../images/Emo16.gif../images/Emo7.gifשני שלנו../images/Emo24.gif
בס"ד שני שלנו, יקרה שלנו
אנחנו איתך ביום הקשה הזה שבו את נזכרת שוב בסבא שלך, נזכרת ברגעים השמחים שלכם, נזכרת בדברים שהוא אמר לך, ואת אמרת לו. וביום הזה יותר מכל יום אחר את נאחזת בזיכרונות, בחיוכים שלו, בחיוכים שלך איתו, מאמצת אותך חזק ללב
,
מבקשת מבורא עולם שיחזק אותך, וייתן לך כח לעשות הכל וכח לזכור את סבא שלך שכל כך אהבת, תזכי לחיים ארוכים וטובים, אמן!, ליאת.