300.000 מובטלים במשק! 11% זה מה שמפרסמת היום הלמ"ס !!! שיא בכמות המובטלים! {זה כבר לאחר שניזרקו מפה 110.000 עובדים זרים!} אחלה יציאה מהמיתון!