אביב הגיע, פסח מתקרב

moribat

New member
אנחנו רוב הסיכויים מתפצלים

אני אצל הוריי, הוא אצל הוריו.
 
אנחנו עושים עם חברים

אנחנו נוסעים לחמישה ימים לאכזיב צימרים מעץ, ג'קוזי בחדר אין לנו מחוייבויות להורים בדר"כ אז אנחנו עם קבוצה ענקית של חברים נוסעים עם הילדים המחשב (כמובן) איתי, לוקחת לפטופ עם אינטרנט אלחוטי לילדים לוקחים משחקים, אופניים, קורקינטים, בריכה הכל שם יהיה טוב באדי
 

ענתי 10

New member
בדר"כ אצל חמותי או אצל אחת

האחיות שלה. עכשיו, לאור מצבו של חמי לא ברור מה יהיה.
 

ענתי 10

New member
תודה על ההתעניינות ../images/Emo24.gif

מצבו ממש ממש לא טוב. אחרי שהמצב כבר די התייצב, לפני כשבוע וחצי הוא שוב קיבל דום לב. אומנם הצליחו לייצב את הלב, אבל נגרם לו נזק מוחי בלתי הפיך. בנוסף עכשיו הוא פיתח איזה דלקת ריאות וחטף גם זיהום... בקיצור, הסיפור גמור
 

g u r a

New member
../images/Emo10.gif מאוד עצוב לי לשמוע

מקווה בכל זאת בשבילכם שיש עדיין איזו ורפואה.. תחזיקו מעמד.
 

g u r a

New member
מותר/ אפשר

לשאול למה? (את לא חייבת לענות אם לא בא לך..סתם סקרנות)
 

g u r a

New member
o.k זו זכותך..

איש באמונתו יחיה. למרות שאני לא חושבת שיש קשר לקיומו של אלוהים בקטע הזה. אנחנו למשל "חוגגים" בגלל היותנו יהודים ,ולמען החדרת המוטיבים היהודים בילדים.כשיגדלו יבחרו את דרכם. (ושלא תהיה אי הבנה - אני לא מנסה לעורר ויכוח דתי, וגם לא להחזירך בתשובה..
)
 
לי חשוב החג הזה בגלל ההוויה

המשפחתית ולא בגלל הדת. אני חילונית גמורה שעושה כל יום שישי קידוש, מדליקה נרות, חוגגת חגים ונהנית מהנופך המיוחד שהחגים נותנים לאווירה המשפחתית.
 

g u r a

New member
../images/Emo45.gif

כך גם אנחנו. קידוש בליל שישי,הדלקת נרות,לוקחים את הילדים בכיפור לבית כנסת לשמוע את תקיעת השופר,ערב ראש השנה ופסח עם המשפחה,מדליקים חנוכיה.. (אנחנו מבקרים הרבה בבני ברק אצל רופא הילדים..והבכור שאל פעם - למה אנחנו לא מתלבשים כמוהם..אז הסברתי לו ולילדה שכולנו יהודים .אבל חלק בחרו לקיים את כל המצוות= דתיים, ואנחנו החילונים בוחרים אלו מצוות לקיים.)
 

Nataly A

New member
בחיי שאין לי מושג ../images/Emo12.gif

אני משערת שאנחנו עושים את זה בתורות, ונראה לי שהשנה זה תור המשפחה מצד אבא שלי...
 

Miss פטל

New member
לא עושים סדר אף פעם

אולי נשב לאכול ארוחה עם הורים שלי ואולי תהיה מצה
 
פסח, פסח...

סוף סוף יש לי איפה לעשות. כל שנה חיפשתי איפה עושים את הסדר אני ואמא שלי ולפני שנה וחצי כשהכרתי את בעלי היום, אמרתי לו שהחלום שלי לעשות את הסדר אצלי עברנו לגור יחד ועשינו אצלנו את הסדר הזמנו את המשפחה שלו ואת שלי (גם הכרות בין ההורים וגם סדר). זה הדבר הכי קשה לעשייה. ועכשיו יש לי כל שנה איפה לעשות (מאוד חשוב לי ליל סדר) אז עושים אצל אמא שלו.
 
למעלה