בוקר טוב

קרלוצה

New member
../images/Emo141.gifבוקר טוב../images/Emo42.gif../images/Emo70.gif

היי אנשנושים
יש כאן מישהו? או שאני מדברת לעצמי
שיהיה בוקר טוב לכולם
 

huxy

New member
בוקר טוב דנה ../images/Emo13.gif../images/Emo141.gif

|הוקסי מצביעה|
אני פה! איך עבר הסופשבוע????? ראית סנטרל????
 

קרלוצה

New member
כן ראיתי אבל באסה../images/Emo4.gif

כי אני לא יכולתי להקליט בגלל שבשעות האלו כל המשפחה רואה אצלי טלויזיה ויש בעייה קשה לקליט, ונראה לי שאני לא אוכל להקליט גם אם אני ארצה בעתיד!!! וזה גם לא שאני יכולה לבקש מאחרים כי אין להם ויוה פלטינה, יש להם יס אבל אין להם את הערוץ הזה, אני למשל פתחתי אותו במיוחד...... אגב קיבלתי את המייל ששלחת לי על ה irc אני אנסה את זה בבית כשאני אחזור
המון תודה!!!
 

huxy

New member
את יכולה להקליט בש"ח בימי שישי

שעה שלא הרבה רואים טלויזיה. והעיקר שראית :) אין בעד מה על המייל
יום נעים...
 

קרלוצה

New member
כן היה מקסים..........

והאמת ששישי בלילה זו בידיוק השעה שרואים אצלי, רואים סרטים וכו´ אז בגלל זה גם השעה הזאת היא באסה אצלי!!!! וקצ´ורה זה בזמן חדשות אז בכלל....
טוב נו מה אני ייעשה, ובהחלט העיקר שאני יכולה לראות!!! וגבי מצויינת אני אוהבת אותה גם....... ואיזה חמודים לאורה ותומס, אני כבר מתה שהם יהיו ביחד!!!!!!!!!!
 

huxy

New member
אצלנו קלטנו די מהר שאם לא יהיו כמה

מכשירי וידאו בבית, מלחמת עולם 3 תפרוץ מהר אצלנו
והיה יפה יפה! מה דעתך עך פטו?
 

קרלוצה

New member
../images/Emo6.gifהיא בסדר בינתיים.........

אבל נראה לי שבקרוב היא תתחיל להיות עלוקה!!!!
 

huxy

New member
זה שם ארוך לרשום! ../images/Emo8.gif

שאני לא אתחיל לקרוא לך- דנה פטריסיה פוליס!
 

קרלוצה

New member
כן אני רואה!!!!! אני מבקשת ממך

שאם יש לך משהו להגיד לי תכתבי במסר כי זה לא נעים לקבל כאלו הודעות!! אם יש לך משהו נגדי תפני אליי ישירות אבל לא בצורה שבה את הולכת עכשיו!! אני ממש לא מעוניינת להתחיל לחסום אנשים.
 

huxy

New member
חהה אחרי שאני מגיבה אני רואה את

ההודעה הזאת
 

קרלוצה

New member
כן בורונו בהחלט לא מספיק

פלפל בשביל לשחק לצידה של נטי אבל לדעתי הוא ישתפר עם הזמן, צריך להתרגל אליו............ ומה את אומרת על הסוף?? למרות שזה די ברור מה יהיה בפרק הבא, הוא יגיד לה שהוא מצטער ושהוא לא התכוון ושזה היה בלהט המומנטו חחחחחחחח
 

huxy

New member
לא לא, לא מאמינה שישתפר

כי לאו דווקא חסר פלפל, אלא נוכחות על המסך...ברור שנטי שמה/תשים צל על כמעט כל פרטנר (דגש על הכמעט
) אבל חוץ מהעובדה הזו חסר בו יותר. חהה על הסוף, כן הנוסחא הברורה של הטלנובלות...כאילו יש handbook לסיטואציות
 

princesa2

New member
../images/Emo143.gif../images/Emo42.gifבוקר טוב דנה ו-x../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

בוקר טוב לכולם
ה-
פורחת לדנה יש איי סי קיו חדש
ציפורים על
הגג מבשרות את בו החג נעדור ב
ו
נשתול באדמה וב-
נשקה אותה מזל טוב
לדנה שיש לה איי סי קיו
 
למעלה