שרשור אדמיניסטרציה

עינבל א

New member
שאלה חשובה...../images/Emo53.gif

אני עכשיו בשלבי סיום התואר שכרגע נמצא קצת בסכנה, התעכבתי עם הסמינריונים ואין סיכוי שאני אסיים אותם עד לסוף החודש- המועד האחרון להגשה, אז השאלה שלי היא- מישהו יודע אם קיימת אופציית הארכה להגשת הסמינריונים , ואם כן מה הפרוצדורה? תודה..
 
שאלה לדיירי רזניק וותיקים

היי. אני גר ברזניק בחדר יחיד. רציתי לדעת את האפשרויות שלי לחיבור לאינטרנט ברזניק 1. האם ה"קמפוספון" או איך שלא קוראים לזה, ניתן להתחבר דרכו גם לאינטרנט? כי ממה שנאמר לי אי אפשר. 2. האם קיימת אפשורת כלשהיא להתחבר דרך הכבלים? 3. האם יש במעונות HOT SPOTS? תודה.
 

zippa

New member
סילבוסים בספרות - את"א

אחרי שנואשתי מלחפש בקטלוג הספריה, אני פונה אליכם לעזרה. אני רוצה לנסות ולהתחיל לקבץ את הספרים שאני אדרש לקרוא השנה בספרות (מסלול תורת הספרות הכללית, לשעבר לפחות) כדי לא להסבתך עם זה בזמן העומס של הסמסטר. מישהו לקח אחד מהקורסים הבאים, ויודע לספר לי אילו ספרים צריך לקרוא במסגרתם? שואה וזיכרון (סמינר) - גלוזמן כתיבה כדיאלוג דו מיני - תמר מרין מחבר, מספר, ממקד: הנארטיב הילדי בסיפורת - איריס מילנר בין המינים : מבוא לתיאוריות פמיניסטיות עכשוויות - אורלי לובין תודה רבה :)
 

R o n i G 2

New member
שאלה על שכר

אני מתחילה לעבוד בחברה חדשה בפיתוח תכניות ומערכי פעילות לנוער ומבוגרים בתחום של פיתוח מנהיגות ועבודת צוות וכד'. רציתי לדעת אם יש מישהו שיודע כמה גובים על עבודה מהסוג הזה? תודה!
 

s u b l i m e

New member
שאלה שקשורה למעברים מפקולטות..

אוקי,אני מדבר על את"א,אבל רציתי לדעת אפילו אם בכללי אפשר לעבור מהפקולטה למתימטיקה למדעי המחשב??? בת"א או מת"א לאוניברסיטה אחרת למדעי המחשב??? היו מקרים כאלו??? מאיזה ציון (בממוצע ..) זה אפשרי???
 
שאלה לגבי מערכת

אני מתחילה ללמוד הנדסה באת"א ורציתי לדעת מתי אמורים לראות מערכת שעות מסודרת (כולל כיתת לימוד לכל קורס וקורס)? וגם מה בנוגע לספרים שנדרשים לקורסים האם יש אפשרות לקבל ממישהוא רשימה מסודרת? או שכבר בקורסים עצמם המרצים אומרים באיזה ספר משתמשים (במידה ויש רשימה מאיפה אפשר לקנות/להשאיל את הספרים?)
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
מישהו יודע מה עם הפורום של אס"ט?

יש סיכוי שיתקנו אותו במוצ"ש? או ששוב פעם שיפוצים... (-:
 

lee_1

New member
שאלה לגביי ביטול לימודים

אני יודעת שהחוקים לגביי זה שונים ממוסד למוסד, אבל השאלה שלי היא יותר כללית במידה ומישהו רוצה לבטל לימודים יש כללים לגביי ההחזר הכספי לפי מתי הוא החליט, עד כאן אחלה אבל... מה אם הסיבה היא רפואית? האם גם במצב הזה אין התחשבות לגביי ההחזר הכספי או שאכן רוב המוסדות מחזירים את הכסף במלואו?
 

Unicorn98

New member
לדעתי משתנה ממוסד למוסד, למשל -

אצלנו בעברית מותר להגיש סמינריוניות עד סוף דצמבר (באישור בע"פ של המנחה). ממליץ לך לספר לנו היכן את לומדת, אולי יש כאן סטודנטים שיודעים/מכירים.
 

גילקי

New member
מנצל"שת- מה לגבי חיבור בברונפמן?

מה אני צריכה לעשות כדי לחבר את המחשב שלי לאינטרנט בברונפמן?
 

neko

New member
את לפני לימודים? אחרי?

מה התנאים? כמה שעות? כמה התחייבות?
 

Golgi

New member
אם מבטלים לפני תחילת הקורסים, אז

מחזירים את רוב הכסף. לגבי מקרים מיוחדים אין מדיניות גורפת וזה ברור, כי מדובר במקרים מיוחדים. אבל אני מניח שאם מדובר בבעיות רצניות, אז יתחשבו בזה. רוב הסיכויים שיעבירו את הכסף לשנה הבאה/סמסטר הבא ויתנו לסטודנט "לחזור" על הקורסים ללא תשלום נוסף. אם הוא לא רוצה לחזור, אז אולי אפילו יחזירו את הכסף, אבל זה גם מאוד תלוי באיזה שלב הוא הפסיק ללמוד (בתחילת הסמסטר או בסוף הסמסטר). בסופו של דבר הכל תלוי באנשים ספציפיים במוסד לימודים ספציפי. כדאי לכתוב להם מכתב, לצרף מסמכים ולנסות.
 

גֶפילטע

New member
ממתמ' למדמ"ח-יש נוהל מסודר לזה-

תחטט/י בידיעון של מדמ"ח את"א - זה רשום שם במפורש
 

d a p h n a

New member
לעיתים קרובות

סילבוס של קורס משתנה משנה לשנה, מה גם שלעיתים קרובות לא נותנים את אותו הקורס שוב שנה אחרי שנה. לדעתי בהחלט עדיף לחכות עד השבוע הראשון ללימודים כשיחולקו הסילבוסים, ואז להתחיל להשתלט על הספרים (ממילא העומס סביבם בדרך כלל מתרחש לקראת סוף הסמסטר, ולא תחילתו).
 

Unicorn98

New member
תשובות לשניכם...

הרוב עדכני ללפני שנה, ייתכן והשתנו דברים. הכי טוב לברר אצל הרכזות (אסטל באידלסון, רודיקה והאחרות ברזניק). - חיבור באידלסון: בזמנו נאמר לנו שאפשר לעשות ADSL. מאידך, אני לא מכיר אף דייר שעשה את זה בשנה החולפת. - חיבור ברזניק: עד כמה שאני זוכר, אפילו אסור להתחבר לכבלים. אבל זה כדאי לברר. בקשר לאינטרנט, אפשר רק דרך חיבור חייגן פשוט ואיטי. כדאי לברר אצל הרכזות אם אפשר לחבר ADSL, לפני שנתיים זה לא התאפשר. אין עדיין נקודות חמות ברזניק, באידלסון יש נקודות פיזיות לחיבור לרשת האוניברסיטאית, אבל הם רק בבניינים החדשים (דיירי חו"ל). בקיצור, לא הוספתי הרבה ידע, אבל לא כדאי לצפות ליותר מדי, וכדאי לברר עם הרכזות.
 
למעלה