שרשור נצלש"ים - יום שלישי

noambill

New member
יהיה נחמד אם..

נכתוב כל מיני שמות של שירים בגרמנית ואז באנגלית כי למשל יש שיר אחד שאני מתה עליו בגרמנית ואני לא יוגעת אם עשו לו עיבוד לאנגלית וכאלה... קוראים לו Spring Nicht שיר שולט ד"א חחח.. אז אם אפשר אני אשמח^^ נ.ב: לא מצאתי למה להגיב אז פתחתי הודעה חדשה.. מקווה שזה בסדר^^
 

chadoosh

New member
מה קורהה חברהה?

מי היה בהופעה??? הפסדתי רציית ללכת ולא יצא... אז אם למישהו בא לספר, תודה... ח אנשים חשבו שלא רציתי ללכת כי אני בן, אבל נזכרתי מאוחר מיידי שאני רוצה כרטיס אז ערב טוב לכולם ותספרו לייי..
 

דנה 665

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo20.gifשלוםםםם אני צריכה עזרה../images/Emo20.gif../images/Emo20.gif

לצערי לא ההיתי בהופעה ,אולי מישהוא יודע איפה אפשר ליראות קטעי וידיאו מההופעה?(אבל שלא ההיה מפלאפון) תודה!!!!!!
 

נועמייי

New member
שאלה בקשר לאחד הסיפורים..

בבלוג של אן ולרה היו שני פרקים של סיפור שכתבו שתי אנונימיות, והיה קישור לקרוא את ההמשך אבללל חיפשתי שנים בקומונה פה ולא מצאתי. אם מישהו מבין למה אני מתכוונת אולי עזרו לי למצוא את ההמשך? :]. הא וסורי שלא ניצלשתי, לא ידעתי לאן =|.
 

Black Jane

New member
אני לא יודעת אם ראיתם את זה בעבר...

אבל במקרה נתקלתי בזה, ולדעתי זה מדהים
ביל :) מה דעתכם? היא עשתה את העיינים שלו כאלה מדהימות (אולי הם ככה גם במציאות, אני לא יודעת
)
 

mor the only

New member
שאלה-

חברה שלי אמרה שיש תמונה אמיתית שטום וביל מתנשקים.. כן אני יודעת שעשו מלא פוטושופים שלהם אבל היא אמרה שיש איזה תמונה ששאלו אותם בראיון והם אמרו שזה כדי להראות על הקרבה ביניהם ויש לי איזה תמונה בהגדלה לא יודעת אם היא אמיתית או לא... בקישור פה- http://www.siz.co.il/my.php?file=cmmmmowdxlnd.jpg קיצר מישו יודע על זה משהו?
 

PerfectSP

New member
איזה ציור מדהים../images/Emo99.gif ../images/Emo190.gif

כן,העיניים שלו בהחלט כאלה מדהימות גם במציאות
 

florit11

New member
זה לא אמיתי.

ולגבי מה שהם אמרו בראיון. שאלו אותם לגבי התמונה, הם אמרו שהיא לא אמיתית, אבל הם לא מייחסים עליה חשיבות כי היא מראה על הקרבה ביניהם. כלומר היא לא אמיתי, אבל היא לא מפריעה להם. בקיצור הם שמים זין... ^_^ ועכשיו נקודה למחשב: אם היה משהו בין ביל וטום(איכ), ובמידה והם היו מתנשקים, באמת נראה לך שהם היו מצלמים את זה? או נותנים למישו לצלם את זה? בשביל מה? לעורר מהומות? זה דברים ששומרים בפרטיות. תחשבו בהגיון... ><" ואין ביניהם יחסים מיניים, אם מישו רצה לשאול... =/
 
למעלה