../images/Emo165.gifכולם להכנס../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo165.gif
היי! מה קורה? טוב הנה ההודעה שכתבתי ביום שבת בלילה ו"משום מה" נמחקה.... ברודי ואלכס טוענים שהם חפים מפשע..... בבקשה בבקשה תקראו הכול ועד הסוף! טוב אז ככה, למי שיודע, ולמי שלא, אני לומדת מחשבים מוגבר בבצפר (כיתה י"א) והיחידת בגרות שלי השנה היא לעשות אתר אינטרנט! בתחילת שנה למי שזוכר התחלתי לעשות אתר על מלאך שחור, דיי עלוב.... סתם רק HTML והעיצוב הועתק מאתרים אחרים.... ואני רוצה להמשיך אותו ולשפר אותו ולהגיש אותו לבגרות! אבל יש מספר בעיות: דבר ראשון אני צריכה לקשר את האתר שלי איך שהוא לארץ ישראל! אז חוץ מזה שהאתר יקרא "האתר הישראלי למלאך שחור" חשבתי שאולי אם בא לכם לכתוב כמה פאנפיקים בעיברית, משהו כחול לבן, ואני יודעת שיש פה כמה חובבי פאנפיקים (אהם קרן אהם זקן השבט) אז בבקשה תעזרו לי ותכתבו פה פאנפיקים ואני אעלה אותם לאתר שלי + זה יהיה תוספת נחמדה להעיר את הפורום קצת! טוב אם ממש לא בא לכם לכתוב אני מסכימה גם שתתרגמו משהו שמהו אחר כתב ואתם אוהבים ואני אגיד שזה שלכם.... כי זה לא שאני מעלה את האתר לרשת... זה כדי שאני אקבל מאה! דבר שני יש לי עד יום חמישי להגיש את הכול!!! אז כל עזרה שהיא תתקבל בברכה בהתחשב בעובדה שאני בן אדם מאוד מאוד עסוק! הוא יקבל
! בטח יש פה כמה שטובים בלעצב וזה (ברודי כבר הראת לנו אתר אחד שלך אל תתממי) אז אם יש לכם רעיונות לעיצובים מגניבים (ואיך עושים אותם כי לא ממש הקשבתי בחצי שנה האחרונה בשיעורים....) או חומר נחמד שהוא יכול לתת לי, למרות שאת זה די יש לי כבר מהאתר הקודם אבל עדיין! לסיכום, תעזרו לי תעזרו לי תעזרו לי! גם כי אתם אוהבים אותי! (אל תכחישו) וגם כי אין לכם משהו יותר טוב לעשות בפורום הזה עכשיו (נו תודו, זה כואב אני יודעת....) בתודה ו
מראש יעל
היי! מה קורה? טוב הנה ההודעה שכתבתי ביום שבת בלילה ו"משום מה" נמחקה.... ברודי ואלכס טוענים שהם חפים מפשע..... בבקשה בבקשה תקראו הכול ועד הסוף! טוב אז ככה, למי שיודע, ולמי שלא, אני לומדת מחשבים מוגבר בבצפר (כיתה י"א) והיחידת בגרות שלי השנה היא לעשות אתר אינטרנט! בתחילת שנה למי שזוכר התחלתי לעשות אתר על מלאך שחור, דיי עלוב.... סתם רק HTML והעיצוב הועתק מאתרים אחרים.... ואני רוצה להמשיך אותו ולשפר אותו ולהגיש אותו לבגרות! אבל יש מספר בעיות: דבר ראשון אני צריכה לקשר את האתר שלי איך שהוא לארץ ישראל! אז חוץ מזה שהאתר יקרא "האתר הישראלי למלאך שחור" חשבתי שאולי אם בא לכם לכתוב כמה פאנפיקים בעיברית, משהו כחול לבן, ואני יודעת שיש פה כמה חובבי פאנפיקים (אהם קרן אהם זקן השבט) אז בבקשה תעזרו לי ותכתבו פה פאנפיקים ואני אעלה אותם לאתר שלי + זה יהיה תוספת נחמדה להעיר את הפורום קצת! טוב אם ממש לא בא לכם לכתוב אני מסכימה גם שתתרגמו משהו שמהו אחר כתב ואתם אוהבים ואני אגיד שזה שלכם.... כי זה לא שאני מעלה את האתר לרשת... זה כדי שאני אקבל מאה! דבר שני יש לי עד יום חמישי להגיש את הכול!!! אז כל עזרה שהיא תתקבל בברכה בהתחשב בעובדה שאני בן אדם מאוד מאוד עסוק! הוא יקבל