קוקי על סוזוקי
New member
../images/Emo143.gifמפגש רעננ-היום!../images/Emo143.gif
בוקר טווווווווווב! ואיזה יום היום ילדים? ומה יש בימי שני ב22:00? כל הכבוד!
היום, ב22:00 נפגשים בפינץ, רחוב החרושת 4 ברעננה...בשביל מה? בשביל להנות מהחברה הנעימה, בשביל לדבר על כל מיני נושאים (וגם קצת על אופנועים), בשביל להכיר את הפנים והאנשים שמאחורי הכינויים...ובשביל להנות מהאוכל של ה"אפטר פארטי" של המפגש
איך מגיעים?(מכיוון כפר סבא\הוד השרון) פונים שמאלה בצומת רעננה צפון, ימינה ברמזור הראשון, שמאלה ברמזור הראשון, נוסעים ישר ועוברים כיכר. המקום מולכם. שפע חנייה קרובה לאופנועים! בקיצור, נא לרשום ביומנים ולהתייצב בשעה היעודה...ובהצלחה לכל הסטודנטים שביננו בתקופת המבחנים!
תגובות נא לרשום כאן, בסאגה, ולא בפורום אופנועים. תודה!
בוקר טווווווווווב! ואיזה יום היום ילדים? ומה יש בימי שני ב22:00? כל הכבוד!