אודליהמותק../images/Emo24.gif../images/Emo13.gif
אהלנים אודליה
אני אנסה לפרש את הקלפים שפרסת, בפורום אחר שגם שם עניתי לך
ולפני כן אני רוצה להזכיר שזו דעתי שלי ואין חובה לאמץ או לקבל אותה. מעבר לזה, כדאי לזכור שהקלפים הם כלי לייעוץ, כאשר ההחלטה היא לעולם שלך. ועכשיו, אחרי ההקדמה הזו, הנה הפירוש שלי:
מה עוזר ובעד – הכוהן הגדול.
אני חושבת שהיכולת שלך לראות את הדברים בצורה רחבה יותר, מעין ראייה רוחנית והוליסטית, מאד מסייעת לך לקבל את השיעור שאת עוברת כרגע, ולהמשיך הלאה עם הרבה יותר כוח, כוח שמתורגם לידע. ייתכן ואת מתייעצת עם מישהו חכם שאת מצפה ממנו להראות לך את הדרך אלא שהתשובות הן לעולם בתוכך. ייתכן ואת מתייעצת עם מישהו חכם שאת מצפה ממנו להראות לך את הדרך אלא שהתשובות הן לעולם בתוכך.
מה חוסם – הכוכב.
אני חושבת שאת די מתעלמת מרגשות או אולי להיפך, שוקעת בהם יותר ממה שצריך כרגע, וכאשר את מציפה אותם החוצה, את כמעט שוקעת מעומס. את כרגע מחודדת חושים, פועלת עם כל כולך ואולי רצוי להרפות מעט, לתת לדברים לזרום מבלי לנווט ולרצות להיות בשליטה כל הזמן.
שיעור רוחני בהווה – מלכת מטבעות.
נדמה שהשיעור שלך הוא לאבחן כרגע את הגבולות שלך, הגבולות הנשיים, לבחון מה את רוצה לקבל, כמה את רוצה לקבל ומה את מוכנה ורוצה לתת. מזל שור מדבר בין היתר על נתינה וקבלה מתוך הכרת גבולות העצמי, על נוחות ומגע, (וונוס) ויופי והרמוניה, אלה הם דברים שאת כנראה לומדת כרגע, להכיר מה את מכילה ובמה מהמשאבים שלך את מוכנה לשתף את בן הזוג שלך, כפי שהוא מצטייר בעינייך.
בונוס באם יילמד השיעור – נער מטבעות.
נער מטבעות שייך לאותה סדרה של המלכה שהופיעה קודם והסבירה לך מה השיעור שלך. הנער מציע המון ידע, תחילת מסע חדש בדרך של לימודים, כאלה שמצריכים חדירה לפרטים וניתוח של מצבים עד שהכל נעשה ברור כשמש. הנער הזה כמו מבקש אותך לצאת להרפתקאה שבה את אמורה לגלות את הילדה הקטנה שבתוכך, זו שמשוועת לפשטות ותום, ליחסים מתוך אמון של ילדים, בלי לרצות יותר מדי אלא יותר לחוות. להיות בחוויה.
עבר קרוב – כוח.
נדמה שעד לא מזמן היית טרודה בתשוקה, במאבקים שדרשו ממך לגייס את כל החוצפה שבך על מנת לזכות במה שהעמדת לעצמך כמטרה. הקלף מציע בעצם לוותר על הרצון לנצח מישהו או משהו, ולהיות יותר עם התמסרות לאהבה עצמה.
עתיד קרוב – אביר חרבות.
לא יכולה לומר לך שעוד שנייה את פוגשת מישהו והכל מסתדר לך, כן יכולה לומר שאת מאד מוטרדת מהנושא, ולהמליץ לך על מדיטציה, או כל דרך אחרת להתרגע, לשחרר את הצורך וליצור בך מקום שמאפשר זוגיות, שמאפשר זרימה בלי תנאים וציפיות. הצורך בחוויה שלך הוא מאד שיכלי ולאו דווקא רגשי, נדמה שאת משתדלת לנתח את רגשותייך באופן מנטאלי וזה מה שיוצר ציפיות שמובילות לא פעם לאכזבה כזו או אחרת.
זווית הראייה של השואל – 5 מטות.
את כנראה חשה כמו נמצאת בתחרותיות ויש בך צורך להוכיח את עצמך בנושא בו את מתלבטת. התחרות מסביבך אגב, הוגנת, אף אחד לא מבקש להרע לך, או להפיל אותך, ואני חושבת שהכל הוא עניין של גישה שלך לדברים. על כל פנים, את מרגישה כרגע כאדם תחרותי, נאבק בכל הכוח והאמצעים שיש ברשותו על מנת להשיג משהו שהוא מלכתחילה שלו.
זווית הראייה של החברה – הקיסרית.
החברה רואה בך משהו כמו אמא אדמה. כזו שנותנת את כל מה שיש בה מבלי לבקש תמורה ושוב אני חוזרת לקלף מלכת המטבעות. שניהם מזכירים את וונוס שמבקשת ממך להכיר בכוח הנשי שלך, שמצוי בך בשפע אגב. נדמה שאנשים רואים בך אשה שניחנה בשפע אלא שלא תמיד את מודעת לשפע הזה בתוכך, למשאבים שיש בך, ואולי את בכלל חסרת ביטחון?
רוצה אבל פוחדת – אס מטות.
האש בתוכך רוחשת ונדמה שעמוק בפנים את מבקשת שינוי, לא ממש תפנית חדה כי אם התחדשות של משהו שכבר קיים, את כמו מבקשת ליצור משהו חדש בתוך המתכונת הקיימת, עם הכלים שיש ברשותך. את מאד רוצה לשנות פאזה אלא שלא ממש יודעת איך לעשות את זה כרגע, ולכן את אולי פוחדת ונרתעת, ואולי גם נצמדת למה שיש, למוכר ולידוע, כאשר ההמלצה היא להתחדש בתוך עצמך, ולשנות את הגישה שלך לדברים, לשחרר את הישן ולהמשיך למקום חדש לגמרי מתוך ויתור וסליחה.
סיכום – מלך חרבות.
כן, שוב אנו פוגשים את וונוס שלך, שמשתוללת לך בכל הקלפים. נדמה שהתשובות שלך טמונות עמוק בתוכך וכל שאת אמורה לעשות זה לחשוף אותן, לקבל, לאהוב, ובשום אופן לא להתעלם ולטאטא מתחת לשטיח כאשר צצות בעיות, בשם ההרמוניה. ונוס של מאזניים, מהתלת באהבה, כאשר היא נמוכה, ובשם ההרמוניה היא כאילו לא רואה "בעיות", מתעלמת מהן בבחינת – מה שלא רואים לא באמת קיים" אלא שעמוק בתוכך ברור לך מה את רוצה ולאן את מבקשת להגיע. הנושא דורש ממך כנות עצמית, לעיתים מלווה בלא מעט כאב, כנות שתצמיח מתוכך אמת פנימית בכל מה שקשור לזוגיות ואינטימיות בחייך. אני חושבת שאת אמורה לשקול מחדש ערכים שאת נושאת איתך, לשבור מסגרות קיימות על מנת לבנות חדשות, מתוך אמת פנימית ויושר עם עצמך. במילים אחרות את עוברת איזה שהוא תהליך כרגע שמתחיל ונגמר בתוכך לגבי הנשיות שלך, לגבי המשאבים שלך, כאשר האחרים בחייך, בני הזוג שאת "מושכת" אליך, הם רק טריגרים שמבקשים ממך לבדוק מהם הגבולות שלך. האם יש סיכוי לזוגיות אמיתית השנה? וואלה, קודם צריך לברר מהי זוגיות עבורך, מה את רוצה שהיא תכיל, מה את רוצה לקבל ומה את מוכנה לתת עבורה. איפה הגבולות?