הודעות משוטטות

Ultra Spidey

New member
חשבתי שזה יעניין אתכם..

לגבי באפי: " מושי שלום, תודה על פנייתך. בקשתך הועברה לגורמים הרלוונטים. כרגע, לא תשודר הסדרה מהעונה הראשונה אך, העונה 7 (והאחרונה) תעלה בינואר הקרוב. המשך צפייה מהנה, יפעת משגב "
 

say my name

New member
i've got a theory

גם בעונה הרביעית, גם בחמישית וגם בשישית יש פרקים שהם לכאורה קצת גימיקים כי הם יוצאים מה"שיגרה" הרגילה של הפרקים ומשתמשים בטכניקות קולנועיות מיוחדות ומתחוכמות לספר את הסיפור. אני מתכוונת ל-האש מעונה 4, the body מעונה 5 והמחזמר מעונה 6. גם בהאש וגם במחזמר העלילות הבסיסיות רגילות באופן יחסי לסידרה, אבל מה שמעניין שחוץ מהשימוש המתוחכם והמוצדק (והמדהים, אם יורשה לי) שנעשה בצילום, בימוי ומוזיקה, הפרקים האלה הם לא סתם גימיק שבא לפתור את בעיית השעמום של ג'וס. חוץ מהעובדה שהטכניקות המיוחדות תורמות להבנת הפרק ומהוות חלק בלתי נפרד מהאמירה שלו, בכל אחד מהפרקים יש התקדמות עלילתית משמעותית - לפעמים הרבה יותר מאשר בפרקים אחרים "רגילים". ב"האש" באפי וריילי מגלים לראשונה את האמת אחד על השני, שלא לדבר על הנשיקה הראשונה שלהם. ב"הגופה"... טוב, לא צריך להכביר מילים. אין דרך טובה יותר מאשר השימוש בצילום, עריכה והפסקול (או חסרונו) כדי לתאר את שלל הרגשות שנובעים ממוות של מישהו קרוב וחסרונו. לדעתי, כאן בדיוק מתחילה ההתדרדרות של באפי שמסתיימת רק בסוף עונה 6. המחזמר, חוץ מזה שהוא פרק מושלם, משתמש בשד עם תסביך ברודווי כדי לקדם את העלילה באופן ששום פרק אחר לא קידם (לדעתי...). הפרק מצליח להציג כמעט את כל הדמויות בצורה עמוקה ורב-רבדית, את היחסים שלהן עם הדמויות האחרות וגם חושף סודות שיהוו בסיס לכל העלילה של המשך העונה - הקלפטומניה של דון, החששות של זנדר ואניה מפני החתונה, הרגשות המעורבים של ג'יילס כלפי באפי, התערערות היחסים בין ווילו וטארה וכמובן הגילוי שבאפי היתה בגן עדן והיא רואה את החיים בסאנידייל כגיהנום (עם כל הבעיות הנפשיות שנובעות מכך). את עונות 1-3 מזמן לא ראיתי ואני לא זוכרת - היו פרקים שמתאימים לתאוריה שלי? (בעונה 7 לא היו ממש פרקים מיוחדים וזה בכלל נושא כאוב לדבר עליו...)
 

PsychoSlayer

New member
ג'ולי בסרט

יש יכשיו בהולמרק סרט עם ג'ולי קוראים לו מרוץ מכשולים...אני לא הולכת לראות כי זה נשמע די משעמם אבל דרלה שם!!!
 
../images/Emo41.gifהי. יש למישו פה את העונות

הראשונות של באפי (1-3) על דיסקים? רציתי להוריד אותן למחשב אבל זה כבד מדי והמחשב שלי ימות..
אז אם יש את זה למישו פה והוא/היא רוצים להפטר ממנו או למכור אז שלחו לי הודעה לכאן או לאייסי :176659973 בבקשה אני חייבת אותן~!!!
 

PsychoSlayer

New member
בחיים לא חשבתי שאני אגיד את זה...

אבל הפורום הזה ממש מת... אני יודעת הסדרה נגמרה ובלה בלה בלה... תתעוררו אנשים.
 

12111 מיכל

New member
היי

מישהו יכול להביא לי בבקשה תקציר של כול מה שקרה בבאפי אני רוצה את התקציר של הסדרה בבקשה ודרך אגב אני חדשה פה רק לפני כמה זמן אני התחלתי להעריץ אותה
 
מה קורה בתפוז אנשים ? ../images/Emo45.gif

היום ומחר מתקיים אירוח מיוחד של נציגות פרויקט "עוצמה", שיענו לשאלותיכם בפורום הפרעות קשב ADHD. הנציגות תענינה על שאלות בנושאי שליטה בהתנהגות ומיומנויות חברתיות של ילדים. פרטים נוספים בפורום. מאיה עטיה, מאלפת הכלבים המקצועית תקיים הערב ב-20:00 שידור נוסף ב- Blog TV ותענה לשאלותיכם לגבי התנהגות כלבים ואילוף. באת הפסטיגל אנחנו מאפשרים לכם לזכות בדיסקים של הפסטיגל וכרטיסים למופע. כל מה שעליכם לעשות הוא להעלות תמונה שלכם מחופשים לאחת מהדמויות שבאגדות. בהצלחה!
 

lavender4

New member
שודר בשבוע שעבר

שני הפרקים האחרונים של באפי שודרו בשבוע שעבר.
 

resputin

New member
ם התחלת להעריץ אותה רק לפני כמה

זמן, למה שנהרוס לך את כל הסדרה? בילתי אפשרי "לתקצר" שבע עונות (144 פרקים) - לא של אף סדרה ובטח לא של אחת מורכבת ברמה של 'באפי'. התחלת להעריץ אותה, אז תקחי את הזמן שלך, תצפי בפרקים, לאט לאט בעונות, תהני ממנה. אחרת, מה שווה כבר להיות מעריץ? מה גם שכל תקציר, כזה או אחר, יכול להיות עוול נוראי לסדרה -והוא לא ישתווה או יגיע לברכיים של באמת לצפות בסדרה.
 

resputin

New member
הממ, תרכשי את הDVD?

איכות טובה יותר, סאונד טוב יותר, מסודר להפליא. עולה קצת, כן, אבל אפשר בחלקים.
 
אז זהו ש

אם הייתי רוצה רק עונה אחת אז הייתי קונה.. אבל הבעיה שאני רוצה את שלושתן.. ואין לי מספיק כסף בשביל זה.. ואיכות טובה אפשר גם למצוא בעונות שלמות שאפשר להוריד ישירות למחשב (ליונטוורק).. נראה לי בכל זאת תודה אניווי :]
 

PsychoSlayer

New member
שיט..

אני לא מאמינה... כתבתי עכשיו "תקציר" וזה לא עלה... גרררר טוב לא משנה... תעשי את מה שהוא אמר לך... תראי את הסדרה תקצירים באמת הורסים. וברוכה הבאה
כדאי לך לא לראות מעונות מאוחרות ולהתחיל מההתחלה..
 
כשאת כותבת הודעה ארוכה

מומלץ להעתיק אותה לעוד מקום כי כשהדף נשאר הרבה זמן על המצב של השלח הודעה תפוז מסתבך. ואל.
 
בעונה השביעית לא היה פרק מיוחד?

בטח שהיה פרק מיוחד שמתאים לכל ההגדרות שלך לפרק מיוחד בעונה שביעית. 7X07-conversations with dead people טכניקות מיוחדות, קידום עלילה וכו'- היה לו את כל אלו. I've got a different theory לפי דעתי בכל עונה הפרק השביעי היה פרק מפתח. הראשונה- "אנג'ל" לא צריך להוסיף יותר כמה הפרק הזה תרם. השנייה- "lie to me" בפרק זה כל אחד מהדמויות מתמודד עם נקודה עיקרית. באפי- באמון באנג'ל ובפורד. ווילו- בנאמנות לבאפי. זנדר- מתמודד עם הקנאה שלו באנג'ל ובסוף מתעלה על עצמו. ג'יילס- מכוון את באפי ומשענת נפשית בשבילה. אנג'ל- נאלץ להתמודד עם עברו לראשונה. והכי חשוב בפרק זה אנחנו מתחילים להכיר את ספייק לעומק ורואים שהוא אימפולסיבי ומונע ע"י רגשות. השלישית- אני לא זוכר.(מישהו מוכן להזכיר לי?) הרביעית- "היוזמה" קודם כל מתגלה סודם של ריילי ופרופ' וולש. ספייק מקבל את הצ'יפ ואנחנו מבינים מה המשמעות של זה בפרק הזה. באפי מתגלה לנו כחברה טובה ותומכת לווילו (צד שלא ממש ראינו באופן כזה). ג'יילס וזנדר קצת אבודים וזה מבהיר לנו דברים ורמזים שאנו רואים מתחילת העונה. פרק שמאוד מקדם את העלילה. החמישית - "fool for love" פרק מעולה על העבר של ספייק ונותן לנו להכיר את וויליאם האדם חסר הביטחון. לפי דעתי זה בהחלט היה פרק מפתח. השישית- המיוזיקל (אפשר להסתל על ההודעה שלמעלה למי שלא משוכנע שזה פרק מפתח). השביעית- "שיחות עם אנשים מתים" אנחנו לומדים על הרוע הראשון ועל הכח שלו. אנחנו לומדים שיכול להיות שספייק עדיין הורג אנשים. פרק זה כלול גם ב"פרקים המיוחדים" כמו שקרא להם say my name. מישהו יכול לכתוב מה היה הפרק השביעי בעונה השלישית כדי לבדוק אם התיאוריה שלי נכונה לגבי כל העונות.
 

yotam 14

New member
נצל"ש |ספויילר|

נכון יש את Trading Cards של באפי? הוציאו כאלה לפוטנציאליות גם? (קנדי,רונה,אמנדה) אם כן,יש מצב שאני יכול למצוא תמונות שלהם באינטרנט? איפה?
 
למעלה