דוריטוס מכניסה לכם פלפל לחיים!

../images/Emo152.gif דוריטוס מכניסה לכם פלפל לחיים!

משעמם לך? נמאס מהשגרה?רוצה לצאת מהריבוע? בא לך להכניס קצת חריף לחיים? חדש מדוריטוס! דוריטוס גבינה אששששש. דוריטוס גבינה אש, טעם חדש ומיוחד המתובל בתבלין גבינה מעולה לצד חריפות שמשדרגת כל חטיף. שני הטעמים יחד משתלבים לחטיף טעים בטירוף! דוריטוס גבינה אש מתווסף לסדרה של טעמים אינטנסיביים כמו דוריטוס חמוץ חריף, חריף אש וכו' ומתאפיין במרקם הקראנצ'י שהופך את דוריטוס לחטיף טעים במיוחד. דוריטוס מה שבא לי. דוריטוס מזמינה אתכם לצאת מהשגרה ואולי לזכות בפרסים! החל מהיום ועד ה-.28.12.09 בשעה 12:00 אתם מוזמנים לספר לנו בתגובה לשרשור זה מה הייתם עושים אם יכולתם לעשות עכשיו מה שבא לכם באמת הנהלת הפורומים תבחר את 20 הסיפורים המוצלחים ביותר, אשר יעלו לשלב הגמר. החל מה- 28.12.09 ועד ה-31.12.09 ב-15:00, תתבקשו להצביע עבור הסיפור האהוב עליכם מבין הסיפורים שעלו לגמר. שלושה זוכים יקבלו מאיתנו שלושה פרסים שווים אש!
פרס ראשון - אייפוד טאץ' 32GB!
פרס שני – תלושי קנייה בסך 700 ₪ למימוש ברשת FOX
פרס שלישי – שובר ל-4 כרטיסי יחיד לסרט "החיים בסרט" על פי תנאי המימוש שעל השובר + 1 קרטון של דוריטוס גבינה אש 55 גרם (48 שקיות) לפרטים נוספים על השובר: http://www.ksharimplus.com/Site/pages/inPage.asp?catID=7&subID=10&subsubID=257 שימו
:
עשרים הגולשים שיעלו לגמר יתבקשו לשלוח מסר לכינוי "תפוז אנשים מודיע" עם הפרטים הבאים: בכותרת – "תחרות דוריטוס". בתוכן – שם מלא, כתובת למשלוח דואר, טלפון ליצירת קשר, מספר ת.ז והצהרה כי קראו את תקנון התחרות.
ההצבעה לסיפורים תתבצע לאחר שהנהלת הפורומים תפתח שרשור הצבעות מיוחד. ההצבעה מתבצעת ע"י שרשור האייקון
לסיפור.
כל גולש יוכל להצביע עד 3 פעמים ל-3 סיפורים שונים, כאשר גולש לא יוכל להצביע לסיפור שהוא עצמו העלה.
בחירת הזוכים תעשה כאשר להצבעות הגולשים יינתן משקל של 50%, ו 50% הנותרים יהיו לשיקול הנהלת הפורומים.
התחרות בכפוף לתקנון: http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1608063 אז קדימה – מה בא לכם לעשות עכשיו?
 

yanek9

New member
מה שבא לי

זה לקום, להגיד לעבודה שלום ולא להתראות, ללכת לשדה התעופה, לבחור באופן ספונטני על איזו טיסה אני עולה, לנחות ולהתחיל לטייל במדינה שנבחרה רכוב על גמל. מידי פעם לעצור, לעשות בנג'י ולעבר (דהיינו, להכניס להיריון) מקומית אחרת
 

מאיה28ח

New member
לוקחת את בעלי והילדים לטיול קרוואן באוסטרליה

הייתי עוצרת הכל, אורזת את בעלי והילדים לטיול ארוך וחלומי באוסטרליה וניו זילנד, להנות מנופים עוצרי נשימה ולחוות תרבות שונה וכמובן להנות מהמשפחה ללא לחצים ועיסוקים שונים.
 

shelegel

New member
אם יכולתי לעשות מה שבא לי

הייתי עוזבת את העבודה מוציאה רישיון על אופנוע ונוסעת לטייל עם בעלי בעולם, רכובים על אופנועים. להכיר מקומות חדשים תרבויות שונות, ותמיד להיות במקום שהכי כיף לנו להיות בו באותו הרגע.
 
../images/Emo152.gifבא לי . . . ../images/Emo152.gif

בא לי להשכיר את קיסריה....ולצפות בהופעה של ירדנה ארזי ולהקתה...לבד לבד..רק אשתי ,אני ............וואוו....לחשוב שירדנה תופיעה שעה וחצי רק לי........המשיח הגיע! אה...וכמובן...אילו יכולתי...הייתי קובע נחרצות שירדנה ארזי תייצג אותנו באירוויזיון 2010!
 
‏*‏*מה שבאלי באלי**

נתחיל מזה שעשיתם לי חשק מטורףףף לחריף הזה.. אךךך... חריףף... ממש יבוא לי טוב עכשו על חול חם מול ים כחול כשמסביב שממה!! רק שקית כחולה ביד ... לשרוף ת`לשון ולתפוס צבע משמש חמימה..
 

dasag

New member
מה הייתי עושה

מפסיק ללכת לביה"ס ומשחק כל היום במחשב
 

Selena Gomez

New member
אני הייתי עושה

הייתי מנשקת את כל הבנים שאי פעם רציתי או אהבתי! אני נורא ביישנית אז הייתי מנצלת את הרגע ושוברת הכל וכנגד הכל...
 

zivrom

New member
הכי בא לי

לקחת 200 שקל ולקנות ממתקיםםם/חטיפיםםם ולהנות מהחייייים!! אח"כ ללכת לישון כמה שיותרר ופשוט לנוווחחחחחחח בכיףף בלי שום דאגות על הראשש
 

AMIR 55

New member
הכי בא לי בעולם

להיות איתה מחובק מתחת לשמיכה וללטף אותה בכל הגוף.
 

Adolphe

New member
בא לי שיבוא המשיח

כדי שייגמרו המלחמות. כדי שנהיה באמת חופשיים בארצינו.
 

אילאילה

New member
מה שבא לי

מה שבאמת בא לי זה לעצור את המרוץ המטורף של החיים, עבודה, בית, סידורים וכו' ולעשות דברים שכיף לי איתם בלי רגשי אשם שזה על חשבון משהו אחר או מישהו אחר. לקרוא ספרים, לראות סרטים, לשמוע הרצאות, להתפנק בעיסויים שונים. וכל שאר הדברים הטובים.
 
מה אני הייתי עושה

הייתי קונה לי בית עם כל הפינוקים האפשריים: ג'קוזי חם ומפנק במרפסת עם נוף לים בריכה מחוממת אולם הקרנות פרטי עם מסך ענק והמון סרטים אולם הופעות פרטי אולם באולינג חדר כושר חדר פוקר חדר משחקים עם WII,PLAYSTATION וכד' הייתי שוכר לעצמי נהג פרטי,רופא פרטי ושף פרטי.
 

ady18

Well-known member
מה שבא לי זה:

בא לי להצליח בתחום השירה והנגינה להתקדם יותר הייתי רוצה שק איגרוף שבו אוציא את כול האנרגיות השלילות שלי הייתי רוצה שיהיה לי את כול הדיסקים שאני חולמת ואף פעם לא אצטרך לחישוב ולהתלבט בחנות הדיסקים... הייתי רוצה של כשנה של הופעות ללא הפסקה ...
 

series master

New member
להיכנס לישבת הממשלה בנושא גלעד שליט

ולשאול איפה ההתלבטות ומה הם היו עושים אם זה היה הבן שלהם במקום גלעד.
 
למעלה