כולם להכנס

123יעל

New member
../images/Emo165.gifכולם להכנס../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo165.gif

היי! מה קורה? טוב הנה ההודעה שכתבתי ביום שבת בלילה ו"משום מה" נמחקה.... ברודי ואלכס טוענים שהם חפים מפשע..... בבקשה בבקשה תקראו הכול ועד הסוף! טוב אז ככה, למי שיודע, ולמי שלא, אני לומדת מחשבים מוגבר בבצפר (כיתה י"א) והיחידת בגרות שלי השנה היא לעשות אתר אינטרנט! בתחילת שנה למי שזוכר התחלתי לעשות אתר על מלאך שחור, דיי עלוב.... סתם רק HTML והעיצוב הועתק מאתרים אחרים.... ואני רוצה להמשיך אותו ולשפר אותו ולהגיש אותו לבגרות! אבל יש מספר בעיות: דבר ראשון אני צריכה לקשר את האתר שלי איך שהוא לארץ ישראל! אז חוץ מזה שהאתר יקרא "האתר הישראלי למלאך שחור" חשבתי שאולי אם בא לכם לכתוב כמה פאנפיקים בעיברית, משהו כחול לבן, ואני יודעת שיש פה כמה חובבי פאנפיקים (אהם קרן אהם זקן השבט) אז בבקשה תעזרו לי ותכתבו פה פאנפיקים ואני אעלה אותם לאתר שלי + זה יהיה תוספת נחמדה להעיר את הפורום קצת! טוב אם ממש לא בא לכם לכתוב אני מסכימה גם שתתרגמו משהו שמהו אחר כתב ואתם אוהבים ואני אגיד שזה שלכם.... כי זה לא שאני מעלה את האתר לרשת... זה כדי שאני אקבל מאה! דבר שני יש לי עד יום חמישי להגיש את הכול!!! אז כל עזרה שהיא תתקבל בברכה בהתחשב בעובדה שאני בן אדם מאוד מאוד עסוק! הוא יקבל
! בטח יש פה כמה שטובים בלעצב וזה (ברודי כבר הראת לנו אתר אחד שלך אל תתממי) אז אם יש לכם רעיונות לעיצובים מגניבים (ואיך עושים אותם כי לא ממש הקשבתי בחצי שנה האחרונה בשיעורים....) או חומר נחמד שהוא יכול לתת לי, למרות שאת זה די יש לי כבר מהאתר הקודם אבל עדיין! לסיכום, תעזרו לי תעזרו לי תעזרו לי! גם כי אתם אוהבים אותי! (אל תכחישו) וגם כי אין לכם משהו יותר טוב לעשות בפורום הזה עכשיו (נו תודו, זה כואב אני יודעת....) בתודה ו
מראש יעל
 

moran14h

New member
אני קראתי את כל ההודעה עד הסוף!

אני אנסה לכתוב פאנפיק, אבל יש לי בעיה-אני אף פעם לא מסיימת אותו.. זה יהיה קשה..אז אולי אפשר לעשות פאנפיק בהמשכים, שכל חבר בפורום (או רק מי שרוצה) יוסיף קטע לפאנפיק .. זה יהיה פרוייקט כזה לכל הפורום.. ואני לא חייבת להיות זאת שתתחיל... מי בעד?
 

ברודי

New member
אני חושבת שזה רעיון טוב.

סיפור בהמשכים כזה..!!! טוב אני אתחיל, אבל אל תצפו ליצירת אומנות. היופי בסיפור המשכים זה שכל אחד יוכל לתרום משהוא, גם אם הוא לא ג'.ק' רולינג (ולא שהיא סופרת כזאת טובה) אז שכל אחד ימשיך 6-7 שורות ולאט לאט צריך לצאת משהו נחמד.
 
אני אוהב לעשות עיצובים...

יש לי 1001 עיצובים ללא שימוש... תגידי איזה סוג את רוצה ובשמחה, ברצינות בשמחה אשים פה :)
 

Art Freak

New member
*קראתי*

אם את צריכה וולפייפרים וכד' לאתר, אני עושה הרבה כאלה.
בהצלחה!
 

123יעל

New member
ייאיי!!! תודה לכולם!

אחרי יום הזיכרון מתיש במיוחד... (3 טקסים של עמידה ארוכה בשמש) אני סוף סוף הולכת לישון!!!! ואז בלילה, רוק עצמאות!! אז נדבר כבר מחר על הכול!! תודה רבה והסיפור בהמשכים רעיון אדיר!!! אני אשמח לרקעים ול1001 עצובים!! באמת שכל דבר קטן יעזור לי.....
 
אמ... תגידי סוג של רקע... אם רצועה

מלמעלה למטה או מימין לשמאל או עם ציור או בלה בלה... פרוט בבקשה..
 

123יעל

New member
חחחח לא יודעת.....

משהו יפה..... אני צריכה גם כזה לוגו לאתר, יענו אני עושה עמוד ראשי ולמעלה תמיד נשאר כזה אותו חלון..... אתה עושה רק רקעים או גם עמודים שלמים? אם רק רקעים אז אתה יכול פשוט לשים פה כמה אם בא לך... ואם משהו יש לו עיצוב שלם של אתרים אז הוא יכול פשוט לצלם את המסך (PRINT ECRIN) ואז אני אוכל לראות את הסגנון נגיד.... יו, אני מה זה מרגישה שאני מנצךת אותכם.... אז באמת רק אם בא לכם תשימו אל תרגישו לא נעים... אוליי בסוף אז אני אעלה את האתר לרשת (לא שיש לי מושג איך) ויהיה גם אתר ליוצאי הפורום!! והסיפוןר ממש מעולה!!! אהבתי את ההמשך השני שלך (מוכר סימס) ענק!
 

123יעל

New member
מדהים!!!!

אני ממש אוהבת את הסיגנון הזה!! איך עשית? כאילו באיזה תוכנה? וזה בנוי משני מסכים שונים או שזה רקע אחד?
 
אפשר איך שאת רוצה...

מסך אחד או שניים או אפילו 3... זה לא משנה
עשיתי את זה כי אני גאון := חחח... ובתוכנה פיינט שופ 8
עכשיו אם את רוצה לחצנים תגידי איזה קטגוריות.. .כמו: יצירת קשר, מיידע, תמונות וכו'... רק תגידי... ואל תרגישי שאת מנצלת - אני ממש ממש ממש אוהבת לעשות דברים כאלו
 

123יעל

New member
יו!!! איזה מדהים!!!!

זה כל כך יפה! אבל אני הייתי כותבת משהו אחר במקום FREAK NATION נגיד מלאך שחור, להזיז מאיפה שכתוב בצד למעל הבר-קוד..... זה יהיה מושלם! בנתיים הכפתורים שאני צריכה מדריך הפרקים שחקנים טריוויה הקהילה בארץ (או לא יודעת איך לקרוא לזה... שם אני אכתוב עלינו ואת הפאנפיק והכול....)(וזה גם הקישור של האתר שלי לארץ ישראל) קישורים הרשמה אני יודעת יש עוד הרבה שאפשר להוסיף, אבל נגיד לתמונות אז אין לי מספיק מקום בדיסקט..... והרשמה אני חייבת לעשות!
 

123יעל

New member
ממממ לא צריך להיות כתב יפה

אפילו כמו שכתבת בצד.... פשוט אני חושבת שהבוחנים יאהבו יותר בעיברית.... ולא כזה משנה לי אם הפונט לא מיוחד.... למרות שגם את זה אפשר להשיג! טוב אני חייבת ללכת לשיעור... שוב תודה! אם משהו רוצה אפשר לדבר גם במסנג'ר [email protected]
 

123יעל

New member
רוצים לראות מה עשיתי בנתיים?

טוב למען האמת עשיתי יותר פשוט אין לי כוח להעלות את הכול לאתר הזה שמוכר הסימס אמר להכנס! העיצוב בכללי שלא! (הוא עשה את כל החלק היפה! אני פשוט התאמתי את זה למה שאני יודעת בלבנות אתרים.... לא יצא כזה משהוא למען האמת.... אבל תגיבו תעירו ותזכרו גם שלבוחנים שלי לא באמת איכפת ממש מהיופי של העיצוב כי זה רק טעם.... איכפת לו מהתוכן ומהאחורי הקלעים של כל מניי דברים מסובכים..... בבבעעעעע...... אין לי כוח אפילו להתחיל אותם!
 

123יעל

New member
אוקי, עכשיו גם קראתי את מה שכתבתי

ולא היה אמור להשמע ככה...... מה שהתכוונתי להגיד זה שכל העיצוב דמוכר סימס עשה יצא מדהים!!!! ובגלל שאני כזאת גרועה בלבנות אתרים אז דיי הרסתי... ובגלל זה, זה לא משהו... וחסרים לכם שם הרבה תמונות ודברים כי פשוט לא היה ל כוח להעלות אותם...
 

ברודי

New member
ואוו יצא מהמם!!!

למה אין קישור לפורום שלנו אהה? אהה? שהבוחנים שלך ישאירו לנו הודעות;) נגיד להם לתת לך מאה!!
באמת מוכר סימס ויעל לא יודעת מי עשה מה למה איך וכמה אבל התוצאה הסופית יפה.
 
למעלה