זהו זה

xxgatxx

New member
../images/Emo142.gif../images/Emo186.gifזהו זה

אני יודעת שזה נשמע דפוק ומטומטם ומה שלא יהיה. אבל החלטתי לעזוב את הפורום בשל כמה סיבות. חשבתי על זה כבר כמה זמן והחלטתי שהפורום הזה לא מתאים לי. כמו שדיברנו שי - לרכבת הזו אין לי כרטיס. אני צריכה לרוץ אחריה, ואתה יודע לאן מובילה הדרך ברגל... בגלל שהכל מתוכנן מראש אצלי [תמיד] אז אני חייבת לתת פירוט לסיבות: [1] לא עזרתי פה לאף אחד. זה שמישהו פנה ליועצת בגללי לא אומר שעזרתי לו. [2] חוץ משי ובר אף אחד לא אמר לי תודה אף פעם. [3] אני כבר לא פותחת הודעות כי אני פוחדת מהתגובות שלכם. [4] סה"ר תמיכה נפנפו אותי 4, 4 [!!!!!!!!] פעמים מצ'אטים וכאלה ותמיד התעלמו ממני אלא אם כן שלחתי להם אתם מחזיקים חזק? 8 הודעות בחצי שעה. זה כבר אפילו לא מצחיק, תראו מה אני צריכה לעשות בשביל קצת עזרה, להתחנן. [5] אני מקבלת עזרה, לא ממש אבל מקבלת... לא שאני מרגישה שינוי. אני רק מרגישה רע יותר ויותר. [6] ניצלו אותי פה הרבה. מינית. [7] אני חותכת מול הפרצוף של כמה אנשים, אף אחד לא יגיד לי שהוא נשאר איתי. כולם ברחו בסוף. תודה שקיבלתם אותי כמו שאני. [8] אני הסתכסכתי פה עם יותר מידי אנשים, אבל זה דבר שולי. [9] כל מי שאי פעם עזר לי לא שם יותר [לא נמצא שם]. [10] כל הפעמים שאמרתי שהחיים שלי קורסים אף אחד לא התייחס. מי שיודע - יודע. [11] נתתי למישהו כאן חלק מהנשמה שלי. מאז החלק החסר אני רק הולכת וגוססת. החיים שלי עומדים להגמר בקרוב מאוד. אני לא רוצה יותר לתת לאף אחד לעבור דרך הקירות שלי. אף אחד יותר לא ישבור אותם. אף אחד לא יוריד ממני את המסיכה שוב. אף אחד לא יגע בי יותר. ככה זה ישאר. במילא הכל יגמר בקרוב. אני לא חושבת שאני אשרוד עד ינואר. אני גוססת.. וזה משהו קטן אחרון: תודה לכל מי שהיה איתי בזמנים הקשים. תודה לכל מי שהקשיב לי. תודה לכל מי שלא ניצל אותי. תודה לכל מי שנתן לי את ההזדמנות להכנס לחייו והכי חשוב תודה לכם שקראתם את זה. אחרי השירשור הזה [שלא נראה לי מישהו יקרא] אני אלך לי. אם מישהו מרגיש שהוא צריך אותי, לדבר או משהו או להקשיב או סתם מסר או אייסיקיו 258084155 תודה.
 

TheNimpa

New member
לא..:/

אני אוהבת אותך.. אל תלכי גם :( את עזרת לי.. המון.. תודה :/ את חשובה לי המון.. ואני מחזירה לך את הנשמה..:/ תודה.. היא באמת עזרה.. אני אחייה.. רק.. אל תלכי.. בבקשה..
 

xxgatxx

New member
../images/Emo142.gif../images/Emo186.gifבר תודה רבה.

אני כל כך מצטערת שאני לא יכולה להגיד לך שאני אוהבת אותך. הבנאדם היחידי שאהבתי עזב אותי. אני יותר לא סומכת על אף אחד. גם לא על עצמי. אני לא רוצה לפתח רגשות. רגשות מחלישים אותי. את כולם. את באמת מחזירה לי אותה? זה דבר כמעט בלתי אפשרי. את יודעת מה זה כשעוד נשמה נתקעת לך בגוף? שהיא מפנה את המקום שלך כדי שלה יהיה יותר מקום? היא מצליחה. אצלי בכל אופן. בקרוב לא ישאר עוד הרבה ממני. כשנתתי לך חלק ידעתי שהיא תרוץ ותתפוס את המקום החסר. היא לאט לאט עוד תצליח להשתלט עלי. זהו זה. אני את שלי כאן ניסיתי לעשות, ללא הצלחה. תודה שהיית איתי שם.
 

onlyblack

New member
בבקשה גת...לא...

אל תלכי... את באמת עזרת לי... כתבתי לך באיי סי קיו... אני לא יכול כבר לשכנע אותך... אין לי כוחות גם לעצמי... אני כבר לא אנסה... אבל בבקשה... תמשיכי לכתוב בבלוג שלך ולהיכנס מידי פעם לצאט של הפורום...
 

xxgatxx

New member
../images/Emo142.gif../images/Emo186.gif

זה אני אעשה. אבל אני יותר לא אכתוב בפורום. מי שיתעניין בי באמת יקרא בבלוג, כי זה כמו הודעה רגילה. מי שלא... נו מה אני אעשה. אני לא מחייבת מישהו לקרוא את זה.
 

xxgatxx

New member
../images/Emo142.gif../images/Emo186.gifכן...

והכתובת שלו נמצאת בחתימה שלי...
 

NoY182

New member
גת..

את עזרת לי המון ותודה לך על כך. את בטח חושבת שאני סתם רושמת את זה אבל בזכותך אני פניתי למי שצריך, אפילו סיפרתי להורים, ושבוע הבא יש לי פגישה עם פסיכולוגית.. תודה.
 

xxgatxx

New member
../images/Emo142.gif../images/Emo186.gifנוי..

בבקשה. אני לא חושבת שאני עזרתי לך. את תמיד ידעת לאורך כל הדרך שיש בך כוח ואני חושבת שאת מצאת אותו עוד הרבה לפני שאנחנו בכלל התחלנו לדבר. את זו כאן שעזרת לעצמך...
 

sharon 123

New member
חומד..

גתוש.. מצטער שגרמנו לך להרגיש ככה,אבל את לא חושבת שאת מקצינה קצת? אם את רוצה לעזוב, זה זכותך, אבל אם אנשים פה אומרים שעזרת להם, אולי זו חובתך להישאר, הרי גם כשאת עוזרת את לא שמה לב, גם כשאת מועילה (ואת מועילה) את חושבת שאת הורסת... אולי תני עוד צ'אנס?! אני רק מקווה שתעשי את הבחירה הנכונה.. אוהב שרון
 

xxgatxx

New member
../images/Emo142.gifלמי אני אתן עוד צ'אנס?...

אם לעצמי אני לא נותנת...
 
למעלה