../images/Emo63.gifהסיכום השבועי - 24.4.2004../images/Emo63.gif
אז מה היה לנו השבוע? ראשית כל, ברוכים הבאים חדשים למיניהם. זה המקום לעורר דיונים חדשים ולהגיב על הישנים. מקווה מאוד שתעשו זאת. בכלליות, נרשמה השבוע התעניינות רבתי בפורום, שהצמיח מגוון דיונים מרגשים ומהנים. כנראה שהספדת הפורום הייתה מוקדמת מדי, והוא בהחלט חזר לעורר עניין. השבוע סיפר לנו אמה של מטילדה על רעיון אדיר - להשמיע את מיטב שירי פינק פלויד בטקס יום השואה בבית הספר. אני רק יכול לנסות לתאר לעצמי מה זה לשמוע Shine On בטקס הכל כך משמים הזה (מה לעשות, ריקודים ומוזיקה מזרחית בו זמנית לא ממש עושים לי את זה), למרות שקשה לי לראות איך "נטוש על אי בודד" משתלב שם. בעקבות שאלתה של משו אמיתי על מופע הצדקה שאירגן ווטרס, התפתח דיון סוער שהגן ותקף, בו זמנית, את רוג'ר ווטרס ומדיניותו בנוגע לשאר הפלוידים ובכלל. חוצמזה, היה אחלה מופע, אבל הגיטריסטים הרסו את Comfortabbly Numb. טוב, זה לא חוכמה. אפילו גילמור בהופעות חיות (אוקיי, חוץ מבפולס) לא מצליח להגיע ליכולות האמיתיות שהוא הפגין במהלך ההקלטות באולפן. נמשיך עם ווטרס - למה הוא באמת התכוון כשהוא כתב את הפיינל קאט? האם הוא התייחס בעיקר למלחמת העולם השנייה, כפי שטען בתוקף הניבלונגים (מצטער, איש המלנכוליה, אתה תמיד תישאר אצלי הניבלונגים, ולו רק בגלל שאני לא יודע מה משמעות המילה
) או שמא יש התייחסות רחבה יותר וכללית יותר, לכל המלחמות באשר הן, כמו שטענה בתוקף ציף? דבר משמח - השבוע הושמנו ברשימת הקהילות המומלצות בדף הפורומים של תפוז. מסתבר שאנחנו כבר לא שם, אבל עדיין, אנחנו היינו על המפה ואנחנו נישאר על המפה! השבוע בפרוייקט האלבומים המשכנו לסקר את האלבום The Wall, וביתר פירוט - את ארבעת השירים הראשונים באלבום. נרשמה התעניינות מועטה - וחבל
. ונסיים בנימה אופטימית זו
, פינוקיו שמי.