הוכחה שקיימת נשמה בגוף

באהבה1

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo20.gif../images/Emo23.gif../images/Emo70.gif../images/Emo8.gif../images/Emo41.gif../images/Emo2.gifהוכחה שקיימת נשמה בגוף

שמעתם על ניסוייו של ד"ר פנפילד?????? אחד הנוירולוגים הגדולים ביותר שידע העולם!!!!!!! כשפנפילד הפעיל את האיזור של "היד" במוח- הפציינט הניע את ידו! כששאל הד"ר למה הניעה? החולה ענה "זה לא אני הנעתי זה אתה!!!!!!!!!!! כשגירה ד"ר פנפילד את האיזור במוח שמפעיל את הגרון- השמיע הפציינט קול הברה. כשנשאל: למה השמעת קול? ענה: זה לא אני כי אם מעשה ידיו של המנתח!!!!!!!! מה שרואים מפה זה שהמוח הוא לא ה"אני"!!! כי כשהמדען הפעיל את המוח לבדו האדם אמר שזה לא "אני"! זאת אומרת שיש כוח חיצוני שמפעיל את המוח בדרך כלל!!!!! אותו כוח חיצוני נקרא הנשמה!!!
 

באהבה1

New member
מאליו יובן ומסורתי מה קורה???

אין לכם תגובה??? או שלא הבנתם?
 

I S A A K

New member
אם לא שמת לב

מאליו יובן ומסורתי אינם כופרים במציאות האל
 

yaakii

New member
../images/Emo91.gif

אם תנתבב את האנרגיה שאתה משקיע בהפצצת סימני שאלה וקריאה, לטובת רווחים בין השורות-יש סיכוי גדול שיותר שאנשים יקראו את הדברים. מה דעתך, זה לא עושה טוב יותר בעיניים?: שמעתם על ניסוייו של ד"ר פנפילד? אחד הנוירולוגים הגדולים ביותר שידע העולם! כשפנפילד הפעיל את האיזור של "היד" במוח- הפציינט הניע את ידו! כששאל הד"ר למה הניעה? החולה ענה "זה לא אני הנעתי זה אתה! כשגירה ד"ר פנפילד את האיזור במוח שמפעיל את הגרון- השמיע הפציינט קול הברה. כשנשאל: למה השמעת קול? ענה: זה לא אני כי אם מעשה ידיו של המנתח! מה שרואים מפה זה שהמוח הוא לא ה"אני"! כי כשהמדען הפעיל את המוח לבדו האדם אמר שזה לא "אני"! זאת אומרת שיש כוח חיצוני שמפעיל את המוח בדרך כלל! אותו כוח חיצוני נקרא הנשמה!
 
כמה הערות

ראשית, אנא לפני שתענה להודעה שלי, קרא אותה ובדוק אם אתה מבין ועונה למה שכתבתי. אין לי ענין שתחזור בדיוק על אותו טיעון שוב. אני מעונין בדו שיח איתך ולא בשירשורים בהם כל אחד חוזר שוב ושוב על טענותיו. 1. תחליף מקלדת בבקשה. סמני הקריאה שלך מפריעים מאוד להבין את דבריך. 2. מי דיבר על הוכחה לנשמה? 3. אם אתה מחפש הוכחות לוגיות לקיומה של נשמה ראה את ספרו של הפילוסוף ד"ר משה קרוי, הנושא כותרת זהה. גם הספר הזה לא מצליח להוכיח אבל לפחות הוא יותר אינטילגנטי מההודעה שהבאת. 4. מעולם לא שמעתי על ד"ר פפנפילד, אם הוא נוירולוג גדול כנראה שהענין נשמר בסוד. אשמח אם תביא קישור למחקר שלו, אפשר למצוא מחקרים ב PUMED.COM או בגוגל סקולאר. 5. מה שהבאת מוכיח כי גירוי עצבי ישיר יכול לעורר תגובות בלתי רצוניות. זאת אינה הוכחה לקיום נשמה אבל כאמור, מי דיבר על כך? אני חושש שאינך מבין את משמעות המילה הוכחה ולכן אתה חושב שאנקדוטה מענינת היא הוכחה. הוכחה משמעה סדרת טיעונים לוגיים שמנסים להצדיק הנחת יסוד כשבסופם אין אפשרות אחרת מלבד הנחת היסוד. מבחינתך "אמא נתנה לי נשיקה" = הוכחה שאמא אוהבת אותי. אפשר להפריך הוכחה כזאת בקלות, הרי תמיד יש אפשרות שאמא מנשקת אותי לא בגלל שהיא אוהבת אותי אלא רק כדי שארגע ואפסיק להפריע לה. האם אפשר להניח בסבירות גבוהה שאמא אוהבת אותי? בודאי. האם זאת הוכחה? ברור שלא, למעשה אין שום דרך להוכיח לוגית שאמא שלי אוהבת אותי.
 

באהבה1

New member
או קיי

1. לא יעזור להחליף מקלדת!!!!!!!!!!!!!
2. אני 3. או קיי 4. אין לי זמן 5. תגובות בלתי רצוניות??? מה הקשר? הוא אמר "זה לא אני"... מה פה בלתי רצוני??? "הוכחה משמעה סדרת טיעונים לוגיים שמנסים להצדיק הנחת יסוד כשבסופם אין אפשרות אחרת מלבד הנחת היסוד."- זה בדיוק מה שעשיתי... "מבחינתך "אמא נתנה לי נשיקה" = הוכחה שאמא אוהבת אותי"- לא נכון...
 
גירוי פיזי של המוח גרם לתגובה פיזית...

הכל בניסוי הזה גשמי וחומרי..."זה לא אני", כי זה היה המנתח שגרם לזה כשנגע בחלקי המוח שאחראיים לפעולות האלה. הנשמה היא לא גשמית ולכן אי אפשר פשוט לעורר אותה ע"י נגיעה במוט מתכת בניתוח מוח.
 

באהבה1

New member
לא נכון

אם המוח היה האחראי לפעולות הגוף אז כשהפעילו את המוח האדם היה צריך להרגיש שאני הפעלתי את היד/רגל וכו'. אם המוח הוא לא ה"אני" סימן שיש משהו חיצוני שמפעיל את המוח. זוהי הנשמה!!!
 
"הבעיה הפסיכופיזית הגדולה"

נשברו על כך הרבה מאוד קולמוסים, על התודעה ושליטתה בפיזיולוגיה. אם הנושא מענין אותך ליבוביץ כתב ספרון מבוא מענין במסגרת האוניברסיטה המשודרת לפני הרבה שנים. אני לא חושב שיש מישהו הכופר בכך שיש משהו שנקרא תודעה או בלשוננו "נשמה". האם התודעה היא ישות נפרדת, איך היא שולטת בפיזיולוגיה, זאת כבר שאלה אחרת לגמרי.
 

באהבה1

New member
יפה לך...

גם אני שמעתי על הבעיה הפסיכו-פיזית אבל ממקור אחר... מהרב נויגרשל... והוא מסביר משהו דומה למה שאמרת... שהרבה פילוסופים דנו בבעיה הזאת שאפשר לסכם אותה ב-לא מובן איך משהו רוחני מחובר למשהו פיזי... הרי אלה שני הפכים...
 

באהבה1

New member
../images/Emo13.gif../images/Emo161.gif../images/Emo161.gif../images/Emo161.gif../images/Emo161.gif../images/Emo161.gifזה פשוט

אם המוח הוא לא ה"אני" סימן שחייב להיות משהו חיצוני שמפעיל אותו והוא ה"אני" האמיתי!!!! לא מבין מה רצית לאמר... יצרו רצון? אולי תבאר ואל תשלח למסמכים רפואיים שאין לי מושג בהם...
 
מה יש לבאר

חיברו לאנשים אלקטרודות למרכז מסוים במוח והם רצו להזיז גפיים. אני טוען שהמוח הוא-הוא ה"אני". מן הסתם כשאתה נוגע ב"אני" ה-"אני" משתנה.
 

I S A A K

New member
היה מדען אחד חוקר זבובים

,לקח זבוב, לקח סרגל, שם את הזבוב על הסרגל, אמר לזבוב קפוץ, הזבוב קפץ ראה שלושים ס''מ, כתב המדען זבוב עם ארבע כנפים קופץ שלושים ס''מ, אח''כ תלש לו שתי כנפים, שם אותו עוד פעם על סרגל אמר לו קפוץ קפץ חמש ס''מ, כתב זבוב עם שתי כנפים חמש ס''מ, תלש לו עוד אחד כנף אחד, אמר לו קפוץ, עשה סלטה הזבוב נפל אחרי ס''מ, כתב זבוב עם כנף אחד עושה סלטות ס''מ, תלש לו את הכנף האחרונה, שם אותו על הסרגל אמר לו קפוץ לא קפץ, אמר לו קפוץ, לא קפץ, כתב זבוב בלי כנפים לא שומע.
 
למעלה