בבקשה תעזרו לי

stranger2

New member
../images/Emo163.gifבבקשה תעזרו לי

אני עומד לקנות אופני כביש SCOTT TEAM 2003 חדשות במחיר של 6000 ש"ח לאופניים אלה אין אוזן מתחלפת האם זה אמור להוות שיקול בקניה? אשמח לקבל חוות דעת על האופניים תודה מראש לכל העונים
 
לא אמור להוות בעיה

אוזן מתחלפת הוא מאפיין חשוב לאופני שטח שבהם הסיכוי להתקל בסלע או שענף יקפוץ לך למעביר האחורי ויתלוש אותו עם האוזן הוא יותר סביר.
 

beast2

New member
מצתרף לבני..

אוזן מתחלפת היא בעיקר לשטח... כשיש לחץ על המנוף מבוץ או היתפרצות בעליה שנסעת לאט... רק אז האוזן נשברת... בכביש הסיכוי שתיתקל בבוץ הוא קלוש ואפילו לא קיים... בקשר לעליות זה ממש לא קשור אליך כי אוזן קבוע היא יותר חזקה ומתוך השבירות של האוזניים 90- אחוז זה מבוץ... והאוזן הקבועה היא חזקה אחול שארמוטה... אבל אם נשברת מה שסביר להניח שלא יקרה אז זה סיפור... אבל תמיד אפשר להכניס אוזן חיצונית אבל זה לא איכותי כמו אוזן אמיתית...
 
אין שום בעיה!!

זה גם נותן העברת הילוכים יותר החלטית! ובמקרה הכי גרוע יש לך אחריות על השלדה מקווה שלא תצתרך להשתמש בה...
 

Q and A Guru

New member
מעניין היכן יהיו היועצים אם...

תישבר לך האוזן בכל זאת. אוזן מתחלפת היא חלק זול ופשוט וקשה להבין מדוע עדיין יש יצרנים שחוסכים את הפרוטות הללו על חשבון הלקוח. במחיר האופנים האלו תוכל למצוא אופניים מקבילים (שלא לאמר זהים) של לפחות שלוש חברות שונות ששלדתם מיוצרת על ידי אותו יצרן שמייצר את הסקוט ובכולן יש אוזן מתחלפת. תחשוב טוב.
 

beast2

New member
זילזלת!

אני אמרתי שהיא יכולה להישבר אבל הסיכוי קלוש... לא כמו בשטח..
 

Q and A Guru

New member
לא התכוונתי לפגוע

רק לאמר לבחור שאם זה ישבר בנפילה (וזה כידוע קורה) אז הוא לבד, בלי עוזרים, ועם שלדה שצריך להחליף מכספו. לא חבל? סלח לי אם פגעתי בך.
 

beast2

New member
לא...

לחבר שלי שורכב שטח ונופל ורוכב בבוץ ואין לו אוזן מתחלפת היא נשברה רק אחרי 3 שנים!!! ז"א שאם זה אופניי כביש זה יכול להכפיל את אורך החיים... ותמיד אפשר לשים אוזן חיצונית... לאופני מדבקה של אח שלי יש את זה וזה עובד יפה אבל לא כמו האמיתי... ויש אחריות על השילדה...
 

izharn

New member
יכול להישבר אחרי 6 שנים

ויכול להישבר גם אחרי שבוע. אין נוסחה שאומרת שאם האוזן הלא מתחלפת נשברה כעבור 3 שנים אז באופני כביש היא תישבר אחרי 6 שנים. גם יכול להיות שהיא תישבר אחרי 20 שנה.
 

HAIMYAFIM

New member
../images/Emo108.gif../images/Emo108.gifתגידו ילדים../images/Emo108.gif../images/Emo108.gif

איפה ראיתם אופני כביש עם אוזן מתחלפת? וגם עם יש...מישהו שמע או ראה אוזן שבורה????
 

Q and A Guru

New member
זה כבר מתחיל להיות מוגזם.

ולא בשביל זה אני כאן, אבל: אתה מוזמן להזמין גולשים לסקר. אני מבטיח לך שבסופו, לא תמצא שלדת כביש אחת מאלומיניום שאף אחד לא שבר לה אוזן. התופעה הרבה יותר נפוצה ממה שאתה חושב. נ.ב. הודעות בסיגנון "יש לי שלדת אלומיניום ולא שברתי לה אוזן" מיותרות. אנחנו מחפשים רק כאלו ששברו.
 
למעלה