אופנוען נהרג וחברו נפצע

drbig

New member
../images/Emo16.gif

חבר מהצבא, ZX6 98 ,לפני כחודשיים התקשר להודיע שקנה. יהי זיכרו ברוך
 

45degrees

New member
../images/Emo16.gif חבל

מהכתבה עולה שהרוכב איבד שליטה ברחוב ליד לב הפארק ברעננה. מכירים את האספלט החלקלק באיזור הזה? אפילו עם רכב אין שם אחיזה. שלא לדבר חלילה על האחיזה ברטוב עם אופנוע. ניסיתי את זה פעם אחת ואפילו עם הסופרמוטו זה היה פחד מוות. האחיזה שם היא המלצה בלבד.
 
למעלה