לזיכרך מלאך שומר שלי...

../images/Emo16.gif לזיכרך מלאך שומר שלי...

אתה שהיית החבר הכי טוב שלי, שהיית הנפש התאומה שלי, אתה, ששמרת עלי מכל רע, אתה שהיית החלק השני שלי, אתה... יונתן, חבר יקר שלי, כל כך מתגעגעת, כבר עברו 4 שנים, למעשה מחר אלו 4 שנים תמימות מהיום שהלכת מאיתנו, יו, עברו כבר 4 שנים, זה נראה ממש כמו אתמול... יונתן, איך לומדים להפסיק לכאוב את לכתך? איך יודעים מתי לומר לדמעות מתי להפסיק? אתה יודע, המון דברים השתנו בי בארבע השנים האלו, סיימתי את הלימודים, חזרתי לעיר שכל כך אהבתי, חזרתי לפה, עם כל הזכרונות, לפעמים כשאני עוברת ליד החוף שאהבת לשהות בו, אני מעלה חיוך על השפתיים, חיוך מתוק מר, חיוך של "איזה צחוקים עשינו פה" ואז נזכרת... עשינו בלשון עבר, לא נעשה... כל כך הרבה אנשים פה מכירים אותי, מכירים אותי כמו שאתה אוהב אותי, צוחקת, לוקחת בקלות דברים, עוזרת ככל יכולתי, לא עצובה... אילו רק ידעו... יונתן... זוכר את השיר האחרון ששמענו בבית של ****? השיר של עופרה חזה: "לאורך הים"? כששמעת את השורה "תגיד לי איך לעצור את הדמעות..." בהית באויר... כאילו ידעת שאני אשאל את השאלה הזאת כמה ימים אח"כ... יונתן, עצוב לי נורא, אני מתגעגעת נורא, אוהבת נורא, וכן, המילה נורא הכי מתאימה פה, יונתן שלי, תודה שהיית קיים בעולם שלי, אפילו שזה היה זמני וקצר, תודה שעשית אותי למי שאני, תודה שהראית לי שסובלנות כלפני בני אדם (בלי שום קשר לדת, גזע ומין) היא ערך עליון, יונתן, תודה שנתת לי את הזכות להיות החברה הכי טובה שלך... מתגעגעת ותמיד זוכרת... אני...
 

mal15

New member
מסתובבת בין החיים כנסי פה רגע נשמה

מסתובבת! חולה עלייך אני מה זה מזדהה איתך נשמה, אין עצוב כל כך מלאבד משהו שיקר לך. המוות אויש מילה קשה. הוא יוצר בנו חלל ריק, חלל שאין בו, לא דלתות ולא חלנות, אין שום דרכי מוצא, מה שנותר בו הוא לעד. מסתובבת תזכרי תמיד, שבכל פעם שאת חושבת עליו את מחייה אותו. ובכל פעם שאת ניזכרת בו , את מחיה אותו. תמשיכי להחיות אותו מסתובבת, תיכרי בו כל שנה.
יהי זיכרה ברוך
ממני מלי שלך לנצח
 
למעלה