אופנוען נהרג וחברו נפצע פרטים כאן
D drbig New member 18/1/03 #5 ../images/Emo16.gif חבר מהצבא, ZX6 98 ,לפני כחודשיים התקשר להודיע שקנה. יהי זיכרו ברוך
4 45degrees New member 18/1/03 #9 ../images/Emo16.gif חבל מהכתבה עולה שהרוכב איבד שליטה ברחוב ליד לב הפארק ברעננה. מכירים את האספלט החלקלק באיזור הזה? אפילו עם רכב אין שם אחיזה. שלא לדבר חלילה על האחיזה ברטוב עם אופנוע. ניסיתי את זה פעם אחת ואפילו עם הסופרמוטו זה היה פחד מוות. האחיזה שם היא המלצה בלבד.
../images/Emo16.gif חבל מהכתבה עולה שהרוכב איבד שליטה ברחוב ליד לב הפארק ברעננה. מכירים את האספלט החלקלק באיזור הזה? אפילו עם רכב אין שם אחיזה. שלא לדבר חלילה על האחיזה ברטוב עם אופנוע. ניסיתי את זה פעם אחת ואפילו עם הסופרמוטו זה היה פחד מוות. האחיזה שם היא המלצה בלבד.