אסון בצומת גוש עציון....

אימשל2

New member
איך שהוא כשזה קרוב זה קשה יותר

כנראה שכחלק ממנגנון ההגנה שלנו, כתושבים באיזור מוכה אסון במשך שנים, פיתחנו פילטר שמאפשר לנו להמשיך לחיות כאשר מתרחשים אסונות כאלה. רק כשזה מכה קרוב יותר, במעגל האנשים המוכרים, הכאב חד הרבה יותר וההתמודדות קשה גם כן. מקווה שהחברה של הבת ומשפחתה, והבת גם כן (כי זה בהחלט לא מובן מאליו), יצליחו להתמודד עם האסון. בתקווה לבשורות טובות.
 

סמדר בנ

New member
הקרבה של הילדים למקומות פיגוע

מחדדת את תחושת הדאגה והחרדות. מקווה שלא נחזור שוב לשגרת פיגועים (צירוף מילים מצמרר ומעלה זכרונות מסויטים). קראתי שאחת הנרצחות היתה לפני שחרורה קצינה בחמ"ן. היא בדיוק התחתנה עם קצין בשריון. סתם פרטים ששמתי אליהם לב. בחורה צעירה שרק התחילה את חייה כבגירה - איזה בזבוז. גם בת דודתה נרצחה באסון. שני אחים שלא יכולים לנחם זה את זה כי שניהם איבדו בת... הנרצח השלישי - ילד בן 14, בין היתר תואר כ"מומחה לניווטים". חשבתי על זה שאם לא היה נקלע לשם, עוד ארבע שנים אמא שלו היתה מצטרפת לפורום ןמספרת בגאווה על הבן. משתתפת באבלן של המשפחות השכולות
 

י רדן

New member
כל מי שהיה חשוף לפיגועים

נושא עימו את התחושות הקשות, את מה שראה, שמע, הרגיש.. אמנם הם לא נפצעו חלילה בגוף, אך הם נפגעו בנפש, כשמדווחים על פיגוע זה או אחר.. מונים את מספר ההרוגים, והפצועים ואת נפגעי החרדה.. האנשים שהיו שם..אצלם הטראומה לא תשכח..
 
חסכתי לבן שלי

אתמול מאוחר בלילה התקשר .הרוג מעייפות חזרו מהשטח.התרשמתי שהוא לא יודע כלום על הפיגוע.הפעם החלטתי אני לא אומרת לו כלום.נישקתי אותו - אמרתי לו לילה טוב. אני מפסיקה עם המינהג הזה לספר לו בטלפון.
 

אימשל2

New member
מענין שגם את עיני צד מיד החיבור

שתארת לפורום שלנו. כפי שאמרתי בהודעה לעיל, כך זה הופך מכניס אותם למעגל הפנימי שלנו וגורם לאסון לכאוב עוד יותר.
 

אימשל2

New member
טנצר-הלב בטח החסיר אינסוף פעימות

וצנח למטה. אצלי במקרים כאלה קורס מנגנון ההגנה. מקווה שאצלכם ישוקם המנגנון במהירות. אתם צריכים להיות עמידים לקראת השרות המבצעי.
 
בדיוק בעת החדשות, הלב החסיר פעימה

ובאותה שנייה הבן צלצל והודיע שהיציאה שלהם התעכבה. בדרך נתקע הרכב בצומת קדרים ואז שלחו להם רכב אחר, בשער הגיא שוב נתקע הרכב ושלחו להם רכב שלישי. ב-11:30 בלילה הודיע שהוא בכביש המנהרות בדרך ליחידה.
 
למעלה