יום עצאות שמח

Ben LeVi 232

New member
../images/Emo165.gif../images/Emo104.gifיום עצאות שמח../images/Emo104.gif../images/Emo165.gif

מדינת ישראל בת 57
מינגול נעים ומעושן לכולם
ולא להשפריץ קצף, זה מעצבן
 
תה לא חושב שקצת מוקדם מידי

אפשר לחכות לשעה 20:00 בערב ולשלוח את ההודעה הזאת כי אנחנו עדיין ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל לפחות שניצא מהרגע הטרגי הזה שמס' החיילים גודל משנה לשנה ואז אפשר לפרסם את ההודעה בתודה אושרי לוי ....
 
שאלון קצר ליום העצמאות...

בן ואביעד מקווה שלא תמחקו... האם אתה מנגליסט בנשמה? 1. מתי אתה נזכר שיום העצמאות קרב? א. ביום הזיכרון ב. בפסח ג. בזמן הזיקוקים 2. מה קורה בטלוויזיה שלך ביום העצמאות? א. 'ארץ נהדרת' בלופים ב. מרתון סרטי בורקס ופיצוחים ג. כול העונה החמישית של '24'. 3. האם אתה חובב פטישי פלסטיק? א. אהבתי להציק איתם לאנשים כשהייתי קטן אבל זה עבר לי... ב. זה לא חג אם לא מכים בשכן המעצבן עם פטיש פלסטיק ג. אני מעדיף להרביץ לאנשים עם פטיש אמיתי 4. ומה דעתך על תרסיסי קצף? (השאלה מוקדשת לבן לוי!) א. נחמד, כשלא משפריצים עליי... ב. תמצית ההנאה הישראלית ג. מה, קצף גילוח?! 5. השעה 9 בבוקר יום החופש של יום העצמאות איפה אתה? א. עם המשפחה בטיול בגליל ב. עך אי התנועה הקרב, עושה שמייח עם המשפחה והשכנים ג. ישן! 6. אתם עושם על האש? א. אנחנו מעדיפים עוף בגריל ב. בסוף, בהתחלה, באמצע, כול דקה ביום מוקדשת לתיבול והכנת בשר. גג. אני בכלל צימחוני 7. יש לכם דגל ישראלי על האוטו? א. כן, קטן וחמוד. ב. אחד קטן על האוטו, שניים גדולים על הבית ואפילו הכנתי מאחד שימלה לאחותי, שתראה מה זה ציונות. ג. דגל ארצות הברית. 8. שנייה, בת כמה המדינה בכלל? א. לא שואלים גברת לגילה ב. 57 ג. 50 ומשהו. אבל ניראית כמו בת 20! 9. הרגע שכולם חיכו לו הגיע: הזיקוקים. איפה אתה? א. שוכב על הדשא עם החברה ב. עומד מתחת לזיקוים ומקווה שפיסת זיקוק בוער תפגע בי. ג. סוגר את החלונות. מה זה הרעש הנורא הזה? 10. ולסיכון- יום העצמאות: א. שמח ב. מלא רעש,צלצולים ובשר. וכול הכבוד לצה"ל! ג. מתי זה בכלל? השאלון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אבל הוא מתייחס לשני המינים (תמיד רציתי לכתוב את זה!!!)
 
../images/Emo102.gif חג עצמאות שמח!../images/Emo102.gif

חג שמח לכולם דפקו ב
! ותקנו שרשראות
. ואל תשכחו את
. ואת הזיקוקים שבהר
. והכי חשוב נפנפו ב דגל ישראל... (לא מצאתי ת'אייקון...)
 
תשובות לשאלון שלך

1. מתי אתה נזכר שיום העצמאות קרב? א. ביום הזיכרון 2. מה קורה בטלוויזיה שלך ביום העצמאות? ד. לצאת אבל אתמול לא היה לי כיף במסיבות כי חשבתי על משהו עצובי שסיפרו לי אתמול בערב(יותר נכון סיפרו לאחותי אבל זה עשה לי עצוב) 3. האם אתה חובב פטישי פלסטיק? א. אהבתי להציק איתם לאנשים כשהייתי קטן אבל זה עבר לי... 4. ומה דעתך על תרסיסי קצף? (השאלה מוקדשת לבן לוי!) א. נחמד, כשלא משפריצים עליי... מי שמשפריץ עלי מת 5. השעה 9 בבוקר יום החופש של יום העצמאות איפה אתה? ד. במסן בפורום זה הכיף שלי 6. אתם עושם על האש? ג. אני בכלל צימחוני 7. יש לכם דגל ישראלי על האוטו? ד.אני לא נקשרת ליום האצמעות 8. שנייה, בת כמה המדינה בכלל? ב. 57 ואני יודעת כי אמרו לי את זה 9. הרגע שכולם חיכו לו הגיע: הזיקוקים. איפה אתה? א. שוכב על הדשא עם החברה 10. ולסיכון- יום העצמאות: התשובה היא ד. אף תשובה לא נכונה(אפשר להוסיף סעיף כה?
 
רק עכשיו שמתי ../images/Emo23.gif שכתבת..

יום העצאות... חיחיחי
<- נכון הסמיילי הזה מצחיק?
 

TalOsh181

New member
../images/Emo104.gif יום עצמאות מגנוב לכולם ../images/Emo104.gif

תזהרו שלא ירססו אותכם בספריי
תאכלו לי בהצלחה יום חמישי אני מופיעה בבמה הראשית וישר אחרי זה מופיע שם מויאל
 

לירןןןן

New member
../images/Emo166.gifעצמאות שמחחח!!!!!!../images/Emo102.gif

ובאמת תזהרו שלא ירססו אותכם! הא וגם אצלנו מויאלל וגם השני תהנווו!
 
../images/Emo6.gif

"מויאל והשני"
(סורי אליה, זה פשוט מצחיק) לירן, אתה לא תאמין!!! ראיתי את הפוסטר לסרט שלנו! יצא מאמם, הורס ברמות שזה לא יאומן (חיחיחי)
 
אה לירן, יש לי חדשות בשבילך..

היום שירי מימון שלך מופיעה אצלנו בזכרון...
רוצה לבוא?
 

לירןןןן

New member
אאאאאאאאאאאאאאא

נוווו אני לא יודע במה לבחורר אבל כבר קבעתי להיום עם החב'רה אז נוותר על זה סוריי מבטיח לך במפגש את ואני יד ביד לסרט "הסעדו" כפיצוי אהה ותסרקי את ה"פוסטר" של הסרט ההורס שלנו!
 
חחח יאללה.

למישהו יש פוטושופ? (שיעשה לנו פוסטר, תמונה שלי ושל לירן. ושל סעדו.. בעעעע. ושיהיה כתוב "הסעדו" והתאריך - 22/8/2005) תודה למי שיעשה לנו. מוהאהאהאהאהא
 
למעלה