../images/Emo16.gifנזכור ולא נשכח............../images/Emo16.gif
את חללי כל מערכות ישראל ופעולות האיבה, שבזכותם אנחנו כאן...... ליבי עם כל משפחה ואם דואבת. שלא תדעו עוד צער. ובקשה אישית שלי-
נזכור גם את חללי המלחמה הגדולהבמלחמות ארצנו- מלחמת הכבישים שגובה מאיתנו כל יום מחיר כבד מנשוא.
את חללי כל מערכות ישראל ופעולות האיבה, שבזכותם אנחנו כאן...... ליבי עם כל משפחה ואם דואבת. שלא תדעו עוד צער. ובקשה אישית שלי-