300.000 מובטלים במשק! 11%

שלדר

New member
../images/Emo163.gif300.000 מובטלים במשק! 11%

זה מה שמפרסמת היום הלמ"ס !!! שיא בכמות המובטלים! {זה כבר לאחר שניזרקו מפה 110.000 עובדים זרים!} אחלה יציאה מהמיתון!
 

shy-1

New member
לדעתי הטעות החלה בהכרזה עצמה,

ביבי התכוון לומר יוצאים מעזה, ונפלט לו מיתון! קורה.
 
למעלה