../images/Emo16.gif יום הזכרון לחללי מערכות ישראל
הערב, בשעה 20:00 יחלו טכסי הזכרון לזכר חללי מערכות ישראל, בקול צפירה דוקרת שתשמע בכל רחבי הארץ ותסמל את כאב העם עם כאבם של המשפחות השכולות שאיבדו את יקירהן ואהוביהם במלחמות ישראל ופעולות האיבה בשעה שחרפו נפשם למען עתיד טוב יותר, רגוע שליו ושקט יותר לאלו שהותירו אחריהם. אני משתתף בצערם של המשפחות השכולות, מצדיע לכל אחד ואחת מכן ויודע כאב מהו. גם אני עובר את הטראומה הנוראית הזאת כל יום וכל שנה שחולפת. הבכי והכאב לי עוזב לרגע ולא נותן מנוח גם לא בזמנים הכי שמחים. זה כאב שילווה אותי ואת משפחתי תמיד, וכך גם שאר המשפחות השכולות ארץ. כאב שחודר עמוק - ודוקר... כאב שמדמם - מבפנים... כאב ארור ! תודה
הערב, בשעה 20:00 יחלו טכסי הזכרון לזכר חללי מערכות ישראל, בקול צפירה דוקרת שתשמע בכל רחבי הארץ ותסמל את כאב העם עם כאבם של המשפחות השכולות שאיבדו את יקירהן ואהוביהם במלחמות ישראל ופעולות האיבה בשעה שחרפו נפשם למען עתיד טוב יותר, רגוע שליו ושקט יותר לאלו שהותירו אחריהם. אני משתתף בצערם של המשפחות השכולות, מצדיע לכל אחד ואחת מכן ויודע כאב מהו. גם אני עובר את הטראומה הנוראית הזאת כל יום וכל שנה שחולפת. הבכי והכאב לי עוזב לרגע ולא נותן מנוח גם לא בזמנים הכי שמחים. זה כאב שילווה אותי ואת משפחתי תמיד, וכך גם שאר המשפחות השכולות ארץ. כאב שחודר עמוק - ודוקר... כאב שמדמם - מבפנים... כאב ארור ! תודה