../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif ../images/Emo2.gif
אני לא מאמינה ששחכתי לספר
נוסע מביתי לכיוון האימון בראשון, הכדורי טניס שהכנתי מהכדורים הישנים של אבא נמצאים בתוך שקית סגורה (לא רואים מה יש בפנים) ומחוזקים ע"י רשת סבל "לבאגז'" של המוג'יבה. מגיע לצומת, מזגזג לראש הטור, בא אלי קבצן ומבקש כסף, אמרתי לו שאין לי כסף קטן, משהו כמו 5 שניות אח"כ אני מרגיש שהאופנוע זז קצת מסתכל אחורה אני רואה את הקבצן בחצי עין (הקסדה קצת מפריעה) נוגע בזנב, אני צועק לו "מה אתה עושה??!?" הוא עונה: "משחק בדגל" וממשיך... כמה רמזורים אח"כ אני שולח יד אחורנית לראות שהכדורים עדיין שם, והם לא
הקבצן המנאייק חשב שיש בשקית איזה משהו יקר ולקח לי אותה עם הרשת סבל
חזרתי 10 דקות נסיעה אחורה לראות אם הוא זרק את השקית בצד איפשהו (מה הוא יעשה עם כדורי טניס?) אין קבצן ואין כדורים
באסה