חזרתי מפולין

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo160.gif חזרתי מפולין../images/Emo70.gif../images/Emo160.gif

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
 

vitamin P

New member
וולקאם בק../images/Emo24.gif../images/Emo160.gif

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
וולקאם בק

איך היה?
 
תמונה מס' 1

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
תמונה מס' 1
הנה הניאופלאן שבא לקחת אותנו בנתב"ג.
 
=2=

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
=2=
זהו האוטובוס שבא לאסוב אותנו בפולין ,מהמטוס לשדה.
 
=3=

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
=3=
אחד האוטובוסים של המשלחת היה ניאופלאן עם שירותים ,מים חמים וקפה. ממש פינוק, וכמובן כמו כל הרכבים שם, הוא ידני
 
=4=

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
=4=
התמונה הזאת מוקדשת לאביתר, זהו אוטובוס נוסף של מישלחת שיצאה מביצפר אחר בארץ, לא יכולתי להתאפק
 
=6=

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
=6=
הנה אותו מרצדס מאחור, כמו כן שחכתי להוסיף של 90% מהאוטובוסים שם יש דלת לנהג, כמובן כולם ידניים.
 
=7=

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
=7=
עוד מרצדס (רק לידיעתכם, כמעט ואין שם אוטובוסים של מרצדס ,הם נדירים והרוב שם דאף וניאופלאן)
 
=8=

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
=8=
כל המסע רדפתי אחרי אוטובוס אחד שכל הזמן ראיתי אותו ולא הצלחתי לצלם אותו , אז הנה הוא כאן
.
 

אוהד11

New member
בתמונה 8 אפשר לראות את מספרי

=8=
כל המסע רדפתי אחרי אוטובוס אחד שכל הזמן ראיתי אותו ולא הצלחתי לצלם אותו , אז הנה הוא כאן
.
בתמונה 8 אפשר לראות את מספרי
הרישוי הישנים והחדשים של פולין. השחור הוא הישן ולצידו המספר החדש במתכונת הכלל-אירופית.
 
=9=

חזרתי מפולין

היי, שלום לכולם
אז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ
=9=
כמו כן ראיתי גם O303 עם דלתות כפולו כמו הגרמניות שהיו בארץ בדיוק, אבל לא תפסתי אותם אף פעם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה