כי אני לא יכולתי להקליט בגלל שבשעות האלו כל המשפחה רואה אצלי טלויזיה ויש בעייה קשה לקליט, ונראה לי שאני לא אוכל להקליט גם אם אני ארצה בעתיד!!! וזה גם לא שאני יכולה לבקש מאחרים כי אין להם ויוה פלטינה, יש להם יס אבל אין להם את הערוץ הזה, אני למשל פתחתי אותו במיוחד...... אגב קיבלתי את המייל ששלחת לי על ה irc אני אנסה את זה בבית כשאני אחזור
והאמת ששישי בלילה זו בידיוק השעה שרואים אצלי, רואים סרטים וכו´ אז בגלל זה גם השעה הזאת היא באסה אצלי!!!! וקצ´ורה זה בזמן חדשות אז בכלל....
טוב נו מה אני ייעשה, ובהחלט העיקר שאני יכולה לראות!!! וגבי מצויינת אני אוהבת אותה גם....... ואיזה חמודים לאורה ותומס, אני כבר מתה שהם יהיו ביחד!!!!!!!!!!
שאם יש לך משהו להגיד לי תכתבי במסר כי זה לא נעים לקבל כאלו הודעות!! אם יש לך משהו נגדי תפני אליי ישירות אבל לא בצורה שבה את הולכת עכשיו!! אני ממש לא מעוניינת להתחיל לחסום אנשים.
פלפל בשביל לשחק לצידה של נטי אבל לדעתי הוא ישתפר עם הזמן, צריך להתרגל אליו............ ומה את אומרת על הסוף?? למרות שזה די ברור מה יהיה בפרק הבא, הוא יגיד לה שהוא מצטער ושהוא לא התכוון ושזה היה בלהט המומנטו חחחחחחחח