א ל ו ן ה מ ל ך1
New member
../images/Emo16.gif צום קל וגמר חתימה טובה לכולם ../images/Emo16.gif
לא לשכוח את המזגן לפני כיפור להפעיל , ואת הבטן טוב טוב להכיל , לעשות חשבון נפש בשביל שתהיה שנה טיל ושיהיה צום מועיל . . מצטער בפני כל מי שפגעתי בו אלון
לא לשכוח את המזגן לפני כיפור להפעיל , ואת הבטן טוב טוב להכיל , לעשות חשבון נפש בשביל שתהיה שנה טיל ושיהיה צום מועיל . . מצטער בפני כל מי שפגעתי בו אלון