חזרתי חזרתי

adi h

New member
../images/Emo141.gif חזרתי חזרתי ../images/Emo24.gif

שלום לכולם חזרתי
, המחשב שלי החלים בערך
לצערי נאלצתי להתקין הכל מהתחלה אבל בכל סוף הכל טוב. עברתי על הדפים הקודמים, תודה שהשתדלתם לעזור אחד לשני אתם מקסימים.
תודה ששמרתם על הבית המקסים הזה.
התגעגעתי
חיבוק ענק לכולם
אני לאט לאט אעבור אאסוף את הקבצים ואתחיל לענות.
שיהיה לכולכם חג עצמאות שמח
שלכם
עדי
 

יונה שו

New member
../images/Emo124.gif חזרה המנהלת ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

איזה כיף שחזרת, עדי... אני שמחה מאד.
 
למעלה