עשרת המכות של "גיבורים"

Billy Shirs

New member
../images/Emo162.gifעשרת המכות של "גיבורים"../images/Emo162.gif

לכבוד ליל הסדר שחל ממש ממש עוד מעט, ושרשורי המכות הרבים שמציפים את אתרינו האהוב, הגיע תורנו להגיד: מהן עשרת המכות של הסדרה? והנה שלי: (מכיל
ים לעונה השלישית)
דמויות שנעלמות, וגורלן אינו ידוע (מישהו אמר קייטלין?)
פרקי פילר. בפרקים האלה בעקרון לא קורה כלום, או שכן יקרה אבל רק בסוף ובינתיים יראו את הירו עושה משהו לגמרי חסר תועלת לסדרה, או את קלייר רבה עם נוח בפעם המאה (ובוכה, כמובן).
קלייר בוכה.
ריבוי כוחות מיותרים. כן, אנשים נושמים מתחת למים וממיסים דברים. זה נחמד מאוד. בדר"כ הדמויות עם הכוחות האלה מאוד שוליות, כי מה כבר אפשר לעשות איתן? אבל לפעמים הן מקבלות קצת יותר זמן מסך ואז זה מעצבן מאוד וכ-ל כך מיותר.
מוות של דמויות ממש ממש ממש שוות - אדם, קלוד ואל למשל... אני עדיין מקווה שיראו אותו בפרק עבר או משהו. הוא פשוט עשה את הסדרה.
פרקים שנגמרים בסוף מאוד מאוד מותח, אבל הפרק שאחריהם ממש הורס אותו - בעונה הראשונה למשל, בפרק הלפני אחרון פיטר התחיל לזהור באופן מאיים. קלייר כבר עמדה לשלוף את האקדח והפרק נגמר. שבוע לא הצלחתי לישון, ואז - "הו, אל תדאגי, אני בסדר," אמר פיטר והפסיק לזהור. נהדר.
הצלקת של פיטר מהעתיד. האם אי פעם נדע איך הוא קיבל אותה? אאל"ט הוא נשרט מאקדח או משהו, אבל הוא החלים מזה, אז מה הקטע?...
הרבה דברים שלא ממש מסתדרים מבחינה מדעית, כמו קיר המטוס שקפא וגרם להתרסקות...
שאיכשהו כל הגיבורים שמעו על הספר של צ'נדרה סורש למרות שהוא נחשב לספר מאוד נידח.
עבודת השורשים של סיילר, שאכזבה מאוד מאוד בסופו של דבר.
 
../images/Emo58.gif

האמת היא, שיש הסבר מדעי למה הפיכת קיר המטוס לקרח שברה אותו. כנראה שהבדלי הצפיפות (הענקיים) בין מתכת וקרח החלישו את האווירדינמיות של המטוס וכן גרמו לקרח להישבר כתוצאה מהפרשי הלחצים בין פנים המטוס לחוץ המטוס.
 

Billy Shirs

New member
אז יש לי מכה אחרת בשבילך...

למה הירו לא הפך עדיין להירו מהעתיד? הוא הרבה יותר מגניב!
 
יש מספיק דברים הזוים שאין להם הסברים מדעיים

בסדרה הזו... (וכן, בדקתי את העניין. לא רק שאין הסבר מדעי, אלא גם ששוללים שזה יקרה.)
 

Sandro

New member
פרקים חסרי תכלית../images/Emo58.gif

סיילר מחפש במשך כל העונה השלישית את השורשים שלו, בסוף הוא מוצא את אבא שלו ושום דבר מיוחד לא קורה. הכוח של אנדו שלא בשימוש בכלל. בעיקר כל הסיפור של הזרז שפג וגם סיפור הנוסחה שרדף אותנו כל העונה השלישית. עושה רושם שמי שכותב את הסידרה מנסה "למשוך" כמה שיותר אותה, הוא לא חושב כמה פרקים קדימה אלא כנראה כותב לפרק אחד או שניים. להבדיל מאבודים שעושה הרושם שמי שכתב את הסידרה חשב על העונה החמישית שלה כבר בעונה הראשונה, סידרה גאונית. זו לדעתי הסיבה שגיבורים מדורגת 15 ואבודים מדורגת במקום החמישי.
 

ehofi1

New member
הכוח של אנדו../images/Emo58.gif

זה זאנדו לא משתמש כמעט בכלל בכוח שלו זה דפוק הוא היה יכול למשל לגביר את הכוח של התינוק של מאט פרקמן בשביל כל מיני דברים למשל לעשות שלהירו יחזור כל הכוח או נגיד להוריד את החשמל של עיר שלמה וכאלה דברים....
 

Sandro

New member
אנדו פשוט יכול.. ../images/Emo58.gif

פשוט להחזיר להירו את הכוח.. אם הוא טוען אותו בכוח.. :)
 
שהרגו את אל! ../images/Emo10.gif

ועוד דמויות טובות שהיו בסידרה.. אבל אותי בעיקר הטריד שהרגו את אל.. האמת שיש לי כמה שאלות בקשר לזה..דברים שלא היו ברורים לי במוות שלה. 1. בפרק הראשון של העונה אחרי שאל ראתה שסיילר הרג את אבא שלה וקראה לבנט שיעזור לה לתפוס את סיילר, הוא ניסה לחתוך אותה וקיבל זרם חשמלי שהעיף אותו לקיבינימט...איך לעזאזל זה לא קרה שהוא הרג אותה? 2. מה הוא ניסה להוכיח בזה שהוא הרג אותה? שלא אכפת לו מאף אחד ושהוא עדיין רוצח או שהוא הבין שהיא לא השתנתה בגלל שבסצינה לפני שהוא החזיק את בנט על הקיר (לפני שהירו שיגר אותו ואת אל לחוף הזה) בנט אמר לו שהפטרלי'ס לא ההורים שלו וסיילר שאל את אל אם היא ידעה והיא כזה לא הגיבה..אז אולי הוא בעצם הרג אותה בגלל שהוא חשב שהיא לא השתנתה ולא גילתה לו את האמת? 3. למה לעזאזל הוא שרף את הגופה שלה?
 

Billy Shirs

New member
מנסה לענות... ../images/Emo58.gif

1. מז"א איך הוא לא הרג אותה? הזרם שהעיף אותו לקיבינימט הגן עליה, הוא לא חתך אותה מספיק כדי להרוג (הם אוהבים לעשות את זה הרבה בסדרה. בתחילת העונה חצי מהדמויות הסתובבו שם עם פלסטר). 2. בעקרון הוא הרג אותה כדי לדעת את הכוח שלה טוב יותר. כשהוא מקבל כוחות עם אמפתיה הוא עוד לומד, אבל כשהוא מקבל אותם דרך התבוננות במוח הוא מומחה. ההריגה של אל הייתה הוכחה לסיילר ולצופים שכוחות חשובים לו יותר מלהיות בנאדם, ושהבועה הקטנה שהוא חי בה התנפצה, והוא חזר להיות סיילר הרוצח הלא-אמפתי. יכול להיות גם שזה בגלל שהיא הסתירה ממנו, אבל אני כבר לא זוכרת אם היא ידעה בכלל או לא. 3. אולי שאריות של הגברבר הרומנטי שראינו לזמן קצר, או אולי כדי לצמצם ראיות.
 
חחח תודה על התשובות..../images/Emo58.gif

בקשר לשאלה הראשונה, אני מתכוונת איך בפעם שהוא הרג אותה היא לא הוציאה זרם חשמלי (כמו שקרה בפעם הראשונה) שהעיף אותו גם הפעם ומנע ממנו להרוג אותה גם הפעם?
 

Sandro

New member
זה דווקא די פשוט.. ../images/Emo58.gif

ראית באיזה מצב היא הייתה? היא איבדה המון דם מהרגל, לכן היא הייתה חלשה מדי מכדי להשתמש בכוח שלה.
 
למעלה