הפורום בן 3

BeniTaz

New member
../images/Emo141.gif../images/Emo41.gifהפורום בן 3../images/Emo70.gif../images/Emo65.gif

3 שנים חלפו מאז קם הפורום היקר הזה! אותו הקימו טל (t-man) ואלון. אני הצטרפתי לניהול ולאחר מכן גם שאול. בגילגולו הראשון עוד נקרא פורום UFC ועם פתיחתו הפך לבית החם של אוהדי ה-MMA בארץ. הפורום לא מפסיק להתפתח ובחודש אוקטובר מספר שיא של 170 מגיבים שונים.. מספר שכנראה צפוי להישבר גם החודש. גרעין חזק של אוהדים מושבעים, אירועים, ראיונות, סקירות, מפגשים, שיתופי פעולה וקהילה חמה מאוד שהולכת להישאר עוד שנים רבות... לא משהו מובן מאליו. אני חייב לציין שהרמה איכותית וכל הזמן רק מטפסת ותענוג לנהל את הפורום הזה עם אנשים יקרים כמוכם. אז תודה רבה לכולם
 

BeniTaz

New member
אני חייב לציין

עמית חיזוק משמעותי לניהול.. עבודה מצויינת
 

AmitNHB

New member
../images/Emo140.gif איך שהזמן טס לו...

נראה שרק אתמול עוד היתי כותב עם עוד 2-3 אנשים בפורום באתר של גרי רויף שהיה בכלל על WWF עם פינה קטנה ל MMA וזה היה 6 שנים לפני שהפורום הזה קם
בין לבין היו עוד שני פורומים שונים ב
לפני הפורום הזה שהוא כמובן הגדול והאיכותי ביותר, והקרדיט מגיע למי שניהל לפני ועדין מנהל. כן, לא שכחתי שבהתחלה התנגדתי... טעיתי
 

AmitNHB

New member
../images/Emo101.gif התכוונתי לומר: והקרדיט מגיע

לכל מי שניהל לפני ולכל מי שעדין מנהל.
 

t-man

New member
וואו כמה שהזמן טס!המון מזל טוב!../images/Emo65.gif../images/Emo77.gif

ממש משמח אותי לראות את מה שהקמנו צומח למקום מס' אחד באינטרנט לדיבור בעברית על MMA,אני חושב שפורום רק יגדל ככל שספורט יתפוס תאוצה ונזכה בשנים הקרובות לראות את ה-UFC בישראל. תודה לכולם ובמיוחד למנהלים שעושים עבודה מדהימה
שיהיה עד מאה ועשרים
 

t-man

New member
אני משנת 2001 מחכה לרגע הזה

איבדתי את המון לגבי נושא העריכה...
 

t-man

New member
*האמון

פאק מה קרה לי היום...וזה אירוני כי עכשיו היה מתאים שתהיי אופצית עריכה.
 

זקס11

New member
לעולם לא תהיה עריכה

אני כן מאמין שזו בעייה משפטית ולא טכנולוגית. לפני כמה זמן ערכתי פורום ב YNET, והם בדיוק ביטלו את אופציית העריכה. ז.א. שכמנהל יכולתי רק למחוק הודעות ולא לערוך. תחת ההנחה שתפוז ו YNET הם הפורומים הגדולים במדינה, הם כנראה יודעים למה הם מסרבים לספק עריכה (וכאמור, ב YNET זה היה ובוטל).
 

AmitNHB

New member
ברור שבתור מנהל לא הגיוני שתיהיה לך האפשרות

לערוך הודעות של מישהו אחר למעט מחיקה כוללת וגם זה בתנאים מגבילים. מדובר על האפשרות הטריויאלית של משתמש לערוך הודעות של עצמו, לצורך העניין בפרק זמן סביר של כמה דקות.
 

welterweight

New member
בפלטפורמות אחרות

דווקא יש את האופציה הזאת.משתמשים בה הרבה כדי לטפל ב...ספוילרים. פשוט רואים מי ערך את ההודעה אחרון והמנהל גם רושם את זה בבירור ונותן את הסיבה.
 

AmitNHB

New member
לא לגיטימי בעליל בעיני.

למחוק, שזו פעולה המוגדרת הייטב, זה בסדר תחת ההנחה שמוחקים רק במקרים חריגים. להתחיל להתעסק עם מה ואיך לערוך זה לא לגיטימי בעיני. בתור משתמש לא היתי רוצה שאף אחד ישים לי מילים בפה, גם לא למען מטרה טובה.
 

welterweight

New member
זה לא ששמים לך מילים בפה

אבל אם כתבת ספוילר בהודעה ואי אפשר למחוק אותה כי היא באמצע שרשור או באמצע התפצלות משרשור,אז לערוך אותה ל "הודעה נערכה,ספוילר.אנא שימו לב" זה לא משהו שאמור לפגוע בך כמשתמש. אבל מה זה משנה,אני אשמח אם הפורום הזה לא יזרוק אותי אחרי הודעות וייתן לי לערוך את שגיעוט הקטיב שלי (לא שהן קורות...).משם כבר נתקדם.
 

AmitNHB

New member
הכל פתיר. פשוט נותנים אפשרות למחוק הודעה מבלי

למחוק את הצומת עצמו, כלומר משאירים הודעה ריקה (או עם כיתוב, כאן נמחקה הודעה. סיבה: בלה בלה בלה). אבל מתן אפשרות עריכה של הודעות לא שלך היא פתח להמון בעיות שאף אחד לא מעוניין להתעסק איתן כאשר יש פתרונות אחרים כ"כ פשוטים. לגבי עריכה עצמית, אני כמובן מסכים.
 
עריכת הודעות

עריכת הודעה למישהו אחר היא פתח למקום מאוד בעייתי מבחינה משפטית. לך תוכיח שמה שכתוב בהודעה שאתה חתום עליה לא אתה כתבת. כן צריכה להיות אפשרות שכל אחד יוכל לערוך את ההודעות שלו למשך מס' דקות לאחר שנשלחה, וכל עוד לא היו עליה תגובות. לאחר מס' דקות או אם כבר הגיבו להודעה ההודעה ננעלת לעריכה.
 

מרקו בי

New member
מזל טוב ענק לפורום

אני חייב לציין שבזכות הפורום הזה למדתי כלכך הרבה על הספורט הנפלא הזה ואני בטוח שהפורום רק יגדל יחד עם הספורט הזה. אני בטוח שיש כמה מאות סמויים שלא מגיבים כמו שהייתי בהתחלה, מי יתן ושנגיע לעוד ועוד אנשים והרמה כאן תעלה וכך גם המודעות.
 
למעלה