30 שנה להקמת תנועת שלום עכשיו

מוחמד5

New member
../images/Emo140.gif 30 שנה להקמת תנועת שלום עכשיו

זר של פרחים אני שולח לתנועת שלום עכשיו . הערב מציינים בכיכר רבין 30 שנים להקמת תנועת שלום עכשיו, תנועה שהחלה ממכתב הקצינים עם חתימת הסכמי השלום עם מצריים. השיא הגיע בעצרת נגד מלחמה לבנון הראשונה,כ 400 אלף משתתפים לקחו חלק בעצרת , במהלכה איש ימין הרג אחד מפעילה אמיל גרינצווייג ז"ל.
ברכות למייסדי התנועה ,מנהליה והפעילים בה במשך 30 השנים האחרונות.
 

respecta1

New member
בקושי 100 אלף השתתפו בעצרת

בכל מקרה, עוד תנועה שהפכה לא רלוונטית שבשביל להפוך עצמה רלוונטית מקצינה את דעותיה ומעשיה.
 

respecta1

New member
שתי מדינות לשני עמים הוא הרעיון השולט

בישראל. (למעט כמה לאומנים הן פלסטינים הן ישראלים או בשמות המכובסים ימין קיצוני ושמאל קיצוני) כל מה שהם עושים מעבר הוא דיי פתטי.. כמו ההפגנה שהם עשו לאולמרט כשהתחיל אנאפוליס.. והבעיה עם כל התנועות האלה שבשביל להביא רעיון חדש ולהפוך אותם לרלוונטי מחדש הם מקצינים בדעותיהם (מדינה דו לאומית בישראל).. וככה מתנועה ציונית הם נהיים תנועה אנטי ציונית.
 
הבעייה היא ששתי מדינות לשני עמים זה פתרון

שאמנם אם היתה הסכמה פלסטינית וכלל-ערבית, אפשר היה כבר ליישם אותו במלואו, הבעייה איתו היא שהוא קיבל אופי מ-א-ד גזעני, כי הוא עושה עוול לכ- 400,000 יהודים שגרים בשטחים שנכבשו ב- 1967. אף פעם לא יכולתי להשלים עם הרעיון שכתנאי להקמת מדינה פלסטינית, צריך לסלק את כל מי שגר באותם שטחים ובמקרה נולד לאם יהודיה. ישראל מתמודדת עם מיעוט ערבי גדול. מדוע ממשלה פלסטינית צריכה לקבל "פטור" מהתמודדות עם מיעוט יהודי? נהפוך הוא - מדינה פלסטינית, אם באמת היתה ראויה להיקרא מדינה מצליחה ומשגשגת, היתה אמורה לגרום ליהודים לקנא בתושביה הפלסטינים ולחלום לגור שם איתם.... אבל מי יכול להלהיב את התושבים שם עם מושגים כמו "הצלחה" ו"שגשוג"? חמאס? בדיעבד אני מבין שהניסיון של ישראל בתיווך ארה"ב ליישם את הרעיון הזה בכוח היה טעות גדולה. זה בחיים לא היה מביא שלום. לא במזרח התיכון, במיוחד לא כשסביבנו יש מדינות שחוללו עוולות גדולות הן כלפי יהודי ערב והן כלפי הפלסטינים, ומשום מה הפתרון של שתי מדינות במתכונת אוסלו השכיח להן את זה לגמרי....
 

respecta1

New member
אני לא הגעתי למסקנה

אם אתה באמת כזה נאיב או שסתם אתה מנסה להתפלסף.. יהודים לא יוכלו לחיות ב'פלסטין' לא עכשיו ולא עוד 100 שנה, לא כל הפרדה היא גזענית, אכן יהיה שם טרנספר למספר לא קטן של יהודים ממדינת פלסטין לעתיד, אבל כמו הרבה 'טרנספרים' זה יהיה טרנספר הכרחי ונחוץ, ובמקרה הזה הפרדה היא נחוצה ואם זה יקרה והם יהיו מיעוט יהודי אז יהי זכרם ברוך. אבל כמובן שזה לא יקרה. הפתרון לא גורפ עוול ל400 אלף יהודים (אלא אם משתמשים בה בנוסחא הקיצונית של "שלום עכשיו" לדוגמא) כי אפשר למצוא לה פתרונות.
 
אני לא מסכים איתך שעקירת תושבים אינה עוול..

אמנם זה עוול שאפשר לפתור - חלקית - (ומדוע לדעתך יש צורך בתשלום פיצויים למי שנעקר מביתו אם זה איננו עוול?) אבל ברור לי שכל מי שנולד בעיר/שכונה/בית מסויים ורואה כיצד מחריבים לו את המקום עם כל הזכרונות - זהו פצע לכל החיים.
 

respecta1

New member
הכוונה שלי, שהוא לא גורם עוול ל400 אלף

יהודים, אלא להרבה פחות, אלא אם משתמשים בזה בנוסחה הקיצונית של "שלום עכשיו לדוגמא שזה אומר פינוי כל גושי ההתישבויות אלא להרבה פחות מ400 אלף רק למאחזים שלא בגושי ההתישבויות. ואכן הטרנספר הזה יגרום עוול ליהודים שיטנספרו אותם, אבל זה עוול שבבוא הזמן יהיה הכרחי.
 
מדובר בחבר נוכלים המקבלים כספים במירמה

בעיקר מהאיחוד האירופי. לשם כך הם הקימו 'עמותה' נכלולית בשם אחר שהצהירה על מטרות 'הומניטריות' כדי לגייס כספים בחו"ל על תקן של אירגון צדקה הומניטארי, אבל משמשת, תמורת קבלות המזכות לפטור ממס, צינור להלבנת כספים עבור ה'מותג' שלום עכשיו שלו עצמו אסור לגייס כספים, לצורך המלחמה הפוליטית שהוא מנהל בישראל לטובת אויבי המדינה. איך אני יודע? יש תביעה משפטית שבה שלום עכשיו נתבעה לדין והתברר שהיא בכלל לא קיימת כאירגון או כעמותה, אלא כ'מותג' בלבד המספק ג'ובים שמנים לחבורת נוכלים פוליטיים-פליליים. בנושא זה מתנהלת חקירה פלילית נגד הנוגעים בדבר.
 
למעלה