לכבוד חג הפורים מחר, בא לי רעיון..

sumerfield

New member
../images/Emo152.gifלכבוד חג הפורים מחר, בא לי רעיון..

למה שלא נתחפש..? אני אנסה לכתוב כמו מישו אחר מחברי הפורום המכובדים (או אפילו הפורום השכן, זה של הרעים באמת..) ואתם תנחשו מי אני.
<מקווה שנספיק משו לפני שפסח יבוא יחזיר אותנו לעבדות בחיק המשפחה...> ושכל אחד מכם ירגיש חופשי להתחפש גם הוא (אין תורות, אין כללים ואין העלבויות)
 

sumerfield

New member
ואתחיל במשו קל...

איזה כיף בתלאביב עיר מגניבה סבבה לחיות בה כולם מוצאים זיונים בכל פינה ויש ים של כוסיות לא כמו אצלנו שיש רק ערביות וכאלה שלא יודעות להזדיין קראתי את הכתבה הזו עשה לי חשק לבוא לבקר אותכם שם בחג. אולי אסע לבקר בפראג או בקייב בכל מקרה נראה לישאני לא צריך להיות כאן ואני עוזב סופית אנסה להתחתן סופסוף וזו הכתבה
 

sumerfield

New member
וקצת יותר קשה

חג שמח חברים, מאחל לכולם שכל משאלותיהם תתגשמנה, שתמצאו אהבה אמיתית, שלווה אור ואושר. הייתי ממליץ לכם לקרוא בחג את ספרו של פארוואז מושריף "הכדור הכחול עם הפס הצהוב" שמדבר על ילדות של נערה בת למהגרים פקיסטניים בפריז המקנאה בחבריה העשירים ומתמודדת עם אהבה ראשונה נכזבת (ממש כמוני היא לא מקבלת מסרים). אם יהיה לכם זמן, יש בסינמטק סרטים מדהימים וסוחטי דמעות. נתראה בחול המועד, ואל תאכלו הרבה מצות.
 

trainspotter

New member
גם אני חשבתי על גונס בהתחלה

האייפוד נתן יותר רמז למה הייז
 

sumerfield

New member
לא פשוט...

רץ באפלה, טיילת תל אביבית מלאה באנשים בודדים, האייפוד הולם בעור התוף כשהסולן של הפיסטולס קורע את מיתרי גרונו.. אני מתנשף בהרמוניה, שרירי החלקים והעוצמתיים הולמים את הלוק האינטלקטואלי, טיפות זיעה גולשות מעדנות על אחרוני זקיקי השיער שלי (אני גלוח לא קרח) וניתזות באלגנטיות אל המדרכה, משאיר את חותמי בעיר הגדולה. אדם מופלא ומסוקס, מתנת האל לאנושות. והינה היא, רצה גם כן.. ישבנה העגול, המוחלק על ידי מכנסונים זעירים ולבנים מרצד לו לפני, מאמץ קל, כמעט שאינו מורגש ע"י גופי המיומן, ואני משיג אותה.. מבטים מצטלבים... פנייה מהירה והיא מוצצת לי, ובוכה מרוב אושר.. מתיז עליה, מפליק, ורץ הלאה אל האושר הבא, צעקות תודתה רודפות אותי.
 

ליקה5

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

יא פחדנית....זה לא נקרא להסתבך
<נקרעת מצחוק>
 

ליקה5

New member
יאללה....אל תעבוד עלינו

עם "אינטלקטואלים תל אביבים" זה לא נחשב להסתבך להסתבך זה עם אחד סטייל אמיר מולנר/אסי אבוטבול....כאלה
 
למעלה