מפגש רעננ-היום!

../images/Emo143.gifמפגש רעננ-היום!../images/Emo143.gif

בוקר טווווווווווב! ואיזה יום היום ילדים? ומה יש בימי שני ב22:00? כל הכבוד!
היום, ב22:00 נפגשים בפינץ, רחוב החרושת 4 ברעננה...בשביל מה? בשביל להנות מהחברה הנעימה, בשביל לדבר על כל מיני נושאים (וגם קצת על אופנועים), בשביל להכיר את הפנים והאנשים שמאחורי הכינויים...ובשביל להנות מהאוכל של ה"אפטר פארטי" של המפגש
איך מגיעים?(מכיוון כפר סבא\הוד השרון) פונים שמאלה בצומת רעננה צפון, ימינה ברמזור הראשון, שמאלה ברמזור הראשון, נוסעים ישר ועוברים כיכר. המקום מולכם. שפע חנייה קרובה לאופנועים! בקיצור, נא לרשום ביומנים ולהתייצב בשעה היעודה...ובהצלחה לכל הסטודנטים שביננו בתקופת המבחנים!
תגובות נא לרשום כאן, בסאגה, ולא בפורום אופנועים. תודה!
 

mendev

New member
who is available in Eben Gavirol ??

או בשפת אימנו מי פנוי באבו גבירול תל אביב לאיסוף של חבילה ?
 

RainyDay

New member
האם זה חוקי להגיע בפחית../images/Emo35.gif

ועוד בפעם הראשונה
במקום עם ה-VFR החדש
אין לי הרבה חשק להרטב לחושך תחזית הגשם. חונה
מכוסה
עצוב
Vxxx Free Rider
 
בהחלט בהחלט בהחלט חוקי!../images/Emo13.gif

מנסיון העבר, רוב החבר´ה מגיעים בימים גשומים עם פחיות...ורק GS אחד עומד לו מיותם בגשם...
 

נתן.ל

New member
מי שמגיע עם פחיות - לתת לרוי בוי

הוא אוסף בשביל צער בעלי חיים
 

royboy1

New member
../images/Emo41.gifהוקפצתי../images/Emo41.gif

הודיעו לי במ"ק ששמי הועלה בפורום הזה ובהודעה מתחת אייקון של מתגלגל מצחוק צורף. אני כועס ולכן הערב אעניש את הנוגעים לדבר
ראו הוזהרתם|אזהרה| ROYBOY
 

mendev

New member
הייי עוגיה !!!

בתור מי שבא הרבה למפגש (מה לעשות אין לי חברים רגילים)
אני חייב לציין שני גיבורים העוגיה שמגיעה עם הגיאס שלה תוך כדי השכבות פראיות גירודי רגליות במהירויות תלת ספרתיות שלא מתחילות ב-1. ואת נתן ל. הידוע כנתי. הבחור מגיע על מ.ז. כל הזמן, איך יש לו ביצים לעשות את זה ??? שני גיבורים אלו מגיעים גם במזג אוויר קשה ולא נעים ובלי פחד. אגב אם לא יהיה מי שיאסוף אותי אני לא אוכל להביא לנתי את הדיסקים שהבטחתי לו !!!!
 
../images/Emo13.gif

מממ...מנדב...אין לך בשביל מה להתחנף אליי...אני,כאמור, מגיעה עם האופנוע. ואתה לא ממש רוצה שאני ארכיב אותך...
 

mendev

New member
רגע רגע רגע....

אל תרגיזו אותי... מקשרים אותי לאיברי מין גבריים שאינם מחוברים אלי פיזית ואני מכיר אותם שנים. קוקי אם תמשיכי בקו הזה לא תקבלי את הסיבוב שהבטחתי לך למרות שנסיעה במהירויות שאני רוכב לא מזיזות לך יותר והנשיא חכה תאכל אצלי גומי שאני אחזור...
 
למעלה