הודעה של שני ריענון סבא שלי

../images/Emo16.gif../images/Emo7.gifשני שלנו../images/Emo24.gif

בס"ד שני שלנו, יקרה שלנו
אנחנו איתך ביום הקשה הזה שבו את נזכרת שוב בסבא שלך, נזכרת ברגעים השמחים שלכם, נזכרת בדברים שהוא אמר לך, ואת אמרת לו. וביום הזה יותר מכל יום אחר את נאחזת בזיכרונות, בחיוכים שלו, בחיוכים שלך איתו, מאמצת אותך חזק ללב
, מבקשת מבורא עולם שיחזק אותך, וייתן לך כח לעשות הכל וכח לזכור את סבא שלך שכל כך אהבת, תזכי לחיים ארוכים וטובים, אמן!, ליאת.
 
../images/Emo24.gif../images/Emo16.gifיהי זכרו ברוך , שני יקרה

ב"ה ליאתי שלנו כתבה כ"כ יפה ומרגש , שנותר לי רק להצטרף אליה מילה במילה שהסבא היקר שלך יהיה לך ולכולנו למליץ יושר בפני ישיבה של מעלה - אמן ! אוהבת ענבל
 
../images/Emo16.gifענבלי יקרה../images/Emo24.gif

בס"ד תודה על הצטרפותך לכל מילה שלי, את מה שכתבתי לשני בהודעתי כתבתי מכל הלב, ובמיוחד את הקטע לגבי בורא עולם
, ליאת.
 

zin7

New member
יהי זיכרו ברוך../images/Emo16.gif

תהיי חזקה ונמשיך לעודד אותך.
 
למעלה