יום הזכרון

אלרוס

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo165.gifיום הזכרון ../images/Emo16.gif../images/Emo165.gif

לחללי מערכות ישראל, הדליקו
לאלו שנפלו חלל להקמה ושמירה על מדינתנו. שמענו תרועת הקרנות התוקעות בהרים, ראינו דריכת חרבות במלכות הדרום. אבירים דהרו דרך ארץ האבן כמו היו משבי בקר. מלחמה בערה. שם נפל תיאודן, בן תנגל האדיר, לשווא עוד צופים לו שדות הצפון, חומות זהובות ודשאים זוהרים, הריבון לצבאו. הרדינג וגותלף, דונהיר, דאורוין,גרימבולד דם נדמו, הרפרה, הרוברנד, גם הורן ופסטרד נלחמו ונפלו בנופים רחוקים: תכסם מאפליה בתלי מונדבורג עם אחים לגורל, אבירי עיר גונדור. לא הילוין הנאה להרים מול הים, לא פורלונג הזקן לבקעות הפורחות, אל ארנך המכורה, אל ארצו מולדתו, מנצח ישוב; קשתים מהירים, דרופין ודוילין, לא ישובו דומם אלי מימי מורתונד במורדות ההרים. מות בבוקר, או עם בוא שקיעה, פקד אדונים ופשוטי עם. לעד שכבו תחת דשא גונדור מול אנדוין הגדול אפורים כדמעות הם, אך אודם צבעם אז, מי כסף געשו, מרים כסופה: קצף של דם, בקדרות דימדומים; משואות ההרים מצתות לעת ערב; רועף טל אדום עלי רמס אכור. שר- הטבעות, שיבת המלך, עמ' 114 בתרגום החדש, הקינה אחרי הקרב בשדות הפלנור.
 

castroman

New member
../images/Emo16.gif

ותיקון קטן - היום הוא יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה והטרור. יהיה זכרם ברוך
 
למעלה