שאלה לכל המסניפים...
;

../images/Emo145.gif שאלה לכל המסניפים...../images/Emo184.gif;

וגם לאלה שלא מסניפים, אבל "סתם" במקרה יודעים את התשובה לשאלתי...
למה בסרטים, כשרואים מישהו מסניף שורות, תמיד מסדרים את השורות על חתיכת מראה? למה זה חייב להיות ראי? מה יש, זכוכית סתם זה לא טוב? למה לא סתם על השולחן או על עיתון, או על כל דבר אחר??
 

Arana

Well-known member
מנהל
לא מסניפה (חו"ח), אבל נראה לי

קודם כל בגלל שזה מצטלם טוב, ודבר שני בגלל שזה משטח מתאים: החומר לא נספג בו, לא נדבק אליו, אפשר לסדר אותו בקלות לשורות. חוץ מזה, כשגומרים להסניף, אפשר להסתכל ולראות איזה יופי אנחנו נראים עכשיו.
ואפרופו: נרקומן אחד סידר לעצמו שני פסי קוקאין להסנפה. הסניף אחד, וכשבא להסניף את השני צלצל הטלפון. הרים הנרקומן את השפורפרת ואמר: "רגע, אני בקו השני..."
 
אז רגע...!

אז זה בעצם רק בסרטים? מסניפים אמיתיים לא מסדרים שורות דווקא על מראה?
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
פיצה
מקפיצה
 
למעלה