי אחושרלוקי עם היד מנפנפת לשלום + קריצה לקציצות בקהל. ואז MORM היה בא להם בסטופי אדיר תוך כדי נפנוף מנגל
בשיא הסטופי באמצע הרחבה... ואז
היה שם קבב על הזנב של המוג'יבה ודופק רולינג סטופי תוך כדי זריקת הקבב מהזנב לתוך הפה של נשיא המדינה
ואז היה כבוד לאופנועים
 

PizzaGuy

New member
מנייקים על אופנועים -כבוד?

כמו אמר Bendoe, חרטא דא חרטא! אבל בכל זאת, העיקר הכוונה... אני מאמין שאם בשנה הבאה תהיה קבוצה מאורגנת זה יכול לעבוד.. חג שמח!!
 

bendoe

New member
אם אף אחד לא צוחק מהפיגור שלי../images/Emo4.gif

אז אני יצחק שלוש ארבע ו...
 

Moo Moo

New member
../images/Emo6.gif Mפגר ../images/Emo3.gif

קבל תמונה טרייה טרייה וציונית (הדגל) מהיום במכללה. ותודות לצלם המהולל Hell-AD
 

Moo Moo

New member
../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif

אני לא מאמינה ששחכתי לספר
נוסע מביתי לכיוון האימון בראשון, הכדורי טניס שהכנתי מהכדורים הישנים של אבא נמצאים בתוך שקית סגורה (לא רואים מה יש בפנים) ומחוזקים ע"י רשת סבל "לבאגז'" של המוג'יבה. מגיע לצומת, מזגזג לראש הטור, בא אלי קבצן ומבקש כסף, אמרתי לו שאין לי כסף קטן, משהו כמו 5 שניות אח"כ אני מרגיש שהאופנוע זז קצת מסתכל אחורה אני רואה את הקבצן בחצי עין (הקסדה קצת מפריעה) נוגע בזנב, אני צועק לו "מה אתה עושה??!?" הוא עונה: "משחק בדגל" וממשיך... כמה רמזורים אח"כ אני שולח יד אחורנית לראות שהכדורים עדיין שם, והם לא
הקבצן המנאייק חשב שיש בשקית איזה משהו יקר ולקח לי אותה עם הרשת סבל
חזרתי 10 דקות נסיעה אחורה לראות אם הוא זרק את השקית בצד איפשהו (מה הוא יעשה עם כדורי טניס?) אין קבצן ואין כדורים
באסה
 

*Trinity*

New member
סיפורי קבצנים

עומדת בצומת השלום, ניגש אלי הקבצן המקומי, מסתובב, מסתכל, בוחן ואז עושה לי: "יפה ה-DR הזה!" "עבודת יד?"
ואללה, אז זה מה שמצפה לנו?? ותגיד, איפה המגרש חניה הזה? נראה יאמי!!
 
למעלה