תיעוד היום בפורום

../images/Emo150.gif תיעוד היום בפורום ../images/Emo150.gif

מבצע תיעוד הופעתו של ווטרס בארץ, שלמעשה כבר החל בפורום אתמול-שלשום, מגיע היום לשיאו. ובכל מבצע ראוי לשמו, גם המבצע הזה מתחלק לשלושה חלקים: א. היוצאים לשטח: כל מי שנוסעים למופע מוזמנים לשתף אותנו בחוויותיכם: לפני, בזמן ואחרי. רשימות, תמונות, תיאורים בזמן אמת וזכרונות לאחר-מעשה, אשר יועלו לפורום, יונצחו בעמוד (אולי יותר מאחד) אשר נפתח לרגל הארוע. התמונות מהשטח אשר כבר צולמו ע"י חברי הפורום, ייכללו אף הן בתיעוד זה, כאשר אלבום תמונות מיוחד נפתח לצורך כך. ב. הנשארים בעורף: דרך נוספת לחוות את המופע הוא לעקוב אחר השידור הרדיופוני של ההופעה (ודיווחי הפקקים לפני ואחרי
) - כיתבו גם אתם מה אתם שומעים ברדיו, ושתפו אחרים. ג. בחלק הזה אני עושה את הדברים הטכניים והמנהליים המשעממים.
עוד טיפים לבאים להופעה:
נכון שחלקכם יתעצבן בפקקים, אבל כשתגיעו למתחם, שכחו את הכל: הרי באתם להנות, לתפוס ראש טוב. אז אנא, בלי דחיפות, בלי קללות, בלי הערות גזעניות במהלך המופע - בין אם כלפי המבצעים הערבים או כלפי מסרי השלום של ווטרס. ובלי תאונות, דחילק.
מה כן? השתתפו באופן פעיל במופע. הצלחתה של הופעה תלויה בשני גורמים, וביחסים ההדדיים ביניהם: הביצוע של האמן, והתגובה של הקהל. השתתפות בשירה, בתגובות מפרגנות (אם הן מגיעות לו, כמובן), ובכלל יצירת אווירה חיובית וסוחפת - זה התפקיד שלכם. אנחנו רוצים לשמור על השם הטוב של הקהל הישראלי. זיכרו כי דיווחים על המופע יגיעו (וכבר מגיעים) לתקשורת הבינ"ל. מופע מוצלח, מבחינת התנהגות הקהל, לא רק יעלה את קרננו, אלא גם יביא אמנים נוספים לכאן (אי"ה, ה"ה גילמור, רייט ומייסון גם).
אלו מכם הרוצים להפגש לפני המופע, אנו נהיה ליד שער מס' 1 החל מהשעה 13:00 לערך. ניתן יהיה לזהות אותנו באמצעות בלוני ההליום שנחזיק (אם לא יתפוצצו עד אז). אלו מכם הבאים לבד, והמחפשים פרטנרים לצפיה - בואו לשם, וננסה לארגן לכם משהו.
בקשה נוספת לי לנשארים בבית: תשתדלו לשמור על הסדר בפורום. לא לנצל"ש; להעלות שרשורים חדשים רק אם זה חיוני; לא לריב עם גולשים אחרים; להעלות הודעות רק בשרשור הרלבנטי; לא לעבור על תקנון הפורום ותקנון תפוז; ובלי פרסומות, בבקשה. וביחד נהפוך את היום הזה ליום היסטורי.
 

Anuerysm

New member
../images/Emo45.gif

אפשר גם להכנס מהפלאפון לפורום למקרה שמדאיג אותך מה שיקרה בזמן שלא תהיי
 

Lilac Wine

New member
../images/Emo45.gif

לעניות דעתי הכי חשוב בלי הערות גזעניות אני עדיין בשוק,וגופי רוועעד.
 
בדקתי...

ואסור. גם לא סטילס. חבל. אבל לא נורא, יהיו שם צלמים. http://mitkadem.homestead.com/files/events/rogerwaters2006/
 

wommer

New member
בפעם המיליון

אפשר להביא מצלמות דיגיטליות. מה שאסור להביא זה מצלמות וידיאו כדי שתוכל להכין מזה בוטלג ולהרוויח על חשבון ההופעה הנ"ל...
 

wommer

New member
בדיוק!

סטילס. אבל יש גם אישור לסטילס דיגיטלי. כמה כבר תוכל להקליט סרט של ההופעה עם מצלמה כזאת?? ועד כמה האיכות שלה תהיה? הם מתכוונים למסרטת וידיאו, אשר האיכות שלה פי מאה יותר טובה, וגם ניתן להקליט את כל אורך המופע בלי בעיה.
 
....

כתבו שאסור להביא מצלמות סטילס ומצלמות וידאו. סטילס. נו. האלה שמצלמות סתם תמונות. איפה קראת שמותר? כי אני עד עכשיו ראיתי שני מקורות די מסומכים שטוענים שאסור.
 

wommer

New member
דבר ראשון

מה שאתה לא עושה, אל תסתמך יותר מדי על האתר שהבאת מקודם(רוק מתקדם) אם תסתכל על הכרטיס שלך, תראה שכתוב אסור להביא מצלמות וידאו ומכשירי הקלטה. איפה כתוב על מצלמות סטילס??
 
אני בחורה. :)

ראיתי גם במודעה שפרסמו בעיתון אתמול. אסתכל בזה שוב, כי אני די בטוחה שזה היה כתוב שם. אם לא, אין מאושרת ממני.
 

wommer

New member
סליחה...

ואממ פשוט תקחי את הכרטיס\כנסי לאתר הזה של מתקדם, יש שם סריקה של הכרטיס...
 
מי זה "הם"?

במידע שעל גבי הכרטיס, ובמידע שנמסר בפרסום בוואלה מטעם המארגנים, לא נאמר שאסור להביא מצלמות סטילס, רק וידאו. אחד מחברי הפורום שוחח עם משרדו של שוקי ווייס לפני כמה ימים, ונאמר לו שאפשר להביא מצלמות סטילס אני מבינה שיש אי בהירות בנושא; אין תשובה חד משמעית. נגיע לשם ונראה.
 

Purple Mushroom

New member
../images/Emo45.gif להיתנהג יפה .

אני כל כך רציתי להיות שם לפני . ב1 בשער 1 . קניתי כרטיס נסיעה מ3 מתל אביב . חבל שלא היתעדכנתי כל השבוע בפורום , אולי זה בגלל המונדיאל , גם . אני אנסה לעקוב אחרי בלוני ההליום .
וגם המחשב שלי ממש ממש תקוע ועובד לאט .
 

נימרודל

New member
../images/Emo45.gif

אגב, ציף אני אוהבת אותך! וגם את כלללל שאר הפורום! וגם את אלוהים!!! עד לפני חמש דקות לא היה לי כרטיס (היה לי והייתי צריכה להחזיר). אבל עכשיו יש!
 

xs985

New member
עוד מאט יוצא לתל אביב

משם ישר לרוג'ר פאקינג ווטרס, רק מכווה שיהיה לי מה לעשות כל כך הרבה זמן שם
 
למעלה