ספיישל - קטנטנות

s h a r o n 7

New member
העלילה ../images/Emo121.gif

לאחר מותו של רמירו כל העושר שלו הוקפא עד שימצא יורש. מרגע זה כרמן ניסתה להמשיך לשמור על הסוד הגדול ולהסתיר את מילי מגבי. לצערה הרב, מטילדה גילתה את הסוד האפל של כרמן וניסתה לסחוט אותה. בתמורה לשתיקתה כרמן הציעה למטילדה כסף-שוחד. אחרי הפרידה הקשה ממרטין, בלן שבורת הלב החליטה להמשיך הלאה בחייה ופגשה את פקונדו, רופא המעון עטור השפם. בינתיים באו ילדים חדשים למעון, וביניהם גם בנים. אחרי שמטילדה גילתה לכרמן שהיא יודעת את הסוד שלה, כרמן קיבלה התקף, איבדה את הזיכרון והחלה להתנהג כמו נערה בת 17. חורחה קלמנטי החליט למנות את בלן כמנהלת המעון החדשה באופן זמני, עד שכרמן תוכל לחזור לתפקד. כאשר כרמן חזרה לתפקיד חורחה החליט שכדי שהאווירה במעון תהיה יותר נעימה הילדים צריכים לבחור את המנהלת, ולבסוף, כמובן, בלן נבחרה. למרפאתו של פקונדו הגיעה ילדה מוכה בשם נדיה. פקונדו, שנבהל מהחבלות שלה, החליט להרחיק אותה מאביה והביא אותה למעון. אביה של נדיה לא וויתר עליה בקלות ורדף אחריה אל המעון באיומי אקדח. לבסוף המשטרה תפסה אותו ונדיה הפכה להיות ילדת מעון. למעון הגיעה ילדה בעייתית בשם קרולינה, יחד עם ילדה שקטה וביישנית בשם פלור. כולם רצו שהיא תעבור למעון אחר בגלל הצרות שהיא גרמה, אך בלן התעקשה שהיא תישאר ותנסה להתאקלם. עוד הגיעו למעון גם פילאר וסנטיאגו, אחייניו של סבריו. סבסטיאן גילה שהוא חולה, ויצא לחופשה בסן קלמנטה. פקונדו, חברו הטוב ביותר, יצא אחריו כדי שהוא לא יצטרך לעבור הכל לבדו. שם פקונדו פגש בשני ילדי רחוב בשם פטו ולאו. בלן והילדים, שהתגעגעו לפקונדו האהוב שלהם, החליטו לנסוע כולם לסן קלמנטה. שם נערכה החתונה המדומה של בלן ופקונדו, ולקול הפעמונים ותשואות הילדים הסתיימה העונה השנייה.
 

s h a r o n 7

New member
הזוג הראשי בעונה ../images/Emo23.gif

בלן ופקונדו השניים התחילו כמעט כשונאים, הפכו לידידים טובים, ולבסוף לזוג מאוהב. כבר בעונה הראשונה פקונדו חיזר אחרי בלן. בלן עזרה לו להתגבר על כל הקשיים שהיו לו עם ההתמכרות לסיגריות ואלכוהול. הם היו ידידי נפש טובים מאוד ובסופו של דבר בלן החזירה לפקונדו אהבה והם החליטו להתחתן.
 

s h a r o n 7

New member
פלור ../images/Emo95.gif

ילדה יהודייה שקטה שהגיעה למעון עם תמרה. פלור הייתה שחקנית ואהבה להשתתף בהצגות בית הספר. היא עזבה את המעון כשאמה השתחררה מהכלא ובאה לקחתה. היא היתה ילדה חברותית שתמיד הייתה חביבה על כולם. פלור זכרה את מטילדה מהימים שבילתה עם אמא בכלא, אבל לא סיפרה לאף אחד אחרי שמטילדה איימה עליה.
 

s h a r o n 7

New member
תמרה ../images/Emo95.gif

הגיעה למעון עם פלור. הייתה חברתו של פקק, עד שנאלצה לעזוב לבית ספר למחוננים בחו"ל. ילדה בלונדינית עקשנית שאהבה לעמוד על דעותיה. לא הסתדרה טוב בהתחלה עם הבנות, אך לבסוף השתלבה והפכה להיות חלק מהחבורה.
 

s h a r o n 7

New member
נדיה ../images/Emo95.gif

ילדה מוכה שהובאה למעון על ידי פקונדו בראוסן, הרופא, והשתלבה עם הזמן. נדיה הייתה כמו אחות ללכלוך, והשניים היו קרובים מאוד בהתחלה. היא הייתה ילדה מאוד פעלתנית שאהבה לצעוק ולהשתולל. כשהגיעה למעון היא לא השתלבה כל כך בהתחלה, וכל הזמן בכתה.
 

s h a r o n 7

New member
פילאר ../images/Emo95.gif

אחייניתו של סבריו ואחותו של סנטיאגו. ילדה בלונדינית שקטה שאהבה לצלם. השתלבה יפה עם הבנות במעון, ועזבה לאחר זמן קצר עם אחיה בחזרה לכפרם.
 

s h a r o n 7

New member
סנטיאגו ../images/Emo95.gif

סנטיאגו היה די סנוב ובהתחלה לא השתלב בחברת הבנים. עם הזמן הוא התרגל אליהם והתחיל לשתף איתם פעולה. הוא בא מחברה עשירה, וכל הזמן התנהג עם גינונים ודיבר בשפה מנומסת. הוא הביא איתו מחשב ונהג לעבוד איתו. בסופו של דבר עזב עם אחותו פילאר.
 

s h a r o n 7

New member
סנטיאגו - "לכלןך" ../images/Emo95.gif

הגיע למעון עם פקק. הוא קיבל את הכינוי מכיוון שהיה ילד מלוכלך שלא אהב להתקלח. לכלוך העריץ את אנדי, שהיה בשבילו כמו אבא. הוא היה ילד מאוד שובב וילדותי, ואהב להסתבך בצרות.
 

s h a r o n 7

New member
גיז'ה ../images/Emo95.gif

הגאון של המעון. ילד חכם שהתעסק בחשמל ואלקטרוניקה. תמיד ידע לתקן דברים, המציא המצאות. גיז'ה היה מאוהב בקלריטה, והיא כמובן לא החזירה לו אהבה מאחר שהיא הייתה מבוגרת ממנו בהרבה, ובאותה תקופה יצאה עם תומי.
 

s h a r o n 7

New member
פקק ../images/Emo95.gif

הגיע למעון עם לכלוך. ילד שוויצר ומתלהב. חשב שהוא הכי יפה, ומגיע לו לזכות בכל הבנות. הוא היה מאוהב בתמרה וחיזר אחריה זמן רב. הוא היה אוהד גדול של קבוצת הכדורגל "ריבר פלייט", אך לאחר שפגש את דיאגו מרדונה, החליט לעבור להיות אוהב קבוצת הכדורגל "בוקה ג'וניור", שם דיאגו שיחק.
 

s h a r o n 7

New member
זבוב ../images/Emo95.gif

הבן הבוגר במעון. אחיה הגדול של חימנה. אהב להסתבך בצרות. הוא הסתבך עם כנופייה מסוכנת ונכנס למוסד לעבריינים צעירים, שממנו יצא בעזרת בלן. זבוב יצא עם ורו והשניים נאלצו להיפרד כשהיא עזבה עם אביה ואחותה מארו.
 

s h a r o n 7

New member
וכמובן גם.. ../images/Emo95.gif

מילי, ורו, מארו, ג'ורג'ינה, חימנה, סינתיה, לאורה, סול וקרולינה שכבר הצגתי
 

s h a r o n 7

New member
העלילה ../images/Emo121.gif

כרמן גירשה את כל הילדים מהמעון והשאירה אותם ללא מעון. בלן קיבלה מכתב מאדם מיסתורי בשם פדרו וגה. במכתב נכתב כי וגה עצמו מציע להם את ביתו הישן בשביל להקים את המעון מחדש. בלן והילדים מיהרו ומיד נסעו לכיוון הבית הישן של אדון וגה. כשרק הגיעו בלן והילדים למעון הוא היה מלוכלך ולא מסודר, לאחר שיפוצים ואהבה שהעניקו הילדים ובלן למקום, המעון הפך לפלא, לאור בחיי הילדים. הילדים גילו את הלנה, אם הבית, שהתנהגה כמו רוח רפאים והגיחה ממקומות מוזרים ומשונים. גבי גירשה את כרמן לרחוב כמו שכרמן עשתה לבלן והילדים. בית המשפט דרש שהמעון ירשם על שם אדם בעל ניסיון וממון ובשל כך כרמן הוחזרה ונרשמה כבעלת המעון. גבי החזירה את כרמן לביתה, אך רק בתנאי שהמעון יירשם על שמה - וכך היה. כרמן רצתה את כל הנכסים לרשותה ורצתה להנהיג את הכספים במעון ולהרחיק את בלן. בשלב מסוים הצליחה וכלאה את בלן בבית על עץ בחדר חשוך וקטן שם הופיעו כוכבים המסמלים את טוב לבה של בלן כל פעם הם הופיעו מחדש למרות נסיונותיה של כרמן להוציא אותם הם הופיעו מחדש כל פעם. בסוף בלן הצליחה לחזור להנהלת המעון. אלחו הגיע למעון, והתחזה לפדרו וגה, שמסר לילדים את הבית שלו, המעון. הוא אמר שהוא מחפש ילדה בערך בגיל 8 לאימוץ (הילדה היחידה שהתאימה הייתה כמובן סול). הוא קנה לה מתנות כל הזמן והראה שהוא אוהב אותה. אבל אז, הלנה הבינה שזה לא אדון וגה (שאיתו היא עבדה שנים רבות) וחשפה את זהותו האמיתית, שממנה הסתבר שסול היא בתו הביולוגית. אלחו טען לאבהותו ודרש לקבל את החזקה עליה. בהמשך התנהל משפט שבו זכו שני הצדדים למשמורת חלקית. יומיים בשבוע סול תהיה אצל אלחו ובשאר השבוע במעון. בלן לא אהבה את אלחו כלל משום שהשוויץ בכספו וביכולתו להעניק לסול כל שתרצה. לבסוף אלחו הונה על ידי עוזרו, הורסיו ונעלם. מאז סול מתגעגעת עליו מאד. אצל זבוב בינתיים התפתחה מחלה נדירה שתוקפת את העצמות. הוא נאלץ לנסוע לקובה לקבל כ50- זריקות שאמורות לרפאו. הטיפול היה מאד יקר והילדים נאלצו לשלם עם הכסף אותו הם חסכו במשך השנה, כדי לנסוע לדיסני. זבוב החלים, והחלום לטוס לדיסני הלך והתרחק מלהתגשם. אמנדה דל סולר הפעילה את כוחה, והשיגה כרטיסים לכולם בעזרת הונה. בתחילה, חימנה התנגדה שאמנדה תיתן את כספה לכרטיסים משום ששנאה אותה על היותה אמה ולא רצתה לקבל תרומות ו"רחמים". לאחר התלבטויות רבות וקריאה ממושכת בכרטיס הטיסה שנתנה לה אמה, החליטה חימנה לנסוע לאמה. חימנה נסעה לגור עם אמה ולבלות אתה, לאחר שהות קצרה עם חבריה בדיסני.
 

mzbeng

New member
בעונה הזו היה גם את פבלו אצ'ארי

לא כלכך הבנתי מה הדמות שלו היתה אמורה להיות.
 

s h a r o n 7

New member
הזוג הראשי בעונה ../images/Emo23.gif

בלן ומנואל (רומינה יאן ופקונדו ארנה) האהבה בין בלן למנואל לא כל כך התבטאה בעונה ה-3. היא הכירה אותו כ"איש הסקסופון" ורק לאחר זמן מסויים הם החלו להתאהב. פקונדו קינא מאד במנואל שמצליח לרכוש את אהבתה של בלן, אך גם לפקונדו היה את אנדראה, אישתו לשעבר שחיה איתו ובלן סבלה מאד מכך שהיא אינה יכולה להיות ואילו לרגע עם פקונדו. מנואל הופיע בהתחלה כ"נגן הסקסופון" מהבית המסתורי שממול למעון וכשבלן הייתה שומעת את נגינתו, היא הייתה מחייכת ומתנחמת מחייה הקשים אותם היא עוברת. בלן התאהבה במוזיקה שלו ובכל ערב הייתה שומעת את נגינתו. לאחר זמן קצר, הוא אפילו צייר את בלן על דף ודוריתה, המשרתת, מסרה לבלן את הציור. בלן הוקסמה מן הציור אך לא הבינה איך הוא יכול היה לצייר אותה אם לעולם הוא לא ראה אותו. מרגע לרגע היא הוקסמה יותר ויותר מהאיש המנגן על הסקסופון ורצתה מאוד להכיר אותו אך לא ידעה איך. לבסוף כאשר היא הכירה אותו היא חשבה שהוא אלחו בגלל היותו תאום אך הוא אמר לה כי הוא האח התאום של אלחו וכי הוא שונה ממנו מאוד. מאז אהבתם רק החלה לפרוח.
 

s h a r o n 7

New member
מילי ../images/Emo95.gif

אני מציגה אותה שוב, כי יש עליה פירוט חדש.. ילדה יפה וטובת לב שאיבדה את ראייתה בעונה השניה ומאז ,למרות עיוורונה, היא מחפשת את אמה האבודה. מילי מתגוררת במעון יחד עם שאר הילדים וחברתה הטובה ביותר היא חימנה. מילי מתאהבת בנער יפה תואר בשם פול והוא מחזיר לה אהבה אך קרולינה הרעה מנסה לעשות כפי יכולתה בשביל למנוע את אהבתם. קרולינה אף מתעללת במילי בהיותה עיוורת ומציבה לה מכשולים רבים בדרך לאהבה ולמציאת אמה. מילי אוהבת את גבי כמו אם אך היא לא יודעת כי היא אמה האמיתית. גבי אף מעוניינת לאמץ את מילי אך קרולינה מונעת זאת ממנה. ראייתה של מילי חוזרת אליה לאחר נשיקת האהבה שלה עם פול והם נהפכים לחברים. לבסוף היא מגלה כי אמה האמיתית אשר חיפשה זמן רב היא גבי וכי קרולינה שיקרה ולכן מילי נאלצת להיפרד מפול ולעזוב את המעון עם גבי, אמה.
 

s h a r o n 7

New member
פטו (פטריסיה) ../images/Emo95.gif

פטו הגיעה מסן קלמנטה בעזרת פקונדו יחד עם חברה ליאו. סיפורה של פטו מתרחש בסערה בים. אביה טבע ומת. וליאו, שהיה באותה עת בסירת דייגים, הציל את פטו מטביעה. מאז, הם חיו ביחד ברחוב וחיו כאחים. פקונדו מצא את פטו וליאו והחליט להביאם למעון. פטו נשארה וליאו נטש. כל יום צפתה פטו לליאו שיחזור לקחת אותה, אך לשווא. לבנות הייתה מספרת שקרים, עד שבלן לימדה אותה לא לשקר על מנת שיאהבו אותה. ואכן, פטו הפכה במהרה לחברתן הטובה של הבנות והשתלבה מצויין. ליאו היה צריך כסף ופטו לקחה את הכסף מקופת החסכונות של הילדים על מנת לעזור לידידה כפי שהציל אותה מטביעה. הילדים מאד כעסו על פטו והוציאו אותה מהפרוייקט של הנסיעה לדיסני. פטו התאכזבה קשות מההצהרה של הילדים. בסוף סיפרה להם פטו את סיפורה עם ליאו, והילדים סלחו לה והחזירו אותה לפרוייקט. פטו וברקודה, אחד מילדי השכונה, היו מתווכחים ורבים ללא סוף והשנאה הגדולה שהייתה בינהם בהתחלה רק גברה וגברה. לבסוף, השנאה הפכה לאהבת אמת. פטו התאהבה בברקודה והוא בה, אך אף אחד מהם לא הסכים להודות בכך.
 
למעלה