וולקאם בקחזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
ברוכים השביםחזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
תמונה מס' 1חזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
=2=חזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
=3=חזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
=4=חזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
MB Tourismo כמובן=4=
התמונה הזאת מוקדשת לאביתר, זהו אוטובוס נוסף של מישלחת שיצאה מביצפר אחר בארץ, לא יכולתי להתאפק
תודה רבה ! תמונותך יפות מאוד !=4=
התמונה הזאת מוקדשת לאביתר, זהו אוטובוס נוסף של מישלחת שיצאה מביצפר אחר בארץ, לא יכולתי להתאפק
=5=חזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
הוא מזכיר את ה-0404=5=
עוד מרצדס שמצאתי בפולין.
=6=חזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
=7=חזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
לפי מה שצילמת, יש מ-ל-א מרצדס!.=7=
עוד מרצדס (רק לידיעתכם, כמעט ואין שם אוטובוסים של מרצדס ,הם נדירים והרוב שם דאף וניאופלאן)
=8=חזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
בתמונה 8 אפשר לראות את מספרי=8=
כל המסע רדפתי אחרי אוטובוס אחד שכל הזמן ראיתי אותו ולא הצלחתי לצלם אותו , אז הנה הוא כאן.![]()
=9=חזרתי מפולין![]()
![]()
![]()
היי, שלום לכולםאז הנה חזרתי היום ב 4 לפנות בוקר מהמסע שלי עם הביצפר לפולין, כמובן כמו שהבטחתי צילמתי המון את התח"צ שם, תמונות בקרוב
איל רכניץ![]()
תודה רבה איל. יש המשך?.=9=
כמו כן ראיתי גם O303 עם דלתות כפולו כמו הגרמניות שהיו בארץ בדיוק, אבל לא תפסתי אותם אף פעם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.