דברו אלינו בפרחים

מצעד האביב - רחל אטס, אריק איינשטיין

אם יבשו שלוליות ואם פרחו הפרדסים, אם ירשו נוריות את מקומם של נרקיסים, זה סימן שאביב כבר מטייל על הכבישים וחלון יש לפתוח ולסלק את התריסים. צבעוני עלה בואדי, חמורים רועים בניר, ואני פתאום שמעתי כל ארצי דוברת שיר. כי כאן האביב הוא בן יומיים כאן האביב ימות צעיר. כל מי שעוד יושב בבית הוא פיסח או נזיר, כן, הוא פיסח או נזיר.
 
פזמון ליקינטון

בשבת - השמיע אבי אתגר ברשת ב' ביצוע נפלא לשיר הזה. לצערי איני זוכרת את שם הזמרת.
 
רק הד קולך / הפרברים

במדרונות חפזו פרחים לפרוח לך כלנית בשערך ועם האביב מיהרת גם את לברוח ואין יודע איך.
 
האוהבים את האביב - השלושרים

מי היו שם? היא והוא, עם ההיא וההוא והנונינו בשדה לבד הלכו והציפורים סביב מזמרות בקול עדינג: דינגה דינגה דינג, דינגה דינגה דינג לאוהבים האוהבים את האביב. מה גבוהה היא הקמה עם ההיא וההוא והנונינו שם שכבו הם בחמה והציפורים סביב מזמרות בקול עדינג: דינגה דינגה דינג, דינגה דינגה דינג לאוהבים האוהבים את האביב. הם הגישו פה אל פה רך עם ההיא וההוא והנונינו החיים הם פ-פ-פרח והציפורים סביב מזמרות בקול עדינג: דינגה דינגה דינג, דינגה דינגה דינג לאוהבים האוהבים את האביב. קח, לכן, את החיים עם ההיא וההוא והנונינו באביב עשה חיים כמו הציפורים סביב מזמרות בקול עדינג: דינגה דינגה דינג, דינגה דינגה דינג לאוהבים האוהבים את האביב.
 
קומי צאי - יהורם גאון

קומי צאי אחותי כלה, קומי צאי קומי צאי בשורת אביב לך הבאתי מאחרי גדר גני נראה ציץ, נראה ציץ נשמע קול הדרור על ביתי עבר חסד אל בארץ על כנף אור, על כנף אור ובפלגים נפלה רינה לבלבו בגן העצים, אביב בא, אביב בא הדובדבניה הלבינה
 
למעלה