לזכר ההרוגים ברעידת האדמה הנוראית..... פשוט מחריד.
N Nadav נדב New member 28/12/04 #1 ../images/Emo16.gifלזכר ההרוגים ../images/Emo16.gif ברעידת האדמה הנוראית..... פשוט מחריד.
I impossible Prince New member 29/12/04 #4 יהיה זכרם ברוך../images/Emo16.gif במיוחד של ההרוגים והנעדרים הישראלים
L loli dolly New member 29/12/04 #6 ../images/Emo79.gif../images/Emo182.gif../images/Emo16.gifתיקון רעידת האדמה הייתה באוקיינוס ההודי, מה שגרם לגלים ענקיים למחוק איים ולשטוף את חופי תאילנד. לא זוכרת איך קוראים לזה, אבל זה מזעזע כמה אנשים נהרגו.
../images/Emo79.gif../images/Emo182.gif../images/Emo16.gifתיקון רעידת האדמה הייתה באוקיינוס ההודי, מה שגרם לגלים ענקיים למחוק איים ולשטוף את חופי תאילנד. לא זוכרת איך קוראים לזה, אבל זה מזעזע כמה אנשים נהרגו.