שירשור הפרק היומי-97

Rioter

New member
אוקיי, אני מאוהבת. ../images/Emo99.gif

בירסטולים ומומיות שליטה! .. סיקור נרחב בהמשך.
 

Rioter

New member
המממ.... אז ככה... ../images/Emo11.gif

בתור התחלה, היה פרק מצויין. לא ראו את אילן ואת דניאל - שזה כבר דבר טוב בפניי עצמו. וגם את נטשה ולינה לא הראו - מה שמשאיר אותנו עם מעט סימני שאלה. ועכשיו.
דגנית, שלומיק ודדי
אני חייבת לציין שהסצנות היו מרגשות. צק ברגמן הוא אליל - זה קודם כל. אדית חצור הרשימה עם המשחק המשכנע, ודדי מעצבן עד מאוד. טל מוסרי מעביר את הקנאה בצורה לא רעה, אבל שומר על פרצוף תמים שדורש סטירה. סליחה מראש. בסצנה המשותפת במרפסת, הועברה התחושה המעיקה, ואי הנוחות של דגנית גרמה לי לצחוק. מה, שגם התספורת והתסרוקת של שלומיק קרעה אותי לגמרי. איזה היפי מאמין וחמוד. הוא מאוד הזכיר לי את בן-בן בחיצוניות. צירוף מקרים, או שמא זה היה מכוון? בכל אופן, הסצנות היו טעונות, ובהחלט הוסיפו [או לחלופין - 'הכבידו'] על העלילה.
אדית, ח"ח על הסצנה המרגשת.
אדם, ניצן, ניני ופזית
שלושתם שיחקו אותה, תרתי משמע. הסצנות איתם היו מותחות, מהירות, כייפיות לצפייה, מסקרנות - והכי חשוב, מהנות. לימור אטיאס - שהסתברה כתגלית מרהיבה, היום הצליחה להוכיח עד כמה. מיכאל וידידיה משעשעים, ובהחלט נראה שצברו ניסיון עם הזמן. הסצנה הייתה שנונה, והקסם 'האדמי' נראה כמופעל שוב. אדם יוצא די שמוק מכל הסיפור - בכל זאת - היא עזרה לו. אבל לא נורא. שימו לב לאירוניה ... מצד אחד, הוא עושה את זה כדי לעזור לאיה אהובתו. מצד שני, הוא נדלק על ניצן.
בחור, מה נסגר איתך? אוקיי. הסצנות במוזיאון היו מקסימות. אהבתי במיוחד שהם השתמשו במשימה הקודמת שלהם (י.ב.מ), אבל לא הסתדר לי - איך הם השיגו את הנוגדנים ואת הוירוס עצמו? הסצנות חזקות בכל אופן.
ואני חושבת...
- הם לא העירו את כל השוטרים בזמן ההזרקה. מה הקטע? הם חייבים את הנוגדן בשביל להחלים מהוירוס. - עכשיו כשהיהלום בידיה של רותם (המהופנטת), אדם לא יוכל למסור אותו לידי הבריסטולים.. משמע, הם לא יקבלו מידע על איה. - מה שלום הבדואי הגלמוד שבא לבקר את איה? - למה לעזאזל מולי ירד על אבנר ודדי במשך שעתיים, ומה הוא כבר אמר להם שכל-כך עצבן את דדי? - טביעות האצבעות של השלישייה. האם הם יתפסו ככל הנראה? - מצלמות הביטחון נוטרלו כשהם פרצו לשם? - האם כשאתה "נדבק" בוירוס, הזיכרון שלך נמחק? אם לא, הם יזכרו את הפרצופים שלהם. - מה הסיפור של שלומיק? - למה ראינו את בן-בן רדום במצפה, בעוד רותם הופנטה?
!
 

dollzy

New member
דגנית בכתה!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo7.gif

זה הדבר הכי עצוב והכי מושלם שראיתי בחיים שלי!!!!!!!!!!! אלוהים אני מתה לראות את ההמשך!!! ולא חידשו לנו הרבה דברים!
 

KiShKooSh

New member
יא../images/Emo2.gif...

וזו התגובה הכי עמוקה שתוכלו להוציא ממני הרגע.. הנה מפנה לא צפוי..
 

Mersitosh

New member
רותם השתולה?!?! ["ש"תולה]

אני
בניצן! איזה מותק של ילדה! יווו
 

shoshos

New member
../images/Emo12.gif

די, הדבר הזה הולך ונהייה יותר ויותר טוב :O.
 

ny22

New member
מנהל
אכן... כל פרק יותר טוב מהשני...

כשזה קרה לרותם אמרתי "איזה פרק בן-זונה!"
 

Fergie7

New member
יאווו אני לא מאמינה!!!!!

ידעתי ידעתי ידעתי ידעתי ידעתי ידעתי ידעתי ידעתי ידעתי ידעתי ידעתי!!!!! שרותם משתפת איתם פעולה!!!! חחח בטח עכשיו כולם ישר יחשבו שהיא השתולה.
 

o r t a l13

New member
../images/Emo19.gif גאד!!!!!!!!!!

רותם עם המסכות!!!!!!! יואו.. זה היה הכי לא צפוי!! איזה חמודים ניצן ניני ואדם.. חח היה מגניב מה שהם עשו.. מסכנה דגנית..
אין היה פרק מצויין
 

ny22

New member
מנהל
וואי!!! איזה פרק!!! רותם.....

ככה: הם יהו כאלה מגניבים (ניני, אדם וניצן). אדית שיחקה ממש טוב כשהיא בכתה. יש לה משחק ממש אמין! ואיך היה מפתיע עם רותם בסוף!!! מסכן בן בן. למרות שמתאים לרותם להיות כזאתי....
(מדהים איך כמה שניות יכולות...) וכל הכבוד לניצן! אני ממש מתחיל לאהוב אותה
... כמו שאומרים "היא גונבת את ההצגה"!
 

סינטטית

New member
חחח הגבתי בפרק היומי של אתמול

בטעות כי הוא בעוגן חחח בכל אופן אני בהלם מרותם!!! ובכלל שאדם אמר שהוא ישים מתחת לכרית ידעתי שמישהו ייקח אבל לא ידעתי מי אדם ניני וניצן יצאו גדולים!!
 

נעמקה19

New member
אומייגד איזה פרק ../images/Emo7.gif

איזה כפרה דגנית...!!!11111111111
ורותם השתולה?! גאד יש לי סחרחורת מרוב מתח!!!1
 

Titush Black

New member
../images/Emo2.gif רותם????

כבר אמרתי שגיורא גאון? לשים את הוירוס היה רעיון גאוני, ולא כל כך הבנתי מה גרם לאזעקה לפעול ולמה הדלת לא נסגרה אבל.. נוור מיינד. בעצם, כל מי שבכת הזאת לא בוחר להיות בכת הזאת, זאת מין שטיפת מוח. הגיולוי שרותם היא אחת מהם פשוט גאוני. וגיורא פשוט אדיר! גמלכם נראה שהיהלום הוא זה שגורם להם לעשות את זה? בכל מקרה פרק טוב. יש בו כמה קטעים שלא ממש הבנתי אבל אני בטוחה שאני אבין בפרקים הבאים. ודגנית הפתיעה אותי. היא נכנסה להריון משלומיק לא סיפרה לו, ילדה בלעדיו ובעצם לא סיפרה לבןבן ולו שיש להם ילד.(ושלבןבן יש אבא). זה חתיכת גילוי
אני מחכה לפרק של מחר. ציון 9. תיתוש=]
 
למעלה