הודעה חשובה לכולם כולל כולם נא לקרוא

חן M

New member
../images/Emo150.gifהודעה חשובה לכולם כולל כולם נא לקרוא

בעקבות כמה תובנות שקיבלתי בזמן האחרון ... מס' הגולשים הפאסיביים בפורום זה הוא עצום . הרבה מהם כתבו בעבר בפורום חלקם לא עושים זאת בגלל שתרבות הדיון בפורום בחודשים האחרונים ירדה מתחת לכל ביקורת . אני אשמח לקבל כל תיאוריה על גבי הפורום וכל אחד רשאי להביע את האני מאמין שלו אבל מהיום הודעות או תשובות בוטות מכל סוג שהו יימחקו לאלתר . פורום זה הוא ייחודי מכיוון שהוא מאגד בתוכו דיונים בין אנשי מקצוע , וכאנשי מקצוע בתחום נרחב כמו כושר גופני עלולים מן הסתם להיות ביננו חילוקי דיעות מקצועיים וזה בסדר אך מכאן ולשלול מכל וכל כל דיעה אחרת זאת טעות . כשנכנס מדריך בין אם הוא מתחיל או מתקדם וכותב "שטויות" כהגדרתנו אנחנו יכולים לבחור את הדברים הבאים : א - להיכנס בו לומר לו שהוא מטומטם ותוך כדי לכתוב מה נכון באמת . ב - לצעוק שכל המדריכים בארץ מטומטמים ושהוא משקף אותם ולשלוח אותו למאמרים . ג - לומר לו שהוא טועה ולהסביר בצורה מקצועית מה הטעות שלו ואיך ניתן לעשות את הדבר הנכון . ד - לא להתייחס לטעות שלו ולענות את התשובה שאני מאמין בה לגולש שהעלה את השאלה בראש השרשור . אני מניח שיש עוד דרכי פעולה יצירתיות אך עלינו לחשוב מהי המטרה שלנו בפורום : א - להראות שאנחנו יודעים והאחרים טועים . ב - להראות את המצב של המדריכים הישראלים שרמתם כביכול נמוכה . ג - לנסות ליצור פורום בו יכתבו אנשי מקצוע שלא יחששו להביע את דעתם ולא יחששו להתייעץ בנושאים שונים לגביי דרכי פעולה עם המתאמנים שלהם . ד - לנסות להראות שאפשר גם אחרת ושהתכלית שלנו כמאמנים - גולשים היא לפרגן , ללמד , להעשיר וליצור שיתוף הדדי שיפרה את כולנו . ה- לייצר תנועה גדולה בפורום של מאמנים ומאמנות . אני מניח שסעיפים א ו- ב גרמו להמון גולשים לא לכתוב כאן , שימו לב כמה זמן לא הצטרף לכתיבה בפורום מאמן או מאמנת חדשה , מה שבעבר קרה מידי יום . אני חושב שכל אחד מכם צריך לעשות סוג של חשבון נפש קטן עם עצמו זה סך הכל פורום אבל בכל זאת תקדישו דקה של מחשבה ... הצורה שבה אנחנו מתבטאים בפורום משקפת מאוד את תרבות הדיון בחדרי הכושר שאני יודע שכולכם יודעים שהיא זוועתית ... הפורום יכול להיות מקום מפלט לתרבות דיון אמיתית ומפרה שתתן בסיס לצמיחה לכולנו . אני מפנה אתכם ללינק לפורום שגם מאגד בתוכו אנשי מקצוע רבים ואתם לא תאמינו אבל גם כשיש בינהם חילוקי דיעות הם לא מגיעים לרמת דיון זוועתית כמו שיש כאן ,אני מציע לכם לעיין שם בדפים קודמים כי המנהל יצא לחופשה אז בבקשה קבלו דוגמא טובה לאיך פורום צריך להיראות : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=1682
 

MidNight Flame

New member
אם כבר אתה רוצה לעשות סדר

דאג להגדיר את מטרתו של הפורום הזה ומנע התפזרות סטייל "בניתי תוכנית אימונים ואני רוצה חוות דעת".
 

חן M

New member
הגדרת הפורום נמצאת בהודעת המנהל

חוות דעת על תוכנית אימונים היא מבורכת בפורום משום שהיא נותנת לנו אפשרות גם לעזור לגולש שמעוניין לקבל חוות דעת מקצועית של אנשי מקצוע וגם התנסות של אנשי המקצוע הגולשים בפורום במתן ייעוץ וניתוח תוכניות אימון . זה יכול להוות גם סוג של לימוד או אימון עבור חברי פורום שלומדים במסגרת קורס או בתחילת דרכם ומעוניינים לייעץ ולתת עצות תחת עין בוחנת של חבר'ה ותיקים שעשויים לתת משוב נגדי כביקורת בונה ומפרה לחברי הפורום .
 

MidNight Flame

New member
בקיצור לא אכפת לך שיהיה מיקס נושאים

בין הפורומים זה וחד"כ, fine.
 

חן M

New member
בוא תגיד מה מציק לך ?

איכפת לי או לא איכפת לי מה קורה בפורומים אחרים ? לא , לא איכפת לי מה קורה בפורומים אחרים . איכפת לי מה קורה ומהם הנושאים בפורום זה ? כן . מאמני כושר אישיים כוללים בתוכם תחומים נרחבים אני אציין שכושר גופני או אימון אישי יכול להיות לא רק בהקשר של חד"כ אלה גם אתלטיקה , טניס , אומנויות לחימה , משחקי כדור ועוד ... הפורום מאגד בתוכו אופצייה להתדיין על נושאים רבים מתחום הכושר הגופני והוא לא מיועד רק לנושא של חד"כ . אני שוב חוזר ואומר שהקונספט של הפורום הוא לתת מענה למאמנים ולאנשי מקצוע וזה יכול להתבטא בצורה ישירה או עקיפה .
 

MidNight Flame

New member
מה מציק לי?

בעיקר הגישה שלך. בתיאוריה? הרעיון של הפורום יופי, בפועל? אני רואה מעט מאוד שרלוונטי באמת ל"מאמני כושר אישיים" והמון שלא ברור לאן רלוונטי בכלל.
 

חן M

New member
ולכן

אם הפורום לא מתאים לך , יש מספיק פורומים בהם תוכל למצוא דברים שרלוונטים לגביך . בהצלחה
.
 

bodysculpt

New member
היי מייק.

נשמע שאתה מנציח בדיוק את הגישה אותה מוקיע חן. אני זוכר אותך בפורום השכן בתחילת דרכך - הגבת ענייני, רגוע, חיפשת ללמוד (או כך זה היה נראה..) היום נשמע כאילו יש לך אג'נדה שאתה לא מוכן לזוז ממנה מילימטר, לא מוכן לשמוע, לקבל, להתעדכן. ומעבר לכך - לעיתים יש תחושה (אולי רק אצלי?) של מעט התנשאות כלפי אלה הבאים ללמוד/לקבל הכוונה... מאמני כושא אישיים מתפרשים על פני תחומים רבים ומקיפים.אני באופן אישי מאמן אתלטים בהדר יוסף, מלמד ומאמן שחייה ואף עובד עם ספורטאים מענפי משחקי הכדור למניהם בחד"כ ומחוצה לו. חלק מהנושאים המועלים כאן, מעצם הגדרתם, חופפים לפורום "חדרי כושר", חלקם עם פורום "אתלטיקה" (מומלץ כשלעצמו). ויש עוד - אירובי, סבולת ואורח חיים בריא וכו. גם בפורומים אחרים ישנה חפיפה בנושאים שונים- למשל בורסה ושוק ההון, סחר במט"ח, מניות ומעו"ף... שלא לדבר על פורומים של אוכל. יש עוד המון דוגמאות. אינני בא להטיף או לחנך, וברור שכשנשאלת כאן אותה שאלה מליון פעם, כל מה שבא לך לעשות זה לקבור את עצמך תחת המוט האולימפי בתוספת כמה עשרות קילוגרמים. יחד עם זאת, קח בחשבון שמאחורי השאלה יושב מישהו שכנראה אין לו ממש מושג וכנראה שאחרי תשובה קצרת רוח (במקרה הטוב) כנראה גם לא יהיה לו.
 

MidNight Flame

New member
כדי שיהיה לפורום צידוק - צריך שתהיה לו מטרה

ברגע שהמטרה כללית מידי והוא מתחיל לחלוש על תחומים נרחבים ולא קשורים הוא מאבד את המטרה. בפועל? אני לא ממש מוצא צידוק לפורום הזה רוב הזמן, הוא דומה (מידי) לפורום חדרי כושר רק עם פחות גולשים, אותם נושאים ואותם מדריכים. אני עדיין בתהליכי למידה מתמידים שכרגע מתועלים לדברים שרוב המאמנים אפילו לא מתקרבים אליהם מרוב פחד (אוי גוועלד, סקווט עמוק, פאוורקלינס וכו'.) כשבא מאמן ומספר על אנטומיה מסוג חדש סלח לי אם הרצון יהיה לבעוט בו ולא ללמד אותו. מאמנים מלמדים טעויות, מאמנים משרישים טעויות, מאמנים לא יודעים לנמק אפילו בפני עצמם למה הם בחרו תרגיל מסויים ומה הוא יתן למתאמן. אז יש מאמן או שניים כמוך ואני מוצא נחמה בזה שיש כמה כאלה שמבינים שאנחנו משחקים בבריאות של אנשים ושטעות שלנו היא נזק אולי בלתי הפיך להם. כן, השאיפה היא למקצוענות והדרך אליה כרוכה בקצת פחות יפות נפש וקצת יותר לימודים. חבל שאין לכם את היכולת להיות עדים לשיחה בנושא מקצועי ביני לבין אביעד, תמיד יש מה ללמוד אחד מהשני. לגבי זה אני מסכים. אבל כשמאמן בטוח שהדרך למטרה עוברת דרך פלייס וכפיפת מרפק, קצת שראגס ובנץ' עם רגליים למעלה אז סלח לי אם אין לי אפילו רצון לנסות להסביר לו כמה הוא טועה. עוד ניפגש בהדר יוסף יום אחד אני מאמין.
 

bodysculpt

New member
אשמח להיפגש בהדר יוסף

חשוב בעיני שלמאמן יהיה "אני מאמין" שלו. זה בהחלט נדבך חשוב בדרך למטרה. אגב, לפעמים הדרך למטרה עוברת גם דרך פלייס וכפיפת מרפק. לעיתים אף על בוסו-הפוך-בשיפוע-שלילי, עד כמה שזה נשמע לך צורם. לדעתי, מהות האימון הגופני היא לראות את המתאמן/ת בצורה הוליסטית, שזה כולל גם אמוציות וקוגניציות שבאים לידי ביטוי, ולא רק SS או WSB. חשוב בעיני שמאמן יידע לתת מענה גם ברמה הרגשית ולא רק ללמד סקווט או פאואר קלין. וכמובן, שיהיה לו מספיק סבלנות להסביר גם בפעם המליון לעניין תכנית כזו או אחרת. ולא לבעוט בו. אגב, עצם הדיון כאן נותן סוג של גושפנקא לפורום הזה.... ושיהיה לכולם שבוע מקסים!!
 

MidNight Flame

New member
אני בקרוב אתחיל להיות שם על בסיס קבוע

כן אני הייתי פעם עם פלייס וכפיפת מרפק. היום אני עוד נותן פלייס למתאמנים לפעמים אבל אך ורק לטובת התשה מוקדמת או מתיחה. כפיפת מרפק? יופי טופי, היום אני לא יכול לעשות פרונט סקווט כמו שצריך כי הבייספס מפריע (כשהמרפקים פונים קדימה). אין ספק שחשוב שמאמן ידע לתת גם מענה ברמה רגשית, בתחילת הספר ריפוטו אומר שמאמן טוב יודע להגיד למתאמן מה שהוא צריך לשמוע כדי לעשות מה שצריך לעשות. הבעיטה שלי היא במאמנים לא מקצועיים שלא ממש מעוניינים להתמקצע או ללמוד, לא במתאמנים שלא הצליחו להבין.
 

oridoron77

New member
לדעתי אתה מוותר על המטרה

"ברגע שהמטרה כללית מידי והוא מתחיל לחלוש על תחומים נרחבים ולא קשורים הוא מאבד את המטרה. בפועל? אני לא ממש מוצא צידוק לפורום הזה רוב הזמן, הוא דומה (מידי) לפורום חדרי כושר רק עם פחות גולשים, אותם נושאים ואותם מדריכים." לא בדיוק. יותר אנשי מקצוע בינם לביו עצמם, ופחות אנשים שבאים לשאול שאלות כלליות. ברור שאיאפשר שכל פורום יקבל נוסח אחר של שאלות, מכיוון שחלק מהאנשים שמחפשים פורום לקבלת תשובות נופלים פעם על חדרי כושר (כי זה מה שהם הקישו בשורת החיפוש), וחלק למאמנים אישים (בגלל אותה סיבה). דיונים מסויימים לא היו בפורום חדרי כושר כמעט אף פעם (כל ענייני התועלת והחסרונות של תרגילים מסויימים, מתאמנים עם פתולגיות מסויימות וכו'...). גם בפורום חדרי כושר ישנם שאלות שלא יגיעו לכאן כמעט אף פעם (חוות דעת מהתנסות בSS, HST, אמינות אבקות חלבון, למה נתקעתי בכוח\מאסה, UD2 CC ושאר השיטות וכו', וכו'...). "אני עדיין בתהליכי למידה מתמידים שכרגע מתועלים לדברים שרוב המאמנים אפילו לא מתקרבים אליהם מרוב פחד (אוי גוועלד, סקווט עמוק, פאוורקלינס וכו'.)" לאף אחד פה אין פחד מהתרגילים הנ"ל. הריבים העיקרים הם העומסים בתרגילים האלה והלגיטמציה עליהם, לא התנועה. רוב חברי הפורום מתרגלים זאת (אפילו חן עושה דד ליפט..). "כשבא מאמן ומספר על אנטומיה מסוג חדש סלח לי אם הרצון יהיה לבעוט בו ולא ללמד אותו. מאמנים מלמדים טעויות, מאמנים משרישים טעויות, מאמנים לא יודעים לנמק אפילו בפני עצמם למה הם בחרו תרגיל מסויים ומה הוא יתן למתאמן. אז יש מאמן או שניים כמוך ואני מוצא נחמה בזה שיש כמה כאלה שמבינים שאנחנו משחקים בבריאות של אנשים ושטעות שלנו היא נזק אולי בלתי הפיך להם. " אז מה אתה עושה בדיוק, בוחר לברוח ולתת לטמטום לשלוט? במקום להיכנס במאמן אתה יכול להפנות אותו ללינק להודעות קודמות שהסברת את הדברים הנ"ל ולהגיד לו שבתור מאמן הוא לא מכבד את עצמו או את הקולגות. בדיוק מה שחסר הוא שאף אחד מאיתנו לא יהיה פה בשביל להשליט קצת סדר, ולנקות את החאפרים כמה שאפשר מן התחום. להזכירך זה לא הפורום מייצר את החאפרים, ככה שאין במה להתעצבן על האנשים כאן, אלא אולי על הטבע ישראלי שלוקח כל דבר ועושה ממנו שכונה. השכונה הזאת מתבטאת בפוליטיקה, חינוך, מטיילים בחו"ל ועוד... ציפית שבתחום חדרי הכושר, נפסיק להיות ישראלים? "כן, השאיפה היא למקצוענות והדרך אליה כרוכה בקצת פחות יפות נפש וקצת יותר לימודים. חבל שאין לכם את היכולת להיות עדים לשיחה בנושא מקצועי ביני לבין אביעד, תמיד יש מה ללמוד אחד מהשני. לגבי זה אני מסכים. אבל כשמאמן בטוח שהדרך למטרה עוברת דרך פלייס וכפיפת מרפק, קצת שראגס ובנץ' עם רגליים למעלה אז סלח לי אם אין לי אפילו רצון לנסות להסביר לו כמה הוא טועה." חבל שנכנעת, כי לבסוף קולו הוא זה שנשמע ושלך נדם, ככה שלבסוף למרבית קהל הפורום הימיומי, הוא זה שישאר בעל ההסמכתא. אורי
 

MidNight Flame

New member
אם לא היה אכפת לי אורי

לא הייתי ממשיך לנהל את פורום חדרי כושר, כשבנאדם שואל שם שאלה הוא נכון לשמוע. כשבא מאמן ומספר על לאטיסימוס למטה הפיוז נדלק, אין מה לעשות כי זה כמו רופא שיתן אקמול לחולה סרטן (והיה סיפור כזה). אני נכון ללמד את מי שרוצה ללמוד אני נכון ללמוד מאנשים שלמדו ולומדים אני לא נכון ללמד אנשים שאין להם רצון ללמוד אני לא נכון ללמוד מאנשים שעשו קורס ונדמה להם שבזה זה נגמר.
 

oridoron77

New member
אז איכפת לך לך?

"כשבא מאמן ומספר על לאטיסימוס למטה הפיוז נדלק, אין מה לעשות כי זה כמו רופא שיתן אקמול לחולה סרטן (והיה סיפור כזה)." אני מבין, וזה היתרון של הפורום לעומת שיחה שאינך חייב להגיב ישר. אני בטוח שיש עוד הרבה מצבים בחיים שבהם הפיוז שלך עוד נדלק עוד יותר מהר, ואתה עדיין שולט על עצמך... "אני נכון ללמד את מי שרוצה ללמוד אני נכון ללמוד מאנשים שלמדו ולומדים" פען מישהו שהאנשים שתיקנת כאן אמר לך שאתה טועה או מה אתה מבין? זה בוודאי בהנחה שפנית אליו בצורה נורמלית כן.. אני לא ראיתי מצב כזה, לפחות לא רוב של מצב כזה. אתה חייב להבין שיש אנשים "שלמדו" את אג'נדת האימונים שלהם מאיזה מזריק שמרצה להם על ABCDE , ואין פלא שאתה בא ומציג להם משהו אחר, זה תמוה מאוד בעינהם (בייחוד שהם כבר שומעים את הדברים האלה לאורך זמן ובטוחים שהחבר שלהם הכי מבין, ואין סיכוי שמישהו מבין יותר ממנו). באשר למדריכים, כאן שוב זה המקום והחובה שלך להגיד שהם טועים (במידה והם טועים) ולתקן, וגם כאן לא ראיתי מישהו שלא מקבל את דעתך. אם אתה לא תתקן, תהיה בטוח שהמרצה שלהם מהקורס לא יתקשר אליהם בשביל לעשות להם בחינות רענון פעם בשנה. "אני לא נכון ללמוד מאנשים שעשו קורס ונדמה להם שבזה זה נגמר." לשם כך הפורום נועד. על מנת להראות איזה קשת רחבה של תחומים והתמקצעויות אפשר להגיע בכל תחום בודד. לבוא ולהגיד שמדריכים חושבים שהם יודעים הכל זה אולי טיפה קיצוני (הם פשוט חושבים שהם מה שהם יודעים, אין עליו עוררין), וגם אם כן, איך הסקת שהם לא רוצים ללמוד? לא יהיה יותר טוב להראות שלהם שרמת הידע שלהם הינה הרמת מומחה אלא ברמת בסיס וששווה להם להתמקצע עוד? בסופו של יום אם מאמני כושר יעלו את הרמה שלהם, כולנו נצא נשכרים מכך. אורי
 

MidNight Flame

New member
באיזה אוטופיה אתה חי?

לא זכור לי שאיבדתי שליטה, היית יודע אם הייתי מאבד שליטה
כן, תתפלא, קורה שאתה מתקן בנאדם והוא נעול בשלו ואפילו מגיב בבוטות ולא משנה כמה נחמד אתה. אין לי בעיה, אני מוכן להאמין בABCDEFG -אם- מישהו יביא סימוכין שזה טוב. שקלת פעם לשאול את עצמך למה אחיזה צרה בסקווט ולא רחבה? מדריכים מאמינים כי ככה לימדו אותם... זה נקרא פאנט. פאנט לעולם יהיה מדריך טוב אם לא ילמד לשאול - למה? אותה שאלה בסיסית שהניעה הרבה גדולים וטובים לחקור. אני מזמין אותך פעם למיקרוקוסמוס שלי להכיר את הנפשות הפועלות ולקבל מדגם על איזה סוגי מדריכים יש והפורום? לא שונה. אנחנו לא דוגמא לכלום, אני, אתה, בודיסקאלפט, חן או אפילו דוגמא קיצונית לאוטודידקטיות כמו סת' אייבל או יודע מה? משה... (למשה אין שום הכשרה פורמלית בנוגע לתזונה ועדיין יותר מוצלח מרוב התזונאיות). אנחנו מתחככים בחומר על בסיס קבוע, אנחנו נשארים מושחזים כי זה חלק מאיתנו, מהמקצועיות שלנו, ממה שאנחנו חייבים למתאמנים שלנו וגם אם אנחנו לא מסכימים ביננו אנחנו יודעים לנמק למה אנחנו חושבים כמו שאנחנו חושבים. רוב המדריכים (ואפילו רוב מוחלט) לא כאלה. בדיוק הסברתי למדריך היום על התקווה שלי שכשמדריך נותן למתאמן באימון תרגיל הוא שואל את עצמו : 1) האם התרגיל הזה מתאים למתאמן? 2) האם התרגיל מתאים למטרה של המתאמן? 3) האם זה התרגיל הכי מתאים כדי לקדם את המתאמן למטרה? אם מדריכים שואלים את עצמם את השאלות האלה היינו רואים פחות שטויות בחד"כ. ולא Side Flexion כדי "להוריד את הצדדים".
 

oridoron77

New member
לדעתי אתה זה שטוחן מים

ובאמת תקרא את מה שאני רושם לעומק ותבין שאין טעם למשוך את הויכוח הזה, כל עוד אתה לא מקבל דברים בסיסים. "לא זכור לי שאיבדתי שליטה, היית יודע אם הייתי מאבד שליטה
" האמת שגם הרשויות היו מדווחות לך
בכל מקרה זה נאמר בתגובה ל"כשבא מאמן ומספר על לאטיסימוס למטה הפיוז נדלק", "כשבא מאמן ומספר על אנטומיה מסוג חדש סלח לי אם הרצון יהיה לבעוט בו ולא ללמד אותו" אני בטוח שאתה תמיד בסוף שולט על עצמך, וזה גם אני מבקש ממך שתעשה בפורום. אם אתה עונה למישהו בעצבים או בצורה חדה, זה ישר יוצר אנטיגוניזים פנימי כלפיך, וכל מה שאותו אדם יחפש לעשות זה להצדיק את עצמו, ולהציל את האגו שלו (מבלי להתייחס כלל למה נכון ומה לא נכון, והאם אני צודק או לא צודק). "זה נקרא פאנט. פאנט לעולם יהיה מדריך טוב אם לא ילמד לשאול - למה? אותה שאלה בסיסית שהניעה הרבה גדולים וטובים לחקור." אני מבין את זה, אבל מה יצא לך אם תחליט שאתה לא מגיב לו? תבין שאין לך או לי ממש ברירה, אלא אם כן תחליט לעזוב את התחום כליל ואז לא תבוא עם זה במגע ותחטוף עצבים. כל עוד אתה בתוך המקצוע, תבין שזה אחד מהדברים שאתה צריך לעשות - להסביר שוב ושוב בתקווה שהשרלטנים יורידו ממינון השטויות שלהם (כמובן שלא רק אתה, אלא גם אני, חן, DARK MUSE , משה, וכל אחד שמבין קצת עניין יותר מהבסיס ויוצא לו לפגוש מישהו שמתאמן או מדבר על אימונים בחד"כ). תחשוב שאנשים באים לפורום הזה במטרה לקבל תשובה מאנשי מקצוע (בניגוד אליך ששם הם לפחות מאמינים שיש גם מדריכים אבל גם מתאמנים), אם לא נגיב פה ורק השרלטנים יגיבו, מה יקרה? אותו אדם יגיד לחבר שלו: "אל תדאג ביררתי על הנושא, המדריך צדק, אכן צריך 25 סטים לשריר פעמים בשבוע בשביל לראות התקדמות. בדקתי את זה בפורום של מאמנים לא סתם אח שלי..." תזכור שמה שאתה אומר פה הוא בעל ערך גבוה, כי לא רק אני ואתה מתכתבים כאן, אלא גם חבר'ה אנונימים שלא תדע עליהם אף פעם, או סתם אנשים שיקישו "חיפוש" עוד חצי שנה מהיום, ויקחו את הדברים שלי ושלך ליישום עליהם. "אנחנו יודעים לנמק למה אנחנו חושבים כמו שאנחנו חושבים. רוב המדריכים (ואפילו רוב מוחלט) לא כאלה." אתה ממש מאכיל אותי בכפית של כסף.. אז באמת אתה מצפה לעזוב עכשיו, שיש לך את הידע ויש לך מה לתקן? אם יש מדריך כזה או אחר שלא מוכן ללמוד ולקבל דעות של אחרים גם כאשר מוצג לו אישורים מדעים לכך אז חבל בשבילו. אל תשכח שהאינדבידואל הספציפי לא כ"כ מעניין אותי כמו הצופים האנונימים שיקבלו את הדעה הזאת כשולטת וכדעה נכונה ורווחת בתחום. סמוך עליהם (על אותם גולשים אנונימים) שהם יראו שאתה מביא סימוכין והוא מגיב ב"ככה הכי טוב גבר, וחבל סתם להתווכח" - שאתה הוא הצודק. אז שוב, הבעיה היא לאו דווקא אותו מאמן שלא מוכן לשמוע, אלא אותם גולשים שיבואו לפה וישמעו רק אותו. "אם מדריכים שואלים את עצמם את השאלות האלה היינו רואים פחות שטויות בחד"כ. ולא Side Flexion כדי "להוריד את הצדדים" נכון וגם היה יותר פונטציאל לאימונים אישים עקב המודעות, ועקב כך שאנשים היו ואים את חברים שלהם עושים שינוי של ממש במקום לבזבז שנים באימונים שהם נראים אותו דבר... אבל כל זה באמת יקרה אם תחליט לא להגיב יותר? *נ.ב. אני יודע שהכי קל עכשיו יהיה לקחת כל תגובה שלי ולענות עליה (כמו שאני עשיתי
), אבל אני מבקש שרגע תחשוב על זה ולבין שהגישה של להריים ידיים ולא להגיב כמו בן אדם עוד ועוד פעם, היא לא אופציה לאף אחד פה. יש?
 

חן M

New member
בינתיים

שים לב מה קרה מרגע השרשור כתבו פה קצת יותר מאיתי וליאור ... אה וגם אתה
. בתור מנהל פורום שכן עליך לנהוג בהגינות , המנהל הקודם קידם בברכה את יוזמת הפורום ואם זכור לי נכון גם אתה התייעצת פה לא פעם בנושאים רבים . דבר לא השתנה כאן מבחינת המהות , הדבר היחיד שהשתנה זה שכמה גולשים החליטו מסיבה זו או אחרת לכתוב בצורה בוטה ושיחררו לגמריי את הרסן ושכחו לגמריי מה מטרת הפורום . אתה לא יכול לדבר בשתי פנים מצד אחד להיות נגד קיום הפורום ומצד שני לכתוב בו באופן פעיל , תעשה חשבון נפש עם עצמך ולפני שאתה מחפש איך להחזיר תגובה קולחת תחשוב האם באמת משהו לא בסדר בצורת הכתיבה שלך . אני באופן אישי לא העברתי מעולם ביקורת על גביי הפורומים השכנים כי יש לי את ההגינות לא לעשות זאת , וזה לא שאני חושב שביקורת זה דבר רע להיפך . אבל עולה טעם מר מההודעה שלך שבעצם אתה נגד קיום הפורום או סוג של "מקנא" / "מפחד" שיש תכנים דומים אז אני כאן להודיע לך שמבחינתי פורום מאמני כושר אישיים לא בא להחליף את פורום חדרי כושר והוא בהחלט לא דומה במהות לפורום חדרי כושר ולכן אני בטוח שכל גולש ימצא לנתב את שאלותיו ואת השתייכותו לנישה המתאימה .
 
למעלה