זאת ששואלת ועונה
New member
../images/Emo145.gif שאלה לכל המסניפים...../images/Emo184.gif;
וגם לאלה שלא מסניפים, אבל "סתם" במקרה יודעים את התשובה לשאלתי...
למה בסרטים, כשרואים מישהו מסניף שורות, תמיד מסדרים את השורות על חתיכת מראה? למה זה חייב להיות ראי? מה יש, זכוכית סתם זה לא טוב? למה לא סתם על השולחן או על עיתון, או על כל דבר אחר??
וגם לאלה שלא מסניפים, אבל "סתם" במקרה יודעים את התשובה לשאלתי...