נזכור ולא נשכח............

avorly

New member
../images/Emo16.gifנזכור ולא נשכח............../images/Emo16.gif

את חללי כל מערכות ישראל ופעולות האיבה, שבזכותם אנחנו כאן...... ליבי עם כל משפחה ואם דואבת. שלא תדעו עוד צער. ובקשה אישית שלי-
נזכור גם את חללי המלחמה הגדולהבמלחמות ארצנו- מלחמת הכבישים שגובה מאיתנו כל יום מחיר כבד מנשוא.
 
למעלה