חג עצמאות שמח!

ויקי11

New member
ללכת להשפריץ בספרי

על כל מי שזז..חח..
אני הולכת ב9 למופעים בעיר..
 

i love gina

New member
חג שמח!!! ../images/Emo104.gif../images/Emo24.gif../images/Emo166.gif

מסיבה אצל חברים עוד שעתיים שלוש... בינתיים אני שורף את זמני צופה בשייקה שר לו שירים עם מה שמה... החמודה הצ'אבית..
 

NiKi†a

New member
הוד השרון ורוק עצמאות

בהוד השרון עד חצות, ואז פרשתי לרוק עצמאות..היה משו מטורף.
 

dilan angel

New member
רוק עצמאות היה כזה שוווהההה../images/Emo70.gif

מי שלא בא הפסיד חבל"ז
!|
היה משהו מטורף..
 

dor307

New member
כן,במיוחד אחרי ששותים כמה כוסות

רק היה באסה בין מופע למופע ששמו ערוץ 24. והמנחה היה מטומטם! ואיזה כיף למי שנכנס למאחורי הקלעים! וכל האנשים שנתקעו בלי כרטיס, וכל הערסים של ראשון, אוי זכרונות זכרונות!
 

hadasrulez

New member
גם אני הייתי ברוק עצמאוות../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

היה שוווווווווווההה!!!!!!!!
 

Smelly

New member
את/ה מרעננה????

באמת היה גדול!!! (חוץ מההופעות חימום שלאף אחד לא היה כוח אליהן..)
 

TOXIC BOY

New member
תגידו...

רוני הייתה ברוק העצמאות
היא הייתה בטבריה ואמרו שהיא תהיה גם ברוק העצמאות, זה נכון
 

Darrens Girl

New member
חחח לא מובן מהניק שלי שאני בת?

ולא, אני מנתניה.. אבל היה כיף [=
 

flowers girl

New member
לא היה שולתת בכלל../images/Emo4.gif../images/Emo31.gif

היה דווקא די גרוע.. מלאאאא ערסים, חרא מוזיקה.. "בואי כלה, בואי כלה.." טוב שלא שאאאאנהההה
בכל מקרה.. הלכתי די מוקדם ממילא כי כאבה לי הבטן והרגליים הרגו אותי
אזזז...
 

Darrens Girl

New member
לי דווקא היה שם ממשששש כיף ../images/Emo3.gif

והלכתי משם ב5 בבוקר
אבל זה כי הייתי בחבורת אנשים שולתים [=
 

flowers girl

New member
חחח כיף לךךך../images/Emo9.gif

איך יכולת
לא היית מלאה בקצף וג'יפית (בעעע
)
 

flowers girl

New member
יאוווו שווההה לך ברמותת../images/Emo3.gif

אני הייתי דביקית וג'יפההה
 
למעלה