שלום לכולם עדכון התרומות...

doried

New member
../images/Emo140.gifשלום לכולם עדכון התרומות...

טרם קיבלתי את המכתב אך התקשרו בהתרגשות והודו לכולנו וכאמור משתפת את כולם ....מאוד התפעלו והתלהבו מהפרויקט המבורך... זוהי הפעם הראשונה שבפנימיה זו נתרמו תרומות מאנשים פרטיים ומהעובדה שהתרומה נוצרה בידינו.... במבצע לדעתי חסר תקדים ובהשתתפות חברי פורום וקומונות שכנים הצלחנו לאסוף 287 יחידות....253 נתרמו לילדי הפנימיה .. את 34 הנותרים ועוד 16 יחידות שהשלמתי ל50 נתרמו בבית החולים נהריה במחלקת ילדים, כירורגיה ילדים, טיפול נמרץ ילדים ופעוטון (ילדים בעלי צרכים מיוחדים)ביום חמישי שעבר שבו התקיים יום הנקרא "ניצוצות של אור" והגיעו אנשים טובים להצחיק את הילדים.... אני שוב מודה לכל מי שהשתתף בפרויקט ....הצלחנו לשמחילדים והעלנו חיוך על פניהם....
 
תודות לכל המשתתפים בניצוצוצת של אור 8 בנהריה

הי לכולם :) , רציתי לספר לכם מה עשינו בניצוצות של אור בבית חולים נהריה, הגיעו מתנדבים ממכללת הגליל המערבי חלקם ישראלים וחלקם ערבים,הגיעו עם מלא מצב רוח טוב ועזרו בחלוקת הממתקים מחדר לחדר, איזבלה אשת האומנת שלנו תפסה פיקוד ויצרה עבור הילדים כובעים סיניים קטנים וגדולים ופרחיים מנייר צלופן, בנתה אוניה מנייר לכל ילד ואמרה להם" זה בשביל שתוכלו לשוט מכאן מהר הביתה :) חילקנו מלא בלונים ונכנסו גם למחלקות של הנשים במצב סיכון, ואז כשנגמרו לנו הממתקים בקומה ראשונה הגיעו 4 אנשים מרשימים למדיי.. מנהריה.. שדורית אחת מהם, חיממו לכולנו את הלב כולל אותי, אני חייבת להודות שזה רעיון מדהים לקשט קופסאות ולמלא אותם בממתקים... היה יופי, היתה צניעות, הפעם בחלטתי לא להביא שום סלב אלא אנשים טובים שבאמת באים בשביל להיות - הם. כבוד היה לי להכיר אתכם! ממני, המוסיקאית אור גל מפיקת ימי אטקי וניצוצות של אור :)
 

shula23

New member
דורית היקרה ../images/Emo24.gif

גם כאן אומר לך שהתודות הן לך. היוזמה, העידוד והביצוע המושלם. יישר כוח.
 

nishnosh

New member
תודה לך על היוזמה והביצוע

ועל שנתתלנו להיות חלק מזה - יש כח!!!
 

MP826

New member
איזה כיף לשמוע../images/Emo70.gif

ועוד בבוא השנה החדשה זו ממש ברכה שנתת לנו כזו הזדמנות לתת מעצמנו. שמחה לשמוע שהצלחנו לשמח ילדים וחולים. כל הכבוד לך ולחברותייך על העבודה המבורכת!
 

moncha

New member
דורית ../images/Emo24.gif, אין כמוך

בנתינה שלך רתמת וסחפת את כל כולנו למען פעילות מבורכת כפליים. זיכית אותנו במצווה, תבורכי.
 

הדור

New member
דורית../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif../images/Emo140.gifנתת מכל הלב וסחפת אותנו

 

doried

New member
חברות יקרות התודה היא של כולנו ...../images/Emo24.gif

לא רק לי מגיעה התודה אלא לכל אחת ואחד שלקח חלק... ומחכה לעוד פרויקט פורה שכזה
 
למעלה