צום קל וגמר חתימה טובה לכולם

../images/Emo16.gif צום קל וגמר חתימה טובה לכולם ../images/Emo16.gif

לא לשכוח את המזגן לפני כיפור להפעיל , ואת הבטן טוב טוב להכיל , לעשות חשבון נפש בשביל שתהיה שנה טיל ושיהיה צום מועיל . . מצטער בפני כל מי שפגעתי בו אלון
 

MarcoCohen

New member
בלי מזגן

המטרה בכיפור זה לסבול לא לחיות את החיים הטובים
 

Yogev1982

New member
צודק הבחור

לאלו שצמים ושומרים חלק מהמטרה של יום כיפור זה "להתענות" על מנת לחפר על החטאים שלך שבן אדם למקום
 

MarcoCohen

New member
../images/Emo45.gif

השנה אני הולך לעבור צום רגיל שנה שעברה הרגו אותי בשמש עם חילפה לעבוד כוס עומק מכה היה
 

TSA2ever

New member
אלון אתה צריך לעדכן אותי מה נסגר

אם אתה לא צם ולא כלום אני נמצא במסן, אם לא אז נדבר במוצאי יום כיפור
 
""

"תאריך נוסף בו מדליקים את נר הנשמה הוא יום כיפור" http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A0%D7%A8_%D7%A0%D7%A9%D7%9E%D7%94
 

Yogev1982

New member
מדליקים נר זכרון גם בשבת (רב הדתיים)

לזכר אי אלו מהמשפחה שנפטרו אז גם שבת זה יום זכרון ? בקיצור שתוק!! יום כיפור זה לא יום זכרון
 

hen1xc

New member
גם הולכים לבית הקברות

ביקרתי את הדוד הדודה את סבא ואת סבתא מבקשים סליחה מהמתים
 
יוגב מדליקים נר נשמה ביום כיפור!!!

מצורפת תמונה (תלחץ על קונטרול ועל הגלגלת בשביל להגדיל את התמונה ותראה נר כתוב יום כיפור ) http://www.chabad-rh.co.il/media/images/199/glcU1996066.jpg ואתה לא יודע בגלל שאתה אשכנזי !!!! אז שתוק אתה !!!
 

hen1xc

New member
נוו מה אתם עכשיו

נר נשמה מדליקים לכבוד המת גם כשהוא בא לך בחלום מדליקים נר לכבוד המת וזהו זה בעיקרון מנהגים מהעבר ביהדות מרקו לא היה נהוג לשבת עם רגל על רגל בבית הכנסת וככה משכו את גם בימנו (וזה רק דוגמה,אני לא רוצה עכשיו שיביאו לי 20 אלף דוגמאות
) טוב תודה עכשיו סתמו שניכם !
 

hen1xc

New member
מה קפצת

נושא פתוח שב בשקט לך לצה"ל ותעשה טירונות כבר !
 
למעלה