מענין, מיד אחרי שיש לך וכוח עם "מסורתי"
בלי קשר אליו, אתה תוקף את כל ה"מסורתיים"? האם ידעת שהלבנת פני חברך ברבים היא עבירה שהיא לכאורה יהרג ובל יעבור? לא מדובר בתפארת המליצה ואנחנו לומדים זאת ממעשה תמר ויהודה שמוטב לו לאדם שישליך עצמו לכבשן של אש ובל ילבין פני חברו ברבים. וַיֹּאמֶר יְהוּדָה, הוֹצִיאוּהָ וְתִשָּׂרֵף. כה הִוא מוּצֵאת, וְהִיא שָׁלְחָה אֶל-חָמִיהָ לֵאמֹר, לְאִישׁ אֲשֶׁר-אֵלֶּה לּוֹ, אָנֹכִי הָרָה; וַתֹּאמֶר, הַכֶּר-נָא--לְמִי הַחֹתֶמֶת וְהַפְּתִילִים וְהַמַּטֶּה, הָאֵלֶּה. כו וַיַּכֵּר יְהוּדָה, וַיֹּאמֶר צָדְקָה מִמֶּנִּי, כִּי-עַל-כֵּן לֹא-נְתַתִּיהָ, לְשֵׁלָה בְנִי שים לב להתנהגותה של תמר. יהודה שולח אליה אנשים לשרוף אותה. היא יכלה מיד לזעוק "הנה הוכחה שבני הוא מיהודה" לנופף בחותמת במטה ובפתילים כעדות. היא לא עשתה זאת כדי לא להלבין את פניו ברבים והעדיפה להסתכן במות בשריפה. בזכות הקפדתה על כבוד יהודה אומרים לנו חז"ל שזכתה תמר שמזרעה יצא דוד המלך וממנה יצא המשיח.