מפיות חברתי יום חמישי

nuky1

New member
../images/Emo142.gif../images/Emo42.gifבוקר טוב. מתראים היום??

 

lutti

New member
יוסי הקטן

יוסי הקטן ראה את המכונית של אבא שלו נכנסת ליער עם דודה סימה. הוא עקב אחרי המכונית וראה את אבא ודודה סימה במצב מאד אינטימי. ברוב התלהבותו רץ הביתה לספר לאמא: "אמא אמא, הייתי במגרש משחקים וראיתי את המכונית של אבא נכנסת ליער. הלכתי להסתכל וראיתי שאבא מנשק את דודה סימה ואז הוא עזר לה להוריד את החצאית והיא עזרה לו להוריד את המכנסיים ואז דודה סימה נשכבה על המושב ואז אבא..." "רגע, יוסי, רגע". עצרה אותו אמו. "זה סיפור כל כך מעניין אולי עדיף שתספר אותו בארוחת ערב. אני רוצה לראות את הפנים של אבא כשאתה מספר את זה". בארוחת הערב בקשה אמא מיוסי לספר את הסיפור. יוסי התחיל לספר איך המכונית נכנסה ליער עם אבא ועם דודה סימה, איך התנשקו, איך התפשטו, איך דודה סימה נשכבה על המושב ואז "אבא ודודה סימה עשו את אותו הדבר שאמא עשתה עם דוד צביקה כשאבא היה בצבא".
 

נגה אר

New member
רציתי לספר לכם שהיום הגעתי לגן של

הילדה וישר תפסו אותי המטפלות וסיפרו לי איך אמא של 2 ילדים שם אירגנה מהעבודה שלה 400 ש"ח לקנית משחקים לילדים ברמב"ם. אז עוד מעט, אחרי שאכין את המיטבל למפגש היום, אלך להתפרע לי במחלקת המשחקים......... ונעטוף הכל יפה יפה שיהיה להם חג שמח ועליז!!!! ועוד אמא אחת, עשתה קניה של מסיכות ורעשנים, במיוחד בשבילם!!! התרגשתי
 
פורים בלמען הקהילה

התלבטתי אם להעלות כאן מאחר ויש התארגנות כבר לתרומות לפורים, אבל החלטתי שמי שרוצה- ברוכה הבאה... בפורום למען הקהילה יש מבצע לארגון משלוחי מנות לילדים שאין להם, ילדים בסיכון וכו'. אני אוספת בעבודה תרומות של ממתקים או כסף לקניית ממתקים ומשלוחי מנות מוכנים. שנה שעברה הכין הפורום 500 משלוחי מנות והמטרה השנה היא לעבור גם את זה. יום שני יתקיים ערב אריזת המשלוחים בשלושה מוקדים בארץ. מי שרוצה ומגיעה למפגש היום יכולה להעביר לי תרומות למבצע. תודה וניפגש!!
 
למעלה