בובה שמחה מידי
New member
../images/Emo165.gifהסקר של שישי../images/Emo165.gif
אממממ טוב אז....כן. אין לי מושג מה אני הולכת לשאול. שיהיה לי בהצלחה. גם לכם..
אם תראו זקן שסוחב שקיות-תעזרו לו?
מה יותר טוב? מסיבה או שינה?
איך תקראו לשלושת הילדים שלכם?
ספרו סיפור ביזארי שקרה לכם בזמן האחרון. אין לי שום דבר במוח חוץ ממנו ומהיסטוריה אז אני מבקשת סליחה. אתם מוזמנים להוסיף שאלות.
אממממ טוב אז....כן. אין לי מושג מה אני הולכת לשאול. שיהיה לי בהצלחה. גם לכם..