אפרופו להקות צבאיות
בגליון אודות הסיפורים שמאחורי שירי הלהקות הצבאיות שהתפרסם היום במעריב, מסופר בהרחבה גם על השיר "קרנבל בנח"ל", שאני מוכן להשבע שכמה וכמה פעמים שמעתי בקרדיטים לגביו שכתבה אותו מירה מאיר מקיבוץ נחשון, וזה גם מה שידעתי, אלא שבגיליון דובר על לאה נאור והיא אף מתראיינת בנוגע אליו. מה נכון בסופו של דבר?