../images/Emo152.gifמחפש/ת את עצמי../images/Emo199.gif
מכירים את זה כשאתם פוגשים מישהו שלא ראיתם הרבה זמן, ואחרי ה"מה עניינים וכאלה", באה השאלה - נו, אז מה את/ה עושה בימים אלה? והתשובה לא פעם -בינתיים אני מחפש/ת את עצמי או את אלה שנוסעים לטיולים במזרח הרחוק או כל יעד אחר, וכששואלים אותם, גם הם עונים שהם נוסעים בעיקר "לחפש את עצמי".. יש גם את אלה שפונים לכל מיני סדנאות ולומדים להשתמש בכל מיני כלים כמו מדיטציה, וקורסים של מודעות עצמית, יש את אלה שחוזרים בתשובה, כאשר לא מעטים מהם פועלים מתוך אותו מקום של חיפוש עצמי. חושבת על זה בימים האחרונים בעקבות פגישה כזו עם ידידה שלא ראיתי מזמן. היא למשל נוסעת לדרום אמריקה, לחפש את עצמה... ואני שואלת
מה אנחנו בעצם מחפשים, כשאנחנו אומרים שאנחנו מחפשים את עצמנו?
מה אנחנו מקווים למצוא?
מכירים את זה כשאתם פוגשים מישהו שלא ראיתם הרבה זמן, ואחרי ה"מה עניינים וכאלה", באה השאלה - נו, אז מה את/ה עושה בימים אלה? והתשובה לא פעם -בינתיים אני מחפש/ת את עצמי או את אלה שנוסעים לטיולים במזרח הרחוק או כל יעד אחר, וכששואלים אותם, גם הם עונים שהם נוסעים בעיקר "לחפש את עצמי".. יש גם את אלה שפונים לכל מיני סדנאות ולומדים להשתמש בכל מיני כלים כמו מדיטציה, וקורסים של מודעות עצמית, יש את אלה שחוזרים בתשובה, כאשר לא מעטים מהם פועלים מתוך אותו מקום של חיפוש עצמי. חושבת על זה בימים האחרונים בעקבות פגישה כזו עם ידידה שלא ראיתי מזמן. היא למשל נוסעת לדרום אמריקה, לחפש את עצמה... ואני שואלת