למוצ"ש:

מצב
הנושא נעול.
למוצ"ש:
אחת מתוך סט שהגיע הערב. במהלך השבוע הגיעו נדירים נחמדים. המשך במשך השבוע בשרשור זה. כדאי לעבור אחורה לעמודים אחוריים כי התוספות תהיינה בשרשור זה שיעבור בהמשך אחורה. שבוע טוב.
 
למוצ"ש:
אחת מתוך סט שהגיע הערב. במהלך השבוע הגיעו נדירים נחמדים. המשך במשך השבוע בשרשור זה. כדאי לעבור אחורה לעמודים אחוריים כי התוספות תהיינה בשרשור זה שיעבור בהמשך אחורה. שבוע טוב.
שנמשיך קצת?
אם תהיה היענות נמשיך. אם לא, אזי בפעם אחרת בהמשך.
 
או.קיי - במיוחד בשבילך: 39-170
בתמונת בכורה ברשת !!! תוך כדי, מגיעות כל העת תמונות ממספר מקורות, הערב ואם תהיה היענות, השרשור הזה יכול להיות באמת גדול...
אופסי - טעות ! זהו 39-170:
טעיתי בתמונה - סורי סימס טו בי.... יאללה. הולכים לאכול. נמשיך אולי בלילה על חומוס וליילנד.........
 
אופסי - טעות ! זהו 39-170:
טעיתי בתמונה - סורי סימס טו בי.... יאללה. הולכים לאכול. נמשיך אולי בלילה על חומוס וליילנד.........
39-170 ו- 1960
תמונה נהדרת, בצביעה המקורית של האוטובוס. 39-170 הוא מרכבים (דגם 216?), על שלדה (עדיין בריטית למהדרין) מדגם 1960. יצור מרכב - קיץ 1961. האוטובוס נגרע מן הרשומות בשנת 1980. קצת סטטיסטיקה על שנת הדגם הזו: ** יבוא לישראל - כ- 160 יחידות, מתוך זה 140 אגד. רכש "דן" לאותה שנת דגם - 0. ** 1960 היתה שנה "חלשה" מאוד ברכש שלדות טייגר בישראל. למעשה, החלשה ביותר למעט 1955 (שבה נרכשו עדיין לא מעט טייגר סימן 1) ושנות המיתון: 1966 ו- 1967. ** שיעור בכלל היצור של אוטובוסי ליילנד הגדולים (להבדיל מהטייגר קאב והלאופרד, שנספרו בנפרד): 4.5%. אחת מכל 22 שלדות שיוצרו בליילנד נשלחו לחיפה. לא רע. ** באגד: 67 מרכבים של הארגז (דגם 1), והיתרה של מרכבים. ** מועדי יבוא ארצה: ינואר 60 - פברואר 61
 

gen1

New member
אופסי - טעות ! זהו 39-170:
טעיתי בתמונה - סורי סימס טו בי.... יאללה. הולכים לאכול. נמשיך אולי בלילה על חומוס וליילנד.........
בצפון מרכבים התואם ל39-170 היה ....
שלום! בצפון מרכבים התואם ל39-170 החל ב89-077 מרכבים אז הופיע לראשונה החלון הקטן אחרי חלון הנהג ופירוט שילוט הקו ירד מהחלון הקדמי לחלונית מיוחדת ,בקיצור הראשון מהדגם היה 89-077 והאחרון 89-141 ואז היתה הפסקה עם מרכבים המרכבים הבא היה 89-189 דגם שהפנסים האחוריים היו כפי שהכרנו את פנסי הטייגר של אגד בתצורה האחרונה החלון הקטן אחרי חלון הנהג (לפחות כך נראה ) הורחב קמעה ,אגב תמונה של 89128 נגרר אחרי תאונה הופיעה בפורום או בקומונה . עוד ענין שקשור לפנסים האחוריים עד 89-113 (גם הוא מרכבים ) היה פנס אחורי אחד בכל צד מ89-113 היה הראשון שקיבל 3 פנסים אחוריים בכל ,האוטבוס הראשון עם הפנסים האחוריים בתצורה הסופית של דגמי הטייגר של אגד היה 89-172 מתוצרת הארגז
 

ala40

New member
למוצ"ש:
אחת מתוך סט שהגיע הערב. במהלך השבוע הגיעו נדירים נחמדים. המשך במשך השבוע בשרשור זה. כדאי לעבור אחורה לעמודים אחוריים כי התוספות תהיינה בשרשור זה שיעבור בהמשך אחורה. שבוע טוב.
איזה יפיוף נהדר תמונה מקסימה .
14.1.08 יום שני
 
הישרדות מתחילה תיכף. יאללה להעיף את מרינה...
קבל פרס ניחומים: עוד אחת שהגיעה לביקור השבוע אליי למארז...
חידה ! מה מיוחד ב- 39-485 ??
היה זה אוטובוס יוצא דופן. האם מישהו יודע את התשובה ? תמונה של המיוחד הזה תפורסם בהמשך !
 

ala40

New member
הישרדות מתחילה תיכף. יאללה להעיף את מרינה...
קבל פרס ניחומים: עוד אחת שהגיעה לביקור השבוע אליי למארז...
דבר ראשון להעיף את דן. והתמונה עושה לי כאב
לב ,נראה בדיוק כמו הגמל שנהגתי אותו בתוך אגד חדרה . כמובן בלי רשיון דווקא היה תענוג מרגש ,אם הייתי יכול הייתי חוזר על זה . 14.1.08 יום שני
 

ala40

New member
דבר ראשון להעיף את דן. והתמונה עושה לי כאב
לב ,נראה בדיוק כמו הגמל שנהגתי אותו בתוך אגד חדרה . כמובן בלי רשיון דווקא היה תענוג מרגש ,אם הייתי יכול הייתי חוזר על זה . 14.1.08 יום שני
שיט טעיתי בתמונה הנה הנכונה
 
הישרדות מתחילה תיכף. יאללה להעיף את מרינה...
קבל פרס ניחומים: עוד אחת שהגיעה לביקור השבוע אליי למארז...
38-542
הלא הוא הארגז דגם 304 ("גמל", ומהאחרונים שבהם) משנת 1971. השלדה אף היא מ- 1971, והאוטובוס הזה נכלל בהזמנה מס' 6012 של הארגז, שכללה להערכתי כ- 35-40 אוטובוסים. אח"כ הוזמנו מ"הארגז" עוד שלוש הזמנות, שיוצרו עד מחצית 1973, לערך.
 
38-542
הלא הוא הארגז דגם 304 ("גמל", ומהאחרונים שבהם) משנת 1971. השלדה אף היא מ- 1971, והאוטובוס הזה נכלל בהזמנה מס' 6012 של הארגז, שכללה להערכתי כ- 35-40 אוטובוסים. אח"כ הוזמנו מ"הארגז" עוד שלוש הזמנות, שיוצרו עד מחצית 1973, לערך.
הפסקת פרסומת. הנה מציאת הערב !!!!!!!!!!!!!!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה