ליבי עם הפצועים ועם משפחות ההרוגים

  • פותח הנושא bitom
  • פורסם בתאריך

SDK10

New member
זה לא שחשבתי

שדבר כזה הנה קורה אוטוטו אלא שעצם ההתרחשות לא נפלה לי כאילו זה out of the blue על שום ההתנהלות החברתית שלנו אני מאד יכול להבין אותך
 
../images/Emo14.gif

לא מסוגלת כרגע לכתוב מעבר להשתתפות בצערן של המשפחות ובאנחת הרווחה הפרטית שלי. תודה לכל מי שדאג
 
../images/Emo16.gif ../images/Emo16.gif נורא

מרגישה שהתעוררתי לתוך סטירה איך זה קורה? למה הפכנו? ליבי ליבי על המשפחות ועל הפצועים איך אפשר לשנוא בכאלה עוצמות?
 

®Hada

New member
../images/Emo16.gif../images/Emo7.gif

פשוט מזעזע... אין לי מילים לתאר מה שאני מרגיש. אם אכן הרצח בוצע על רקע העדפות מיניות ע"י מחבל יהודי שמגדיר את עצמו ירא שמיים, ולא ע"י מחבל שהתחפש לכזה, הארץ תרעד... ואם לא אני אעשה כל שביכולתי להרעיד אותה. הפנאטיות הדתית (משתי הדתות) היא פגע רע, ויש למגר אותה מתוכנו. והנה אני רואה באחד האתרים שבבית שמש "הוחלט" ע"י גורמים לא רשמיים שמהווים את עיקר הכח בעיר הזו כי לנשים יהיה אסור להסתובב עם צוואר חשוף, לנשים נשואות ונערות אסור יהיה לדבר בטלפון מחוץ לבית, ולרכב על אפניים. Welcome to Tehran... סליחה, שם פחות קיצוניים. פעם אהבתי את הארץ הזאת אהבה שורשית, ציונית... לא הייתי מוכן לחשוב על מגורים בחו"ל ולא משנה איזה הצעות מפתות קיבלתי, וקיבלתי הרבה... לאט לאט אני מתחיל לאבד את הגרביטציה שלי לכאן.
 

אסתי69

New member
לא../images/Emo70.gif

כי אם אנשים כמוך יעזבו עם מה נשאר פה בארץ שהולכת מדחי אל דחי. אנחנו זקוקים לאנשים כמוך פה (וזה מעבר לפן האישי שלי)
 
אני עדיין אוהבת את ארצי

אבל מבינה את התחושות שלך
לרשום אותך לפעילות שמתארגנת? כי חייבים למחות, חייבים להראות לילדים האלה שיש כאן קולות שפויים ושיש מי שתומך בהם למרות ועל אף השוני
 
לא האמנתי שיגיע היום

בו נייחל שאירוע כזה יסתבר כאירוע חבלני(בו לפחות יש שמץ מניע אידאולוגי לאומני) ולא כשנאה עיוורת לשונה ממך רק בשל היותו שונה.
 
../images/Emo16.gif אני איתך.

לקום בבוקר ,לחשוב שנדמה לך שעומד להיות יום יפה ואז פותחת חדשות וקוראת על הזוועה הזו שהתרחשה בלילה. והלב נחמץ . לא מתחברת ולא מבינה את שנאת החינם הזו.
 

G I R L P

New member
../images/Emo7.gif

כי עצוב להתחיל את השבוע בדרך הזו כי כבר נמאס משנאת האחים המטופשת שקיימת במדינה שלנו כי גם ככה יש צרות אחרות ואין - לעולם לא אצליח להבין למה מישהו מסוגל לעשות דבר כזה!!!
 
מזעזע ועצוב

לא מפתיע. כל כך הרבה שינאה,גזענות ואלימות אז מה הפלא? (מאז שנרצח כאן ראש ממשלה איבדתי את תמימותי,אך לא את אמונתי שזה יכול להיות אחרת)
 

lionelll

New member
בקשה לחברות ולחברים ../images/Emo70.gif

ראשית, חבל, חבל על דאדבין. חבל על שנאת החינם. מי ייתן ותוחלף באהבת חינם. שנית, אל נא תטילו דופי ורפש, במגזר שלם. אני מכוון את דברי למגזר החרדי דתי. ברור (לי לפחות), שלא "כל הדתיים" הם מקשה אחת.
 

bitom

New member
כתבתי הודעה מאוד ארוכה ומחקתי אותה

כיון שהחלטתי שעד שלא יגמר האבל על הילדים שנהרגו, ועד שלא ימצא היורה, או לפחות מניעיו יהיו ברורים, צריך לשמור על איפוק. לאחר מכן אני מתכוון להצטרף לרכונת, ולעשות מעשה. הכל בוער לי עמוק בפנים, ואני מרגיש שזו קריאת ההשכמה שלנו: החילוניים והדתיים הנאורים במדינה הזו גמרו לשתוק.
 
למעלה