בכיוון אבל הרבה יותר מורכב
אם האדם הוא עולם ומלאו , דהיינו הוא מקרין מציאות שלמה , ויש היבטים שונים להקרנה זו . יש רמה שמכילה כוונות אל ואז זה יהיה אוכל=כוונות אל . לעומת זאת יהיו היבטים חיצוניים בעלי חיות ירודה יותר שיקראו מזונות . כי הרי גם יש מציאות מעבר למה שאני מקרין יש את האדמה שהאל יצר . והניח את האדם לעובדה ולשומרה . אז חזרה לענייני אוכל . אם יש מאכלים הם מכילים כוונות אל , לעומת מזונות שבאים לי כתוצרי מרחב המציאות , כיצד אדע להבחין בניהם , הרי אוכל הרבה יותר בריא וטוב ממזון , וזה תלוי ומשתנה בהתאמה לפנימיותי , מה עבורי הוא אוכל ומה הוא מזון . אתן דוגמא : לחם עשוי מחיטה , החיטה מכילה תבנית רוחנית מוחית וחיותית , המשפיעה כמו סם , היא מייצרת תבנית בכול רמות החי שלי דהיינו גוף נפש רוח , בהם יש בחי החלטה העוברת דרך כל הרמות חי+החלטה -ט'=חי+ט ואז +מודעותי המשתנה -ה' =סה"כ חיטה . ואז נוצר באוכלי דבר זה תבנית תחליטית בכל רמותי המעוררת את העצמי שלי כ-חי תבוני . ואלה כוונות האל שבכך . ולכן נחשב אוכל . כמובן שאני טוחן לקמח ומפרק את תבנית החי המחליט לתצורות שינויי המוח ק+מח . ואז לתצורות אלו אני מוסיף מקיף שבא כמים , ואז משתלב תצורות המוח אם מקיפים ונוצר בצק , דהיינו מידה הפוכה של קב , שבתוכו הארת הצדיק הפנימי שלי , קב והיפכו בק +צ(צדיק)= בצק . אז אני לוקח את הבצק ושם בתנור (רצוי הפועל על אש), ואז מכניס ומשלב את מרכיב ה-א' או הפעולה ונותן לבצק גם כוח לפעול מיתוך מרכיב האש ה-א' (הפעולה). ואז יש לי מידה הפוכה של מרכיב הצדיק הפנימי + פעולה , ואז כמובן יש את אלמנט החום הנותן למצב הצבירה הכללי (בצק) את מרחביו היחסיים במסגרת תחום תפישותיו . וואלה יש לי אוכל במציאות .אם מגע אדם . כמה אני צריך לאכול מזה שיהיה שווה לאוכל עבורי דהיינו כוונות אל שאני מפנים , כזית או כביצה ., ואיך זה משפיע אלי כסם , כמו סטלה מג'וינט , מה התהליך הקוגניטבי הנובע מכך , המשפיע על זהותי הבנתי השקפותי .?...?? אך כוונות האל בזכוכית מגדלת של סטלה. ומה סה"כ הייתי רעב לא ביקשתי את כל ערב שירי המשוררים הזה . אז איזה מאכלים משפיעים על סטלתי הקיומית ומה בריא לאורך זמן , זה גם תלוי איך אתה מגיב לסטלה , ובתוך ההזיה הזאת כבר הגיעו למד'עים ומה רציונאלי ומה לא . ומה אם מזונות שיש בהם מן המרחב אבל ללא הסטלה הנותנת חיים , דהיינו רק פשרה אם המציאות החיצונית . ולא מעקב אחרי הסטלה הפרטית והקיומית שלי . איך אדע להבחין הרי אני אגואיסט ורוצה רק מה שממסטל בעוד חיים ושיהיו בריאים וטובים . מידה של מה יהיה טוב בעבורי , אוכל קר בקיץ חם בחורף הבנתי ,זה שכאלה שעוד לא מבינים בסוטול . אולי אני צריך לעקוב אחרי הסטלה התזונתית , ומיתוך כך לדעת לאמץ מנהגים תואמים , אם לדוגמא אוכל בשר פרה , אז זה יעורר בי אספקלריות של ראיית עתיד ושאלת המה יהיה ומה יקרה , ולאן לתכנן את חיי .ואז אולי אני אהיה אקטיבי למצבי ויעשה משהוא . אולי אוכל רק צמחים ואראה סטלות מוחיות דהיינו יחס הצדיק שלי לכל מיני הגיגי מוח , ואולי ארגיש יותר נקי ונכון . כי זה רק בין המוח לצדיק , אך השלמות בלהיות צימחוני, רק מה לא אקטיבי משהוא אנמי . אך להיות דאטטיקני ולכוון סטלות לפי מדע שלא מבין בסטלות של אוכל , וליצור נתק בכל תחום , ולא ממש להבריא חולים . איך תצליח להבריא את החולה אם אתה לא יודע באיזה סטלה הוא . אני מעדיף את הגישה ההוליסטית עם גיבוי קבלי כשזה מגיע לאוכל ...וכמובן כשר ....!!!! אבל למסטולים יום יומיים שלא בדיוק מודעים לזה שהם מסטולים מה נאמר להם מה נכון וכו' אך יום הצום מגיע ואז אולי נהרהר מה הצדיק ?ואיך הוא קיים במרחביים היחסיים . דהיינו בלי האוכל והמזון , הנטו ... ואז אולי אתחיל לשים לב מה אני אוכל , ואיך זה משפיע ואולי בצורה מושכלת אגיע לתובנות ... אני אמליץ על תמר תפוח תפוז וסלט ערבי ומידי פעם ענבים או פירות הארץ וכמובן לחם . זרעים גם נפלא , למדתי פעם מבדואים לשים לב לסטלה של הקפה והתה , ומה עוזר לצלילות מחשבתית ומחשבה בהירה , והרי אם קצת אינטואציה אזהה את הסטלות ומה טוב לכל דבר , ולא אפריז באיזה חשיבות של אחינצאה או איזה שטות כזו , ואדע להרכיב דיאטה טובה למצבי , השמות של הדברים במקור הם סימן שבדרך , לכוונות הנתונות במאכלים . הרי רובינו אוכלים כי רעבים ולא בדיוק שולטים על הסטלה ולא מודעים לעצמינו או לסטלה . קצת חרטה ברטה ... דוד