דואר נכנס רביעי 29.12.
כ כוכב נופל האחת New member 29/12/04 #2 קיבלתי מ -אילת 39 מפיות מקסימות תודה -מרותי לא כתבת כינוי תודה מפיות יפות שלחתם
E Elanor Rigby New member 29/12/04 #3 קיבלתי משוקו../images/Emo51.gif../images/Emo96.gif קיבלתי את המעטפה האחרונה ששלחת לי... לא יודעת מה קרה עם המעטפה ששלחת לפני.
קיבלתי משוקו../images/Emo51.gif../images/Emo96.gif קיבלתי את המעטפה האחרונה ששלחת לי... לא יודעת מה קרה עם המעטפה ששלחת לפני.
ש שוקולד חלב תפוז New member 29/12/04 #4 תיהני../images/Emo24.gif מוזר ביותר../images/Emo12.gifאני מקווה שהיא תגיע, שרק טעתה בדרך...